Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het Denise, ik kan echt mijn gewone broek niet dicht doen. Idioot, 4 wk en 1 dag. Mijn man is er nog steeds van overtuigd dat we het tot de 25e geheim kunnen houden maar zoals ik het nu zie dan moet ik dus wel 3 weken in tenten gaan lopen om het te verhullen hihi. Hij riep vanavond ook nog....het is vast een tweeling. Nou dat dachten we met nr. 2 ook want toen was ik ook direct wel dikker. Maar dat bleek er toen ook maar 1 te zijn. Hij telt wel voor 2 maar dat is wat anders !

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Babke hoe is het met je ? Eitje nu toch al geweest of is FF in de war ?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    FF is niet in de war, maar ook geen eitje hoor. Vandaag was stippellijn ook weer weg.
    Ik zat stiekem te denken, zal ik vast de gyn bellen voor een afspraak. Misschien hebben ze wel een wachtlijst. Sta ik er toch maar mooi op.
    Maar ik wacht nog wel 3 weekjes. Ik ga gewoon het record cyclus verbreken joh! Vanmorgen extreem laag, 36,1. Ik had onder een laken gelegen zonder pyjama. En toen had ik het toch koud. En gisteren was hij hoog van de wijn :D

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Iew...zonder pyama, dat zou ik nou nooit doen :p

Ik zou het gewoon doen joh, wat kan jou het schelen, als je op de lijst staat, dan sta je er maar vast op vind je niet ? Die 3 weken maakt dan ook niet meer uit toch ? Misschien raakt je ei er wel door in paniek en springt spontaan hihi..

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je maakrt toch een grapje he? Zonder pyjama slapen? Ik heb liever een pyjama aan, maar heb nog steeds geen zomerpyjama gekocht, dus nu maar zo, want winterpyjama is een beetje te warm ahum. Vanavond alleen dekbedje er weer op, want vond het vanmorgen echt te koud.

Ja, ik dub nog een beetje over wat ik doe.

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh mijn schoonmoeder heeft het gewoon geraden ! Ik was daar vanmiddag en ze bood me een wijntje aan. Ik zei dat ik liever wat fris wilde, leek me best aannemelijk aangezien de zon scheen. Ze keek in mijn gezicht en zei; "Ik zie wat aan je, ben je soms zwanger ?" Ik kon natuurlijk mijn gezicht niet strak houden en keihard liegen dus ik heb het haar verteld. Was zo maf ! Daarna hebben we het mijn schoonvader ook maar verteld want om het nu de één wel te vertellen en de ander niet vonden we ook zo raar :)

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    babke, ik zou de gyn gewoon bellen hoor! dan sta je maar vast op de wachtlijst dan heb je in ieder geval een start gemaakt!

fiore wat grappig!! weet je moeder het ook al?

in de avond heb ik echt een opgezette darmenbuik joh, heel mn buik staat strak!!
    overdag drukt de sluiting van mn broek erg op mn onderbuik en vind dit een beetje een eng idee....

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bah, kan niet slapen, ben een beetje misselijk en dacht ga even wat eten, misschien helpt dat.

Mijn moeder weet het nog niet trouwens, we gaan het haar zaterdag vertellen! Die buik herken ik zo ! Het is echt heel erg in de avond. Overdag valt het nog wel mee gelukkig.

9. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden!

Ik krijg echt al een buik hoor! Kan het echt niet verbergen!
    Thee: zie je nog niets bij jou?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Taart, wat is een combinatietest? En krijgt iedereen dat of is dat een bewuste keuze?

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou bizar zeg, ik zit nu gewoon met een elastiekje tussen knoopsgat en knoop omdat ik mijn broek niet meer dicht krijg. Het moet niet gekker worden. Zit nog niet eens in week 5 !

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Leuk toch! Zie je straks lekker lang dat je zwanger bent :D Lijkt me heerlijk. Het is misschien wel de laatste keer. Of spookt er nog een nummer 4 door je hoofd;)?

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Taartje; je ziet het nog niet echt maar savonds wel. Dan loop ik erbij alsof ik 5 maanden heen ben. In mn zwangerschaps joggingbroek ;)
    H en m heeft hele mooie skinny jeans trouwens. Tip!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    HA toch maar even gebeld. De assistent weigert om een afspraak te maken, omdat de ha na 19 juni had gezeg. schijnbaar hebben ze het erg druk (ze gaan woensdag dicht) en er kan daarom nog geen verwijzing worden gegeven. Oftewel, ik ga toch neit dood, dus ik wacht maar even.
    Wat een bureaucratisch kutland is dit soms toch!! Sorry dat ik het zeg. Maar goed, ik heb nu een afspraak gemaakt voor vrijdag 22 juni, omdat ik de 21 niet kan. Dus we wachten maar weer af...zucht... Ach het went.

@Fiore, 8 aug gaat gewoon de dag worden waarop ik ongesteld wordt ofzo, waar ik dan zo blij mee ben dat dat iets positiefs wordt

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    babke je hebt gelijk meid idd een rot kutland hier! nederland met hun stomme regeltjes!!
    ik baal met je mee meid, snap niet dat je niet wat meer begrip krijgt van de assistente en de huisarts!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik geloof niet dat dit aan de huisarts lag hoor. Zij is gewoon als pitbull aangesteld om de niet nodige klachten tegen te houden.

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    pff niet nodig??? ik vind dit behoorlijk nodig! zeker een assistente zonder kinderwens of al volbrachte kinderwens??

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Geen idee, maar ze is wel wat ouder ja. Heel irritant. Weet je, het irriteert me niet dat ik moet wachten, maar wel dat ik moet wachten zonder logische reden.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Vergeet ik helemaal op jouw buikje te reageren :)
    Waarom zou je die willen verbergen trouwens? Die mag nu toch iedereen zien!

20. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    taart leuk he een buikje! normaal gezien niet natuurlijk maar met zo'n wondertje erin mag je er natuurlijk vol trots mee showen!!!

Deel Deze Pagina