Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik heb anti misselijk pillen gekregen en in de loop van de middag was het over. Op het werk dacht mijn baas gelijk dat ik zwanger was. Beetje jammer

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Fiore je ei is geweest zo te zien! Fijn! Nu weer wachten en duimen voor een goed resultaat.

Babke wat vervelend die misselijkheidsklachten. Fijn dat die pillen hielpen. Je temp is idd weer laag nu. Lastig zo om er iets uit te halen.

Taart hoe is het met jouw? En denies?

Iedereen is wat minder aanwezig vlg mij. Even wat rust creeren denk ik.

Fijn weekend allemaal!

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Taart: Op zaterdag en op de dag van de eisprong maandag en dinsdag nog. Dus wie weet. FF says..goede kans.

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal ! De zon schijnt ! Ik merk aan mezelf dat ik weer richting die laatste week ga. Ik wordt onzeker en ik heb eigenlijk nu al het idee dat het niet gelukt is deze ronde. BMS is ver te zoeken, temperatuur wil maar niet echt stijgen, zat nu weer op 36,7 om 8 uur terwijl ik anders altijd om 7.00 uur temp. Ja het lijntje ligt nu boven de onderlijn maar het is nu niet echt spectaculair te noemen. Ik heb de hoop dus al weer laten varen en wacht af op mijn ongi volgende week. Fijn weekend allemaal !

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een weekendje weg ? Het is zo stil hier :(

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja veel te doen en vooral buiten bezig :D

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Sorry meisjes! Was inderdaad in Amsterdam dit weekend!
    Wat een heerlijk weer hè?!

Fiore: hou moed hoor!

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook in de zon gezeten hoor, het was er echt weer voor. Even opladen voor de schoolreis van morgen. Ik mag mee ! Gezellig hoor, heb er zin in al ben ik morgenavond denk ik wel behoorlijk uitgeteld....;)

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hey meiden!

sorry dat ik de afgelopen dagen nit aanwezig was maar was 3 dgn naar disney en gisteren en vandaag huis weer aan kant gemaakt, boodschapjes gedaan etc etc druk druk dus!
    disney was super!!
    heerlijk genoten, prachtig weer gehad en de kleine meid had het prima naar haar zin! elke middag viel ze heerlijk in slaap in de buggy en ze vond de parades en shows echt prachtig!
    aan de ene kant jammer dat ik niet met de rest mee kon in de leuke achtbanen maar ik geniet er zo van dat ik zwanger ben en kijk zo uit naar de 1e echo!!

hoe is het hier allemaal?
    @fiore, laat je hoop niet te snel weg varen!
    @babke, nog steeds niet ongesteld of geen ei?
    @emmer, hoe gaat het met je? deze week kun je de gyn bellen voor een afspraak toch?
    @taart en thee, hoe is het met jullie? gaan de buikjes al groeien? en verder last van andere kwaaltjes misschien?

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Fiore fijne dag vandaag op schoolreis! Het is heerlijk weer.

Denise wat leuk zeg disney! Klinkt heel erg cool! Fijn dat jullie zo genoten hebben met elkaar. Zeker balen van de achtbanen, maar ja voor een goed doel he. Weet nog dat je laatst vroeg; stel dat ik zwanger ben als we in disney zijn zal ik dan in de achtbanen? Het is ook nog uitgekomen! Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed of kwaaltjes?

Babke zag een stukje tuin op je fb! Netjes hoor. En een
    Lieve poes. Hihi.

Hier gaat het goed. Zo onderhand hebben we alle familie en
    Vrienden op de hoogte gebracht en de reacties waren heel positief! Één iemand vroeg; was het gepland? Het overviel me nogal. Ik reageerde ja tuurlijk was het gepland! Ik denk dan echt dat vraag je toch niet? Al zou het nirt gepland zijn wat maakt het een ander uit?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Thee, ja heel lieve poes. Dat is zo'n knuffelkont.
    Jouw poes is overleden, heb ik dat goed begrepen? Triest hoor. Was ze ziek? Sterkte, moet er niet aan denken! Maar ja, het komt toch een keer.

En de tuin is netjes ja, maar nog een beetje te netjes als je het mij vraagt hoor. De schutting moet nog lekker begroeien en de plantjes uitdijen en ik ga elk jaar plantjes planten tot er geen aarde meer te zien is. Dat is mooier en scheelt een hoop werk :).

Hier alles goed. Nog geen ei, ook echt nog niet in aantocht. Dat wordt dus echt een rondje gyn denk ik, volgende maand.
    En die schildklier is echt op mijn gewicht aan het werken. Ik had gisteren echt zo'n chagobui bij het aankleden. Niets past. Zelf broeken waarin ik altijd verzoop, gaan met moeite dicht. Het is niet dat ik me nu lelijk vind, maar ik wil gewoon geen grotere kleren, ik wil mijn eigen lijfje terug.

Dus ik wortd toch tijdelijk wat strenger op de extra's en ik ga naast het sporten wat ik al deed ook 2x naar de slankstudio. Dat heb ik eerder gedaan. Dan sport je in een warme bak. Dan val je op zich niet af, maar er gaan wel cm af. Dus dan maar zo.

Verder is mijn humeur super hoor. Maar ja, de zon doet dan ook wonderen he?

Fijne week allemaal!

Emmer, hoest met je? Gaat het al beter?

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooie echo Taart!

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer terug van een heerlijke dag ! Wat hebben we het getroffen met het weer ! Zelfs de water attracties waren goed te doen. Maar het vergt wel wat van je hoor, een stel kids bij elkaar zien te houden. Zal wel lekker slapen vanavond.

@ Thee; er zijn altijd mensen die zo onbeschoft zijn om het te vragen, gewoon niets van aantrekken. Ze zijn niet slimmer ;)

@ Denise; wat fijn dat jullie het ook zo lekker hebben gehad in Disney, kan ook bijna niet anders hé met zo'n park.

@ Bab; jammer dat er nog steeds geen ei in zicht is. Is het lastig om gewicht te verliezen of gaat het wel als je bepaalde dingen minder eet. Bij sommige schijnt dat ook niet te helpen als je lekker dingen laat staan. Ik hoop dat je ongi voor de 19 arriveert en dat je dan weer een normale cyclus hebt.

@ Taart; waar kan ik de echo bewonderen ?

Verders hier niet veel nieuws, temp is vandaag wel weer 0,2 gestegen t.a.v. gisteren en eergisteren. Misschien komt het omdat het buiten warmer is. Last van mijn borsten, net als vorige keer net voor mijn ongi en verder geen gekke dingen. Nog maximaal 6 dagen en dan kunnen we weer aan een volgende ronde beginnen ;)

14. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hi Fiore,
    Denk dat die temp inderdaad van het weer kan komen.
    Kan me voorstellen dat je snel naar de volgende ronde kan.

Mijn echo staat op Facebook. Geef me je naam ( pb )dan voeg ik je toe!

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Getver, heb me daar toch last van krampjes. Heb het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden. Borsten staan inmiddels op ontploffen, dit kan niet lang meer duren. Is wel een erg korte LF dan :( Het lijkt wel of die steeds korter wordt. Kan dat door de Etos Zwanger worden pillen komen ? Wat denken jullie ?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jouw kaartje ziet er niet echt ongesteldheid uit hoor. Is het geen innesteling die je voelt. Of heb je elke maad pijn je borsten?

Ik heb ineens weer een kruis, maar geloof er niets van. Ik denk eerder dat ik goed gegeten heb, goed bewogen heb.
    Ook zo slecht. Ik had vanmorgen eindelijk weer een normaal getal op de weegschaal. Lager dan vorige week. (jippie) Ga ik net voor gaas met een gebakje. :) Foei. Nou ja, ik ga sporten vanavond. Maar wel dom.

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oww Bab door de bocht...maar ja...kan je geen ongelijk geven, gebakjes zijn ook eigenlijk te lekker om te laten staan hé ;)

Ben benieuwd of het kruis door zet, zou wel fijn zijn hoor. Ik moet helemaal op zij gaan scrollen om het einde van je cyclus te vinden. Ik vind dat het hoog tijd wordt voor miss ei om haar entree te doen.

Ik heb tegenwoordig inderdaad elke maand wel last van mijn borsten, vorige maand was het vooral de rechterkant nu is het beide. Ze zijn behoorlijk gevoelig als je er op druk, maar dat was toen ook. En die krampjes heb ik nu ook al een dag of 2 maar vandaag is het wel vervelend. Innesteling kan natuurlijk, maar ik verwacht dat eerlijk gezegd niet.

Ik vind mijn kaartje wel afwijken van de vorige twee. Toen ging het mooi in een stijgende lijn van 36.4 naar 36.8 nu is het echt met horten en stoten. Eerst een paar dagen rond 36,6 dan een paar rond 36. 7 en nu een paar rond 36. 9. Maar niet zo'n net lijntje van elke dag een beetje hoger. Zo stom dat je dus elke maand een ander kaartje kan hebben met hetzelfde lijf.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat ei is nog niet geweest, dat weet ik wel zeker. Maarrrrr....

Ik heb net de dagelijkse check weer gedaan en ik werd heel blij. Mijn bmm zat echt hoog en stond open en ik had doorzichtig rekbaar slijm. Een combinatie die ik deze cyclus nog niet eerder had gezien, althans, niet zo overduidelijk. De ovulatietesten heb ik aan de wilgen gehangen, dus geen idee wat die zeggen. Vanavond testen heeft geen zin i.v.m. mijn drinkgewoonte wat water betreft. Aan de klus dus maar. Nu wel hopen dat het niet zondag komt ofzo, want manlief is van vrijdag t/m zondag niet thuis. Dat zou pas balen zijn zeg! Dus vandaag, morgen en donderdag maar wat hopenlijk actief zaad in de vooraad leggen. haha

Fiore, ik duim voor je. een kaartje met 3 etages is bijzonder positief.

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoera !! Een goeie combi ! Nou ik zou zeggen...aan de slag dame. Trommel je mannetje op en gaan ! Het zou fijn zijn als het ei nu eindelijk komt zeg.

Is dat trouwens zo dat etages in een kaartje positief zijn ? Weet je ook waarom dat is ?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat komt, omdat je temperatuur stijgt na je eisprong (etage 1) en als er een eitje genesteld is, soms de temperatuur weer verder doorstijgt(etage 2) Dat is normaal gesproken alleen na een innesteling. Dusss... 1+1=2.

Maar goed, je kunt natuurlijk alsnog ongesteld worden, ook als je eitje wel een poging tot innesteling doet.

Als mijn cycli trouwens normaal gebleven waren, had ik nu ook in mijn vruchtbare periode gezeten. In de derde weliswaar. Het grappige is dat telkens als ik een vruchtbare periode had moeten hebben, mijn lijf wel een poging lijkt te doen. Apart he?

Deel Deze Pagina