Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Pfffff wat heb ik last van mijn hormonen zeg! Of ben ik gewoon aan zon toe? Misschien toch maar aan die pillenmeuk van Babke beginnen macadinges hihi

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Dat macagebeuren heb ik ook weleens iets over gelezen! Staat er niet meer info op internet?

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Thee... Ik wilde je succes wensen voor je echo en nu heb je m vandaag gehad!!! Wat leuk! Wanneer is nu je uitgerekende datum?

Wanneer is je volgende echo?

Bab, goed dat je schildklier onderzocht is dus. Goed in de gaten houden.
    Ben benieuwd wat er nu verder zal gebeuren... Spannend!

Emmer, hoever ben je nu in je cyclus? Je zit weer te wachten toch?
    Ik heb de sprei nog niet ontvangen helaas.... Wanneer heb je m verzonden?

Weltrusten meiden!

4. Theebeeb

Taart ik ben 7 dec uitgerekend we zitten heel dicht bij elkaar.
    Mijn volgende echo is met 20 weken. Met 15 weken gaan we het hartje weer horen.
    Heb je nog leuke kleding kunnen vinden?

Babke mijn vriendin heeft een fors vertraagde werkende schildklier. Zij krijgt thyrax. Pilletjes die je elke ochtend 7 uur moet innemen. Af en toe bloed prikken om te kijken of de waardes goed zijn en of de tabletjes bijgesteld moeten worden. Ze was binnen 7 maand zwanger nadat de schildklier goed was ingesteld. Datgeeft hoop?

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Taart, afgelopen zaterdag! Ik ben idd aan het wachten! Ik test nog niet hoor!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bah ik ben misselijk. Ik kan alleen op mijn rechterzijde liggen zOnder dat alles gaat draaien :(

7. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Huh das raar babke

8. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Babke: is het niet hetzelfde als wat je de vorige keer had toen je net terug was van USA?

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee ik denk een andere vorm van mijn migraine. Normaal heb ik hoofdpijn en zie ik slecht. Nu dus misselijk en heel erg moe

10. Theebeeb

Emmer had je al een afspraak gemaakt bij de gyn?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Thee, gefeliciteerd met de super echo hè!

12. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Thee dat kan pas volgende week want dan zijn de nieuwe roosters er van de poli, beetje vervelend, er kunnen nooit ver vantevoren afspraken gemaakt worden. Dus pas na mijn vakantie ben ik aan de beurt, maar ik hoop zo dat het niet nodig is!

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Goedemorgen, temp zakt dramatisch dus ga ongesteld worden. Had nog even hoop. Ben er een beetje klaar mee allemaal dus laat ook even hier alles met rust. Succes iedereen en een dikke zoen!
    Taart, laten wij even emailcontact houden over het dekentje! Moet wel goed gaan natuurlijk

14. Theebeeb

Goedemorgen

Emmer wat rot van je temperatuursdaling.
    Heel begrijpelijk dat het even teveel word en dat je er even genoeg van hebt. Het moment dat je laatste hoop vervliegt is klote. Neem
    Je rust en doe wat goed voelt voor jouw. We zien je vanzelf weer verschijnen. Dikke knuffel

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen emmer, ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om het geluk van anderen te delen en er enthousiast over te zijn als je het zelf ook zo graag wilt. Het is dan behoorlijk confronterend. Dus ik begrijp het als je even afstand neemt.

Mijn temperatuur snap ik ook niet echt hoor. Zat vanmorgen weer op 36.54. Terwijl ik na mijn eisprong normaal gesproken altijd rond de 36.8 zit. Daar ben ik nu nog niet geweest maar FF geeft wel mijn ei aan 3 dagen geleden. Dus we zien het wel. Het is dat ik de positieve testen heb gezien maar anders zou ik lichamelijk (en aan de temp) niet zeggen dat mijn ei al is geweest.

Vandaag weer naar de camping, feestje vieren...ben jarig :)

16. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Lieve Emmer,
    Goed om even afstand te nemen als je het zo voelt.
    Zorg goed voor jezelf!

Babke, hoe voel jij je?

Fiore, wat rot van je temp. Er is ook niet zoveel uit te halen. Maarrrrrr voor vandaag: HARTELYK GEFELICITEERD !!!!
    Geniet ervan en laat je lekker in de watten leggen!

Thee: hoe gaat t met je? Hoe voel je je?

17. Theebeeb

Happy birthday too fiore!!!! Proficiat! Een hele fijne dag met je man en kindjes en geniet ervan. Hopelijk word je lekker verwend!

wat verwarrend zo met je temperatuur. Maar als die testen positief waren moet je er mischien toch maar vanuit gaan dat je ei is geweest.
    Liever heb je dat alles klopt. Zowel de temp als de testen.

Denise hoe ist met jouw? Hoe voel je je!?

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoera! Hij is omhoog gegaan naar de normale 36,8. Nu weet ik zeker dat mijn eitje is geweest. Zie kaartje ;)

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Inderdaad fiore! Het is nu erg duidelijk! Had je goed geklust?
    Fingers crossed!

Babke, voel je je al beter?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Fiore, mooi werk dat ei! En van harte gefeliciteerd!

Hallo allemaal ik was een dagje offline haha. Gisteren heerlijk in de tuin bezig geweest en hij is bijna zoals ik hem hebben wil. Al moet hij nog wel wat wilder worden, want het is nu zo'n net aangeharkte bedoeling. En das nou net niet mijn bedoeling haha.

Emmer hoest nu? Ik geloof trouwens dat het niets wordt zondag dus we houden het maar even tegoed. Het ontwerpen lukt ook niet. Echt zoals ik het wil. De Comp. Loopt steeds vast!! Rotding.

Oh ja, ik ben een ijskonijn. Moet je mijn temperatuur nu weer zien! Das toch ook absurd. Het slijm is trouwens nu creamy ipv korrelig wit, dus wie weet krijgt de arts nog gelijk. Als dat ei maar niet volgend weekend komt want dan is manlief een weekend weg met de voetbal. Dat zou kut zijn. Zodra het waterig wordt ga ik weer testen.

Deel Deze Pagina