Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weer wat geleerd vandaag. Bedankt voor je uitleg ;) Dat is trouwens wel apart dat je lijf dus toch het ritme aanhoud. Dan zou het dus goed kunnen dat je nu echt je eisprong hebt. Ben benieuwd !

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #2082 Babke, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Krijgt die huisarts toch nog gelijk.

Maar het klopt inderdaad. Ik had dunner slijm op dag 22-25, Rond dag (35+25= 60) En nu weer (70+25-95) En ik zit nu op dag 94, dus klopt wel. Het is nu trouwens meer dan de vorige keren.

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Ooo fiore en babke wat spannenddd!!!

Ik krijg zo bezoek van mvm, leuk!

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden,
    Fiore, ik heb net je kaart bekeken en het ziet erg rooskleurig uit als je het mij vraagt! Wat spannend!
    Ik stuur je weer emmers hcg!!!

Bab, wat fijn dat er eindelijk zicht is op "iets".. Ben benieuwd!

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk MvM. Ik heb het ook 2 keer gedaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of ik het ook een derde keer ga doen. Ik vind het toch wel vervelend met die plascontainers. Het heerlijke luchtje en steeds alles opvangen. Het is voor een goed doel, maar ik heb al wel een beetje mijn steentje bijgedragen natuurlijk.

Kom maar op met die HCG hoor ! Volgens mij vinden jullie het spannender dan ik hihi....ik heb gewoon het idee dat die 2e stijging door de warmte komt buiten. Maar ik zou het in dit geval voor een keertje niet erg vinden om ongelijk te hebben. Vorige cyclus werd ik morgen ongesteld. Dus wat dat betreft hoop ik eigenlijk niet dat dat weer zo vroeg is, na 9 dg.

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb net trouwens een vraag geopend onder temp topic. Of er meer meiden zijn die een stijging in de temp ervaren nu het warmer is buiten. Dan kan ik een beetje peilen of het de warmte is.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nog niemand die het warmer had he? ;)

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Neeejjj...nog niemand had verhoging door de warmte ;)

Had toch gekund ?? :D

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Fiore je tempkaart ziet er idd goed uit! Spannend duim voor je!

Bab hopelijk komt er dan nu echt een ei aan voor je! Maar goed klussen. Lekker in de hitte ;) lekker zwoel

Denise leuk dat mvm komt! Ik doe nog steeds mee vind het goed te doen. Het is totaal tot week 16 geloof ik.

Taart geweldige echo! Voel je je goed?
    Hebben jullie het nieuws nu met iedereen gedeeld?
    Wij wel!

10. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @ taart en theebeeb, bij hoeveel weken hebben jullie collega's etc ingelicht?

nou ik ben met mwm begonnen hoor! de test die ze deed knalde zo dat ze een vermoeden had dat ik al verder zou zijn dan 6 weken... ik heb een mooie armband cadeau gehad en omdat ik de volle 10 weken meedoe, krijg ik na afloop ook nog een hele mooie, zachte baby wikkeldeken (wit/grijs, erg lief!)

@emmer en lobke, hoe is het met jullie?

11. Theebeeb

Iedereen weet het bij ons nu!
    Kon niet wachten meer!

Goed bezig denise!
    Ik krijg ook een wikkeldeken na deelname. Heb ook een sleutelhanger gekregen en armbanden en een leuk magazine.

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hihi ik vind het nu al moeilijk om het niet te zeggen!!
    wat voor armbanden heb je gehad dan? ik een soort bedelarmband met paarse zoetwaterparels en ook als bedel de 'traan' van mvm... en idd ook een magazine.
    en je maakt ook kans op een echobon twv 100 euro he!

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog wel dat ik het echt niet kon verbergen. Dat is ook niet leuk hoor. Had meteen een buikje met de 2e en dat viel direct op. Nog een poging gedaan met dikke truien dragen maar toen ik ook steeds misselijk was was het 1 + 1. Maar toen verwachtte men het ook, dat we nog een kindje zouden krijgen.

Nu verwacht bijna niemand meer wat. Dat vind ik dan wel weer grappig, je krijgt strak geheid shocking faces en de geijkte "Oh ga je weer helemaal opnieuw beginnen met de luiers !" Maar die neem ik wel voor lief ;)

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een rondje. Nog geen ei, maar straks wel aan de klus hoor.

Denise, kan ik morgen langs komen voor die testen of ben je laat thuis? Ik ben ergens tussen vier en zes ter hoogte van Jouw plaats. Tenzij ik eerder weg ga met dit weer ;)

15. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Ja ik lees alles mee hoor ;) probeer ik altans. Heb.ovu testen gekocht. Dus morgen maar is beginnen heb er 24. Nu ook aan de zwanger worden etos pillen. Dus als het nu niet lukt ;) haha. Probeer er ook minder mee bezig te zijn. Al lukt dat niet heel erg met 3 zwangere vriendinnen. Terwijl jezelf al hoopte aangeteld te zijn toen je stopte met de anticonceptie. Heb ook zo het gevoel dat het binnen een jaar niet gaat lukken :s dus kan het ook altijd meevallen (dit ivm lange cyclussen)

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn ovutesten waren negatief gisteren en vandaag, dus toch geen ei. Nou ja, dan hoop ik maar dat het het begin is van een cyclus en dat dat ei niet dit weekend komt.

We gaan in ieder geval morgen nog klussen en dan pas maandag weer. Wat zou dat vervelend zijn als het dit weekend was.

Maar goed, mijn lijf vertrouw ik inmiddels toch niet meer, dus dat ei blijft vast wel weg :)

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen Bab, ik dacht echt dat het nu zo ver zou zijn. Wie weet komt het ook nog wel hoor. Ik zou de hoop nog niet opgeven.

Vanmorgen steeg mijn temp ineens door naar de 36.95. Die temp heb ik afgelopen cyclussen nog niet gehad. In februari 1 keer 37.00 maar dat was op zondag en laat gemeten. Dit was om 7.00. Ik begin het nu zelf ook wel spannend te vinden hoor....zou het dan toch ?

18. Theebeeb

Babke balen van je negatieve ovu testen. Het zou wel heel toevallig zijn dat je ei dit weekend komt net nu je vriend weg is. Hopelijk niet.

Lobke heb je clearblue testen?

Fiore het word erg spannend! Positief hoor die temp!

Denies hebben jullie het nieuws al gedeeld met vrienden?

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk echt dat Fiore zwanger is. You're knocked up baby :D

Dit wordt zo langzamerhand een zwanger clubje ipv zwanger worden clubje. Nou ja, dat is voor mij wel handig. Ik heb jullie op weg geholpen met tempen en dan kunnen jullie mij straks mooi helpen met mijn zwangerschapskwaaltjes, want dan zijn jullie al experts hihi

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Malle Bab, ik moet toegeven dat ik ook het gevoel heb dat het wel eens waar kan zijn. Ik was allang blij dat ik vanmorgen niet weer op 36.4 zat en mijn ongi had, net als vorige keer op 9 DPO.

En ik heb nog iets heel geks, maar dat vertel ik jullie pas als ik inderdaad zwanger ben deze ronde hoor, anders denken jullie dat ik van lotje getikt ben haahhaaha.

We zien het wel hoe het loopt, kan net zo goed zijn dat het over 2 dagen weer zakt en dat ik ongesteld wordt, ik zal de eerste niet zijn. Maar wel lief dat je zo enthousiast voor me bent terwijl je zelf met je cyclus loopt te worstelen >BAB< knuf voor jou !

Deel Deze Pagina