Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hij was dicht vanmiddag. Ik bel morgen!

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Al gebeld?

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ahh babke toch! idd wat emmer zegt: vandaag bellen dan!!
    het is toch achterlijk dat ze je zo laten lopen meid! gewoon aangeven dat je nergens anders meer aan kunt denken en dat je idd EIST dat er verder naar gekeken kan worden!!
    succes meid! laat je het even weten als je hebt gebeld?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #2204 Babke, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    Gaat lekker hier. De arts om de hoek is ook met vakantie en ik hang nu al 8 minuten in de wacht bij die ander ;) Ik heb nog 3 andere opties hoor, maar die hebben spreekuur in de ochtend en dat komt niet zo handig uit.

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    jee wat een geregel allemaal zeg! gewoon die ander bellen lijkt me, dan maar een keer in de ochtend hoor! dat gaat nu toch even voor alles??

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou we zijn er. Ik heb net de tweede optie gesproken voor de vervangende arts. Ze zijn met 6 artsen die elkaar vervangen bij afwezigeheid, maar er zijn er 3 afwezig. Ze lopen dus werkelijk om in het werk. Ik heb nog gesprobeerd om die doorverwijzing te krijgen zonder afspraak. Dan zou ik hem tegemoet komen in de drukte ;) De assistente heeft het geprobeerd, maar daar trapte hij toch niet in helaas. :D. Hij vind het eigenlijk de verantwoordelijkheid van de eigen huisarts. En die is over 11 dagen alweer terug. Dus ik zeg, ja dat is leuk, maar bij de gyn gaan ze ook met vakantie en dan kan ik pas eind juli uiteindelijk terecht. Toen heb ik mijn klachten uitgelegd aan de assistente en nu ben ik er morgenmiddag tussen gewurmd door de assistente, dus dat zal wel flink uitlopen. Maar goed, ik mag om 15:00 uur.

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    o wat goed van je meid! eindelijk weer een stapje verder!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Sterke arts die mij zonder verwijzing naar huis stuurt. Nu maar hopen dat hij geen voet bij stuk houdt. :);)

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hij MOET!!! net zolang blijven zitten tot hij je een verwijzing geeft! dan loopt hij desnoods maar lekker uit!

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Precies, hij MOET! Goed van je Babke! Topwijf!

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kom op Bab, hou je poot stijf hoor vanmiddag. Ze blijven je anders van het kastje naar de muur sturen, succes meid !

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @ fiore, babke moet morgenmiddag naar de huisarts om 15.00 uur, niet vanmiddag.. hihi!
    hoe is het met je buikje? groeit het al verder? en last van kwaaltjes of (nog) niet?
    weten ze het ook al op je werk en zo?

ik ben vandaag jarig en mijn familie komt straks en dan krijgt mn meisje haar mooie shirt aan.. dus straks weet de hele familie het!! :)
    moet trouwens ook wel want mn buikje begint nu echt op te vallen hoor! positiebroeken zitten heeeerlijk! eindelijk kan ik weer ademen! :)

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd!!! Ik ben zo benieuwd of mensen het opvalt en wat ze zeggen. Wat stond er ook alweer precies op? Kun je een fotootje laten zien achteraf? Ik vind het zo geinig.

14. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Nogmaals gefeli Denise!

Ik word een beetje gek van die steeds verplaatsende stippellijn op mijn tempkaartje, hij schrijft steeds van dag 12 naar dag 15

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Owww ik dacht dat je vanmiddag moest. Ben ook een beetje van het padje hoor. Heb het druk, morgenmiddag kinderpartijtje voor mijn jongste, die is deze week 5 geworden. Dus ik loop weer als een kip zonder kop rond te rennen om alles te regelen.

Verder geen klachten behalve moe zijn. Ik ben echt zo moe, kan me dat niet herinneren van mijn vorige zw. schappen. Dat ik zo moe ben geweest. Verder buikje, de meeste mensen weten het daardoor nu wel. Gisteren zelfs in het zwembad stond een moeder te kijken naar mijn buik en vroeg daarna....ben je soms in verwachting ? Nou ...dan moet het toch wel duidelijk zijn want als je denkt dat iemand een chocolaatje te veel op hebt, dan moet je wel heel veel lef hebben om die vraag te stellen.

Irri emmer dat je lijn blijft verplaatsen. En als nog HUP Bab...zet 'm op !!

16. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Hihi fiore idd als je dat durft te vragen, stel je voor zeg oh ohw;)

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ben benieuwd Bab..

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou hij is in the pocket. Hij deed helemaal niet moeilijk joh. Wilde wel zeker weten dat ik niet zwanger ben :D Dat zou het zevende wereldwonder zijn haha.

19. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    YES!!!!!!!! Goed gedaan!!!!!!!! Heb je al gebeld voor een afspraak?

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Goed bezig Babke!!!!
    En nu maar snel een afspraak maken.

Deel Deze Pagina