Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Fiore, dan heb je nu je ei, ik had iig vorige maand ook (deze maand geen of amper ovutesten gebruikt), dat ik op de dag dat mijn temp zo erg zakte dat dat mijn ei ook echt was. Ik heb geen idee wanneer mijn ongi nou komt, 14 of 16 dagen na ei. Als mijn ei ook echt de vierde van de maand is geweest.

Ben benieuwd morgen Babke, hoe laat wordt je gebeld, of moet je langskomen?

Hebben ze niet naar t hartje geluisterd thee? Vind t wel vreemd hoe ze daar te werk gaan hoor! Maar goed, je hebt je echo woensdag gelukkig

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ben net gebeld echo is verschoven naar MORGEN! Nog beter.
    Emmer vanaf 14 weken gaan ze hier het hartje beluisteren.
    Je bent alweer 10 dpo emmer. Spannend. Merk je ook iets?

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik merk niks thee, ik ben alleen steeds verdrietig en boos overal om. Beetje last van m'n tieten maar verder niks.

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat het morgen al is ! Weer een dagje minder lang wachten. Gek hé dat verloskundigen er zo een ander werkwijze op na houden. Ik kreeg met 7 wk en met 12 wk een echo en dan luisteren ze ook meteen naar het hartje.

Emmer ik heb ook wel eens van die dagen. Dikke digi knuf voor jou.

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Dankjewel fiore, lief

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh Emmer, ik heb een oprechte tip voor je. Maca in capsulevorm.

Je mag het gewoon hebben. Ik had het een tijdje niet geslikt en nu weer wel. Ik merk zo'n verschil! Ik ben vrolijker. Ik geniet meer en mijn libido is sky high! Het is niet goedkoop maar het proberen waard, echt!

Ik heb de zomer in mijn bol! De tuin neemt mooie vormen aan en de schilder is bezig :D

7. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Waar haal ik dat Babke? Heerlijk om dat gevoel te hebben, de zomer! Wij nog een paar weekjes wachten....

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb het bij een natuurdrogist gehaald. een reformwinkel zeg maar.
    Ik heb een link gevonden waar ze op staan

AOV 803 Maca 60ST - De echte 24-uurs drogist

Het gekke is. Toen ik ze de eerste keer nam merkte ik geen verschil. Ik had toen wel wat ondeugende dromen, maar had de link niet met die tabletjes gelegd. Ik slikte ze om mijn cyclus weer op orde te krijgen. Ik merkte daar geen verschil in en ben toen gestopt toen we naar amerika gingen. Een week na de vakantie zat ik niet lekker in mijn vel. Ik dacht, dat potje maak ik nog even leeg. En misschien toeval, maar ik voel me echt heel goed.

Op JoyVIT Maca, de natuurlijke bron van energie ! staat ook veel uitgelegd.

9. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Je weet zeker dat dat ok is voor ons zwanger willen wordende vrouwen? Dan wil ik het zeker proberen!

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik weet niet of ik het durf, ik slik ook geen tarwekiem meer. Ik voelde me daar ook heel goed van, maar mijn cyclus werd anders daardoor volgens mij. Ik kreeg eisprong later en cyclus werd langer. Ik denk dat ik even alles eerst op z'n beloop moet laten voor ik weer ergens aan begin, want ik ben daar wel heel makkelijk in. Ik weet t gewoon even niet, misschien is morgen weer alles anders!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet het zeker! Heb het specifiek voorgeschreven gekregen terwijl voor mijn zwangerwens. Het heeft geen effect gehad op mijn cyclus. Die was al naar de klote voor ik begon. Het is echt baat het biet, schaadt het niet en desnoods was het eenmalig.

Ik slik ze naast een multivitamine prenatale ofzoiets

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    @theebeeb, jeeee vandaag de echo he? leuk hoor! heel veel plezier!

@babke, vandaag krijg je de uitslag toch? ik duim voor je!
    @ emmer, goed geslapen? hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter met je! kun je volgende week de gyn bellen voor een afspraak?
    @fiore, aan de klus?
    @lobke, hoe is het met je onr cyclus?
    @taart, hoe voel je je? nog geslaagd voor andere kleding? al positiekleding of dat nog niet?

ik heb op internet een beetje gelezen over buikpijn tijdens de 1e weken en dat komt idd door bandenpijn, door het groeien van de baarmoeder...
    t hoort er nu eenmaal bij denk ik!
    vandaag over 1 week komt mvm en over 2 weken de eerste echo! zo spannend maar o zo leuk!!
    zometeen even wat boodschapjes halen want morgen gaan we voor 3 dagen naar disneyland parijs!! :)

fijne dag allemaal!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oooh, mag ik mee? Leuk joh!

Ik kom denk ik volgende week wel even die testje halen, is dat goed? Ik moet nu steeds op tijd naar huis voor de schilder en ik zie dat jij er ook niet bent.

Om elf uur de uiutslag ja. Al voel ik aan mijn water dat het vast allemaal in orde is. Ben benieuwd wat hij dan gaat doen. Ik doe wel verslag straks. Dat zal wel wat later zijn, want hij zal vast niet goed bereikbaar zijn om 11 uur. Dan gaat natuurlijk iedereen bellen voor de uitslag.

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bab de uitslag. Enne ik wil ook wel mee naar Disney ! nog plek in je koffertje Denise ?

Gisteren gebruik gemaakt van de situatie en vanmorgen zag ik dat de temp naar 36.6 is gegaan. Als dat morgen naar 36.8 gaat dan is inderdaad mijn eisprong gisteren geweest. Dan zit ik op1 dag ervoor(zat) en op de dag zelf dus dat zou mooi zijn. Dan nog is het maar weer afwachten natuurlijk, maar het is fijn als je in ieder geval in de goede richting zit qua kansen. We wachten de temp van morgen even af. En vanavond just to be sure, nog maar een feestje ;)

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net toch weer even een testje gedaan, nog steeds een dikke vette streep. Zou dat kunnen 2 dagen achter elkaar ?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja hoor. Kan!

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @thee heeeeel benieuwd naar je echo! Kom af en toe kijken hoe je het vond en het het is gegaan, hoe laat heb je m?

@Babke, schrijf ff op dat wat je wel wil als alles ok is anders vergeet je dat, zulke gesprekken gaan altijd zo snel.

@fiore, klinkt wel eindelijk alsof alles weer loopt zoals het hoort, fijn! En feest lekker door:)

@Denise, fijn dat je er gewoon op vertrouwt, je lichaam is hard aan het werk!

@taart, heb je je sprei?

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dit was raar. De assistente zocht de gegevens op en ik hoorde haar denken. Ze zei, u heeft ook de schildklier laten prikken? Dus ik ja. "Bent u thuis", nee ik ben niet thuis. "Ik laat de dokter er even naar kijken en bent u in de gelegenheid om na 13:00 uur even terug te bellen?".

Dus ik bel straks terug. Dat klonk dus niet echt als, niks aan de hand mevrouw, u bent gezond haha. Maar ik denk niets ernstigs hoor. Ze zal wel willen weten wat de dokter nu verder wilt, denk ik.

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm vaag, ben benieuwd wat de dokter te vertellen heeft en hoe hij het verder aan wil gaan pakken. Ik dacht net, zal even kijken of Babke al wat weet.

Ik heb alweer hoofdpijn. Gisteren ook al, hormonen werken bij mij dus echt op mijn hoofd. Bleh....

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb door deze cyclus al drie maanden geen migraine gehad. Zo zalig! Of zou dit toch het werk zijn van de osteopaat? Misschien iets voor jou? Als ik weer een ei heb en geen hoofdpijn kan ik met zekerheid zeggen dat ze geholpen heeft.

Deel Deze Pagina