Ik heb runaway bride gekeken! Alles is liefde is wel leuker, lief muziekje ook. Ik wist bij mijn dochter, ze is twee, al voordat ik een test deed dat ik zwanger was, ik weet nog dat ik dacht "ach, wat kan mij het boeien, ik ben lekker toch zwanger". Ik at ineens drie bananen achter elkaar. Verder nergens last van. Drie dagen over tijden deed een test, knalde eruit na tien seconden! Taart, jij ook al die krampen net als babke...wauw..wou dat ik ze had haha! Na die ene nacht heb ik mijn buik niet meer gevoeld al is ie nou zo groot als een ballon pffff. Vanavond maar weer vroeg naar bed met een boek, ben gesloopt! En niks gedaan. Jullie allemaal niks van een innestelingsbloeding gezien?
Helemaal niets bij mij. Sowieso apart. Heb de afgelopen 3 cycli tussendoor weleens bruin gehad. Ook voor het ei zeg maar. Maar nu niks. En die kramp zit er nu echt. rechts onderin.
Ik zit nu pas op 6 dpo. Als ik op de onderstaande link kijk maak ik op 10 dpo de meeste kans. Dat is vrijdag. Ga dan testen denk ik, zo lang ik het vol houd. Heb geen zin meer in een omotest haha. Taartje, dit jij niet al op 8dpo?
Eh nu de link http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/224646-op-hoeveel-dpo-positieve-test.html Days past ovulation. Staat op mijn kaartje en zie het hier ook vaak terugkomen
Oh wat erg. Ik heb er weer een kwaaltje bij. Ik zie altijd de anderen zo bezig en dan denk ik. Maak jezelf niet zo gek, het kan met gemak niks zijn. Maar goed. Als je dan zelf in die situatie zit doe je het toch. Al merk ik wel dat ik mezelf (nog) niet gek maak. Weet hoe ik dan kan zij van december en dat was Babke in high stress haha. Maar ik vind het alleen zo grappig. De kramp is dus meer geworden en sinds begin van de avond heb ik spierpijn in mijn rechter bovenbeen. Als ik op dat been ga leunen, gaat hij helemaal trillen. Ik heb dus helemaal niets gedaan waar dat van kan zijn, maar het voelt alsof ik gisteren zwaar gesport heb. (neem aan dat midgetgolf daar niet bijhoort haha) De blauwe plekken op mijn knieen zijn al bijna genezen, dus van die val van donderdag lijkt me stug. Beetje vreemd dus. Ik naar google en jawel, ik kom ergens op de zwangerschapspagina terecht zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/120755-onverklaarbare-spierpijn-benen-symptoom.html Ben ik gek of toch niet?
Babke! Je zit de hele tijd de googelen, doe je laptop of Comp. of mobiel uit en ga tv kijken of naar bed! Als de sodemieter! Hihihi
hihi is goed "mama", slaap lekker. Morgen weer werken, dan heb ik niet veel tijd om te googlen haha. Jouw testdrang al voorbij? Gek he, die testdrang is bij mij dan weer minder. Bij elkaar opgeteld zijn wij 1 krankzinnig mens.
hehe... zo eindelijk thuis na een hele lange dag! net even bij gelezen.. wat spannend allemaal zeg, de kwaaltjes lijken allemaal op elkaar! ik heb nog steeds de krampjes die ik gister had en heb vandaag wat roze slijm verloren bij het afvegen na het plassen... ben erg benieuwd of dit nou een goed of slecht teken is!
Spannend hoor Denise. Ik heb weer een lage temp dus volgens mij is het echt game over deze cyclus. voel ook de kwaaltjes niet meer. Is goed dat ik weer werk vandaag. Scheelt een hoop gezoek naar niets. Maar goed, goedemorgen allemaal!
Goedemorgen! Geslapen als een os, wat is dat heerlijk zeg! Testdrang is vandaag bij mij ook minder, maar zal vanmiddag wel weer oplaaien als die testen in de bus liggen. Ga je wel testen vrijdag babke? Spannend Denise, roze slijm is goed toch?! wanneer ga je testen? Straks solliciteren, ook spannend! En Valentijn vandaag! Doen we niks aan hoor, maar blijft leuk! Fijne dag allemaal!
Oh Emmertje, succes vandaag! Leuke baan? Ik ga wel testen denk ik want die kramp in buik en bovenbeen waren er vijf minuten na het opstaan weer. Die temp moet ik helemaal niet naar kijken eigenlijk. Bij de meeste stijgt hij pas echt na 12 dagen ofzo en ik zit pas op 7. Maar hij is nu mijn ongesteldheidstemperatuur. Vandaag dat dompergevoel vanmorgen. Weet je, we zien het wel! En ook fijne Valentijn. Wij doen er ook helemaal niets aan hoor.
Goeiemorgen lieve zwp vriendinnetjes! Gisteren heerlijk gesport en als een roos geslapen! Vond het erg lastig uit bed komen vanmorgen. Sinds gisteravond/vandaag zere borsten. Dit zegt niet zo veel, want die heb ik altijd voordat ik ongi moet worden. Onderbuik gevoel lijkt minder nu, maar nog wel aanwezig. Ik ben nu weer in de stand: het zal wel niet. Jullie?
Hier ook in de stand van het zal wel niet, en daar baal ik van! Had ik bij dochter juist van wel! Sollicitatie, ja erg leuk, ben benieuwd hoe t gaat straks. Gelukkig komt vriend thuis om bij dochter te zijn.
Nou, dan zitten we gewoon allemaal in de "het zal wel niet"-stand. Geeft wel een beetje rust in je lijf he? Ik voel nog wel van alles, maar zoals sommige vrouwen het hebben over "ik voel me zwanger", daar heb ik allerminst last van. Heb niet eens het zal wel niet, maar meer. Ik wordt zaterdag ongesteld. Ik heb wel een beetje zweverige collega. Weet niet hoe ik het moet noemen, ze is geen zweverig type, maar ze interesseert zich wel voor edelstenen en energieen enzo. Beetje paranormale interesse zeg maar. Maar goed, zij zei dus "nieuws? Je straalt helemaal." Zij heeft al eerder een "energiebolletje" bij mij gezien. In haar visie is dat de energie van het kindje dat af en toe al om de hoek komt koekeloeren. Op zich ben ik daar niet zo van, maar vind het wel grappig dat ze er over begon de vorige keer, zonder dat ze van mijn kinderwens af wist. En nu weer, maar ik zit gewoon lekker in mijn vel en dat straal ik vast uit. Watvoorbaan ga je op solliciteren Emmer? Of wil je dat liever niet kwijt? Taart, al een idee wat je aan doet vrijdag? Of ga je neeit volgens thema?
Ik baal van die stand.. al ben ik weer wel een beetje misselijk, zon lichte vlaag.... wat moet ik daar nou toch mee?! Nog geen idee wat ik aan ga doen. Niet te ingewikkeld, heb niet zon zin namelijk|! Weet eerlijk gezegd niet eens meer wat het thema is. Wat wordt jouw outfit?
Wij doen met zijn allen mee met het thema van de avond. Belse avond, dus we gaan als rode duivels, het voetbalelftal van Belgie. GEEN mooi pakje, dus ga nog eens even kijken hoe ik dat vrouwelijker ga maken. Zat te denken om er tegen de afspraak in toch hakken onder aan te doen en daar Prada op te zetten op de een of andere manier. De Devil wears prada nietwaar? We meoten eigenlijk sportschoenen aan of voetbalschoenen. Maar voetballen doe ik niet en die sportschoenen moet ik in de gymzaal aan, dus dat is ook geen optie. Zaterdag doe ik een heksenpak aan. Dat heb ik vorig jaar zelf gemaakt en is eigenlijk altijd goed. Ik zou gewoon wat uit de kast trekken als ik jou was.