Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Waarom bel je de vk niet even als je je zorgen maakt? Beter te vaak dan te weinig toch?

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Goede morgen allemaal

Denies ik heb dat ook en nu nog steeds schijnt erbij te horen. Baarmoeder zet uit en in de buik gebeurt nu heel veel.

Werkse allemaal! Wij gaan zo naar de vk ;)

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spanennd Thee !! Die steekjes klinken mij ook bekend in de oren hoor. Innestelen, uitrekken van je baarmoeder. Hoort er bij. Pas als het echte krampen worden zou ik me zorgen gaan maken. Maar ik snap het wel hoor. Ik zou het ook hebben, dat je je zorgen maakt. Betekent enkel dat je nu al een goede moeder bent ;)

Mijn temp zakte vandaag weer omlaag naar 36.30. Eisprong is nog niet geweest. Had het eigenlijk al wel verwacht. Maar goed, misschien vandaag of één van de komende dagen.

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ohh leuk om te lezen wat jullie met moederdag gekregen hebben! Hopelijk mag ik volgend jaar ook meedoen :) moet ik wel opschieten hihi.

Hier weer alles rustig, weet niet zo goed wat ik deze maand wil, wel tempen ovu testen of toch maar gewoon loslaten en hopen dat mijn cyclus korter wordt.

Morgen uitslag babke? Hopelijk positief nieuws dat je niks geks hebt.

5. Theebeeb

Fiore in die bovenste kaart lopen twee grafieken. Is dat je huidige tempkaart? Want die eronder is van april staat erbij. Op welke cyclusdag zit je nu?

Lobke erg vervelend die lange cyclussen. Slik je ook etos pillen!? Of tarwekiem oid? Je moet doen wat jouw de meeste rust geeft. Met ovu testen weet je wel goed waar je aan toe bent en kun je je ongi berekenen, mits je luteale fase altijd gelijk is.

Het was leuk bij de vk. Veel info gekregen.
    We hebben as woensdag de echo. Zo spannend!!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben heel blij dat ik temp. Daardoor maak ik me nu ook niet gek/druk. Ik hoop wel dat er iets uitkomt, want dan weten we wat we moeten doen. Het kan nooit ernstig zijn, want ik heb 6 maanden een goede cyclus gehad, dus dat is volgens mij niet aan de orde. En anders denk ik dat hij me even doorstuurt.

Waarom doen ze zon intake en echo niet gewoon in 1 keer? Das toch veel efficienter zou je zeggen.

We zitten bijna op 200!!!!!

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden!

Ik moest echt weer even bijlezen. Heb het druk en vooral met het organiseren van een vrijgezellenfeest. Regelmatig lees ik even bij, maar vind het niet zo handig om te reageren via mijn iphone.
    Nu dus even op mijn gemakkie achter de PC!

Jullie zijn vast allemaal lieve mama's, want wat zijn jullie verwend zeg!

Vorige week is de laatste van 5 vriendinnen bevallen. Zoon J.e.n.s!
    ( ja Bab, DIE vriendin ) Wat een heerlijk ventje!

Daarnaast heeft mijn andere vriendin me verteld dat ze ook in verwachting is en dat ze op 4 december uitgerekend is, ofwel 3 dagen later dan ik!!!! Is dat leuk of niet????
    En toen kwam er NOG een vriendin dat ze op 17 december uitgerekend is.... Babyboom!

Theetje, wat fijn dat je woensdag eindelijk een echo hebt! Leuk hoor!

Denise, over je buikpijn zou ik me niet druk maken. Ik kan ook echt buikpijn hebben. Hoort erbij meid..... zelfs bloed of bruin verlies kan erbij horen.

Fiore, ik heb je tempkaart bekeken, maar kan er niet zon wijs uit..... ik zie geen maand mei. Of heb ik het echt verkeerd gezien?

Babke, ben ook benieuwd hoe je uitslagen zullen zijn. Hopelijk is het geen schildklier gezeik, want dat zou echt waardeloos zijn.

Ik ga zometeen even naar het reisbureau, want we willen toch nog een paar dagen weg. Daarna ga ik even kijken voor wat andere kleding. Mijn kleding zit ECHT niet lekker meer. Zit nu echt in zon stadium dat mensen kunnen denken dat ik flink aan het aankomen ben. Bah!
    Ik heb liever gelijk een grote buik, hahahaha.

Nou moppies, tot snel weer!

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thee, mijn cyclus is gestart in april en loopt door in mei. Dus als je naar die van april kijkt dan is het de juiste.

Meiden even jullie raadplegen hoor. Ik ben even de weg kwijt. Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus, temp is nog laag. Vorige cyclus op dag 24 mijn eisprong, de cyclus ervoor op dag 18. Een paar dagen watery gehad en nu weer echt creamy. Gisterenavond een ovu test gedaan, licht streepje.

Nu las ik dat je eigen beter 2 uur van te voren niet te veel moet drinken. Dus vanmorgen wat gedronken om 8 uur, en ik kwam net thuis en dacht ik doe even zo'n testje. Dikke vette streep in allebei de venstertjes binnen een paar seconden. Gisteren moest ik echt wachten tot ik een streepje zag. Betekend dat nu dat ik mijn LH piek heb of komt dat door het 2 uur niet drinken en dan testen ? Hellup...

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    OH ik lees nu pas dat je woensdag een echo krijgt ! Wat leuk !!

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Fiore, ik heb eigenlijk geen idee... Ik heb altijd clearblue gebruikt, dan zit je niet met die rotstreepjes!
    Maar ik denk dat je vandaag echt je ei gaat hebben en dat gisteren een soort van "aanloop" was. KLUSSEN DUS!! FLINK AAN DE SLAG JIJ! ;)
    Misschien heb je al geklust gister?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fiore, wippen zou ik zeggen haha.

Sorry, dat klonk wat banaal. Maar aan de rommel is wel handig nu :D

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    200!!!!!!!

13. Theebeeb

Fiore je eisprong komt eraan hoor!! Heb je sensitest of zwanger en kids?

Babke ik ben benieuwd naar je bloeduitslagen. Als alles goed blijkt wat gaat er dan gebeuren heb je er al over nagedacht?

Taart wat een babys zeg daar! Vruchtbare vriendinnenclub ;)
    Leuk zeg winkelen voor nieuwe kleren! Ik heb er ook wel in in maar pas alles nog. Ik ben ook iets lichter nu. Maar ik eet heerlijk!!

14. Theebeeb

200 wooooowwww!!!!!!!!

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb K.ruidvat onwijs dure test ! Maar goed, wilde ze snel hebben voor mijn ei voorbij zou zijn. Maar ik kan er dus wel vanuit gaan dat het streepje klopt ? En die creamy en temp ? Dat is toch meestal niet met je ei ?

16. Theebeeb

Ik heb wel gelezen op het forum dat de kruidvat ovulatie testen niet heel betrouwbaar zijn helaas. Heb ze zelf nooit gebruikt dus heb er geen ervaring mee. Als ie positief is kan het nog wel 36 uur duren voor hij springt. In die tijd kan je afscheiding nog veranderen in waterig. Lijkt mij. Heb je de smileys wel eens gehad?

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat heb ik ook gehoord over kruidvat. Dat die altijd redelijk knal zijn. Al schijnt er wel verschil te zitten in die test bij geen of wel piek. Dus als hij van gisteren ook van kruidvat was, zit je vast wel goed!

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren en de dag ervoor was het een licht streepje, nu echt knal, net zo dik als de lijn van de test. Ik heb nooit andere testen gebruikt dus ik kan helaas niet vergelijken. Ik zal er later nog 1 doen, om zeker te zijn. Zover dat kan. Maar goed....wordt feesten deze week dus ;)

19. Theebeeb

Maar goed je best doen Fiore ;)

Bab ik weet eigelijk niet waarom Ze het niet combineren die echo en de intake. Ik zou de echo eigelijk pas met 12 weken krijgen. Maar die planning zat zo belachelijk vol, dat ze zelf ook zei later dat 12 weken moet niet. Dus ben er nu tussen gezet ;)
    Vind het zo spannend

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yup....nog een keer getest na 2 glazen drinken en een half uur er tussen. Dus dan zou het redelijk verdund moeten zijn. En weer binnen no-time een dikke vette streep. Nou dan zal het inderdaad wel zo zijn. Qua timing zit het tussen de 18 en 24 in. Dus dan zou er toch iets van een regelmaat in zitten. Soort van dan hihi...

Deel Deze Pagina