De entrecote en de forel was super gelukt! De groenten daarentegen was niet te pruimen De gepofte aardappel weer wel. Volgende keer dus weer gewoon courgette en paprika grillen, dat is altijd goed. Vanmorgen kwart over 5 op (gaap). Manlief is naar Ierland met de voetbal, dus moest hem wegbrengen. Van klussen is het niet meer gekomen. Dus duimen dat er geen eisprong is dit weekend! En vergeten te tempen. Gaat lekker hier he. Is wel een bewijs dat ik er echt minder mee bezig ben, anders vergeet je dat niet haha.
Nou wil ik t ook weten, heb je al getest fiore? Want hoe kut ik t zelf ook voel, ik ben wel heel blij voor de andere meiden!
Aw Emmer wat lief van je dat je toch nog even om de hoek komt gluren ! Ik heb je wel gemist hoor, hoe voel je je nu ? Ik heb nog niet getest vandaag omdat de test van gisteren nog echt wit was. Maar mijn temp is hoog gebleven vanmorgen dus ik heb echt goede hoop. Ik ben van plan morgenochtend te gaan testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden dan zit ik op 12 DPO. Ik hoop dat ik mooi nieuws heb dan @Bab: VROEG !!
Hè fiore, ik voel me okee, ups en downs. Maak me wel zorgen over de afspr in het zh die we 2 juli hebben. Van de week eerst bloed en sperma testen, dan krijgen we daar 2 juli meteen de uitslag van. Eerste dag dat we terugkomen van vakantie ik ben nu heel erg aan het dubben of ik wel/niet een wijntje wil kunnen drinken. Ik wil er wel alles voor geven, maar wil het ook gezellig maken op vakantie, we gaan nota bene naar frankrijk! Nog steeds hoop dat ik dan gewoon geen alcohol meer mag! Wel fijn dat je aan de hand van de temp kunt zien of je ongesteld word hè, bij mij zakt ie 2 dagen ervoor weet ik nu.
Fijn dat je meteen op 2 juli de uitslag krijgt zeg ! Dat je niet dan nog een paar weken moet wachten. Het zijn altijd vervelende dingen dat soort afspraken en je haalt je vaak doem senario's in je hoofd die achteraf wellicht niet blijken te kloppen. Het ligt er een beetje aan hé wat het wijntje betreft. Een keer een glaasje kan volgens mij niet zo heel veel kwaad. Maar meerdere per dag een hele vakantie lang lijkt me niet bevorderlijk voor je vruchtbaarheid. Ik ben nu zelf ook een maand gestopt met wijn en koffie. Voor het goede doel zullen we maar zeggen Ik hoop ook dat je tegen die tijd geen keus meer hebt en gewoon geen alcohol meer mag drinken ! Het is inderdaad fijn om aan je temp wat af te kunnen lezen. Ik heb afgelopen 3 cyclussen een LT van 9 tot 11 gehad. Dus daar ga ik morgen overheen. Met nog steeds een hoge temp. Ik stond vanmorgen even in de H&M want ik had nog wat zomerspul nodig. Ik zag best leuke dingen maar in mijn achterhoofd bleef dat stemmentje roepen;...hoe lang kun je dat nog aan ? En prompt sta ik naast mijn VK aan de kassa. Grappig toch !
Nee ik bedoel ook af en toe een wijntje hoor. Het schijnt trouwens dat pas echt uitmaakt als je een heel jaar niks drinkt. Dat soort dingen dat jij nu voelt, in de h&m, dat zijn wel van die dingen waarvan je t eigenlijk al aan je water voelt
Meen je dat van een heel jaar niet drinken ? Nooit geweten. Ik begin echt steeds zenuwachtiger te worden. Je zou toch denken, kom op, dit is niet de eerste keer. Maar zo voelt het wel weer op één of andere manier. Mijn laatste zwangerschap is 5 jaar geleden dus dat is best een poosje. Mijn jongste wordt volgende week al weer 5 ! Ik wordt helemaal gek van mezelf, 100 x naar het toilet om te kijken of er al rood te bekennen is. Ik had vanmorgen al testdrang maar mijn man zei; "Wacht nu nog even, dat houdt het spannend" Hij heeft gelijk..ik vind het heel spannend, maar morgen ga ik mooi testen !
Hier vanacht om 5 uur wakker geworden van de misselijkheid en daarnet flunk overgegeven...!! Hopelijk was het maar eenmalig ... ben nl panisch van overgeven!
Meiden.... Ik ben ZWANGER !!! Heeft die Bab toch gelijk gekregen ! Vanmorgen vroeg een testje gedaan, ik kon echt niet meer wachten toen mijn temp weer hoog was. Eerst was de test nog redelijk wit, maar daarna verscheen er toch echt een licht roze streepje wat duidelijk te zien is. Geen tuur streepje dus. Hij is nog niet dik maar ik zit natuurlijk nu op 12 DPO dus dat kan wel kloppen. Gisterenavond echt een buik die wel leek alsof ik al ruim 12 weken zwanger was. Niet normaal. Ik weet ook nog niet hoe lang ik het geheim kan houden met zo'n buik. Ik heb nu al zo'n zin in het moment dat ik het mijn kinderen mag vertellen ! Eerst maar de verlos afwachten. Verder vroeg mijn man vanmorgen in bed of die grijns nog van mijn gezicht af zou gaan vandaag....denk het niet
Ohh balen zeg Denise, ik voel met je mee. Ik kan er van uit gaan dat ik nu ook een week of 12 misselijkheid ga krijgen. Bij mijn eerste tot week 18, de 2e tot week 14. Als het bij deze nu tot week 10 zou zijn dan zou ik er voor tekenen. Ik moest toen echt constant zorgen dat er iets in mijn maag was, en ik had het vanmorgen al licht. Moest echt wat eten om 7 uur, en dan zit er nog maar een mini beetje HCG in me. Kan leuk worden. Hoe was het bij jouw eerste ?
Yoehoeeeeeeeee FIORE!!! Een hele dikke vette proficiat!! Super blij voor jullie. Ik word zo gelukkig van zulke berichten op de vroege morgen! Joepie!!
Joepieee!!!! Gefeliciteerd fiore!! Ik was bij de eerste wel misselijk maar heb nooit overgegeven... miss toch maar droge crackers naast mn bed gaan zetten dan?
He deniesje join the club Hier ook regelmatig spugen. Zet droogvoer naast je bed. Koekjes of crackers. Voor je opstaat even wat eten als je nog ligt, scheelt echt! Lekker genieten van het weer!
Jawel regelmatig. Alleen ik heb continue al vanaf week 4 een weeig gevoel op mn maag, een soort steen gevoel daardoor eet ik niet zoveel. Normaal eet ik altijd heerlijk en veel snoep en koek en nu bijna niet. -3 kg maar dat geeft niet. Probeer wel zoveel mogelijk gevarieert te eten.
Poe poe ik hou echt niks binnen vandaag... ben duizelig van de honger en dorst maar zodra ik water of thee of droog koekje neem komt het eruit....
Heel begrijpelijk lobke! Fiore, is die glimlach nog van je gezicht afgegaan vandaag? Bij mij is het helaas geen ochtendmisselijkheid maar ik hou gewoon de hele dag niks binnen.... blegh!! Wat voel ik me beroerd zeg!!
Goed te begrijpen hoor Lobke! Ik hoop voor je dat jij ook snel zwanger mag worden meis. Waardeloos Denise; kauwgum en colalolly's dat hielp bij mij. Niet het meest voor de hand liggende maar het werkte echt. Ik heb echt sinds gisteren een enorme buik. Normaal ben ik plat, tuurlijk wel een beetje vet maar ik heb nu dezelfde buik als ik had met 12 weken zwangerschap. Zelfs mijn zoontje vroeg net of ik een baby in mijn buik had. Als het hem al opvalt hoe ga ik het dan verbergen voor anderen de eerste 3 weken? Ik kreeg net te horen dat de oma van mijn man vandaag is overleden. (99). Gek hoor, de 1 komt en de ander gaat.