Hej lieverds! Ik heb even bij gelezen. Heb het ontzettend druk gehad en ben van alles aan t regelen. Maandag gaan we een midweek naar Renesse. Op zaterdag heb ik dan tijd om te wassen en te pakken en nog een bruidsmake-up te verzorgenen dan vertrek ik snachts met mijn moeder naar mallorca voor 6 dagen! Dus door deze onverwachte reisjes heb ik van alles moeten regelen aangezien onze verhuizing ook vervroegd is van 1 augustus naar 16 juli. Maar goed, genoeg over mij! Thee: ik verwonder me dat je nog amper een buikie hebt. Sinds deze week kun je er bij mij niet omheen, dus kijk en meet mar goed! Emmer: ik vind het erg leuk om met elkaar af te spreken, maar je hoort er wel bij! Heb je suggesties wat wel mogelijk is voor je? Bijvoorbeeld een high tea of bbq bij iemand thuis dat iedereen wat meeneemt zodat we kosten kunnen drukken? Of vind je de anonimiteit zo ook prima? Want dat kan natuurlijk ook! Denise: hoe waren de reacties op t shirtje? Babke: tjonge meid, wat heb jij een engelengeduld!!! Goed dat je die verwijzing in de pocket hebt. Nu maar hopen dat je snel een afspraak hebt en dat ze ook vlug iets gaan ondernemen. Misschien krijg je een kuurtje hormonen om de boel te resetten? Zie ik je trouwens morgen in de kroeg? Lobke: hoe gaat het met jou? Fiore: hoe voel je je ? En hoe gaat t met je lieve kindjes?
Dit is mijn les van het leven. Geduld leren hebben. Het gaat me inderdaad best af haha. Morgen ben ik er niet. Woensdag denk ik wel. Ben je er dan ook? Leuk die reisjes. Jaloers Ik heb iets gemist. Emmer wil je niet mee of is het te duur? We kunnen ook picknicken in het vondelpark maken we allemaal iets klaar.
Nee woensdag ben ik in renesse. Helaas.... Anders hadden we effe bij kunnen kletsen. Picknicken vind ik ook leuk, alleen wel vervelend als het Hollands takkeweer is!
GelOof me: erg leuk! Mijn ouders hebben daar een chalet op en camping gekocht vorig jaar. Genieten hoor!!
Welke camping? Desnoods Pb me even. Ze hebben gekeken op de oase. Vlakbij het stadje, maar op die camping zelf is niets te doen
Nou bab, de camping heet eureka en er is niet eens een speeltuintje ofzo hoor, dus ik denk dat het niet anders is dan die camping..... Maar je kan daar natuurlijk altijd de drukte opzoeken. Er is genoeg vertier. Hebben jullie allemaal een leuke voetbal avond gehad? We zijn alweer een klein uurtje thuis en ik lig nu heerlijk in bed. Jammer dat we verloren hebben, maar ik had wel een gezellige avOnd. Fijn weekend nog meiden! Xxxxx
Goedemorgen, @uitje t lijkt mij heel leuk om jullie een keer te ontmoeten, dus daar komt t echt niet door, t klopt moneywise gezien wel wat taart zegt. Ik kan ook eerlijk gezegd niet zo goed tegen dingen plannen, ik ben ontzettend van de spontaniteit en als ik net die dag veel pijn heb kan ik niet zoveel. Maar plan dus gewoon waar jullie zelf zin in hebben, want ik kan niks beloven hoe leuk ik t ook vindt okee?
oi meiden! hier maar een halve wedstrijd gezien gisteren, we gingen om 19.30 uur wokken met de collega's. wat ook heel gezellig was trouwens en we hebben het meteen verteld van de zwangerschap! iedereen was erg enthousiast, super leuk! de reacties van mijn familie op het shirtje waren trouwens ook superleuk en op het kinderdagverblijf bij mn dochtertje ook! babke, dit stond er op het shirtje: voorkant: Mij wacht een hele klus, achterkant: want ik wordt Grote Zus! super leuk! ik zal in de loop van deze week even een foto plaatsen! ik ben vanmorgen trouwens wakker geworden met flinke pijn in mn onderbuik, ik vind dat altijd erg eng want maak me gelijk zorgen.. maar buikpijn hoort er ook bij toch meiden? taart, alweer 16 weken, wat gaat het hard! gaat het voor je eigen gevoel ook hard? en laat je een geslachtsbepalingsecho maken? wij wel iig, en die kunnen ze vanaf 16 weken maken. emmer, ik snap je hoor vwb het uitje, kijk maar meid of het voor jou haalbaar is! het zou natuurlijk wel erg leuk zijn om het met zn allen te doen! heeft er iemand een datum in gedachten meiden? fijne zondag!
Wat fijn Denise zulke positieve reacties! Deed mij ook erg goed. Ik heb in de maand juli vakantie. Voor mij zou augustus geschikt zijn. Werk heel onregelmatig dus moeten wel concrete datum plannen dan Emmer zie maar of je meegaat meis. Niets is verplicht! Zou wel erg leuk zijn. Ik lag net op mn rug en maakte een foto van de zijkant. Er is nu een kleine hobbel zichtbaar onder mn navel. Ik kan hem niet meer wegkrijgen als ik mn buik inhoud. Mn positie spijkebroek zit wel heel lekker maar zakt nog wat af. Hihi.
Hi meiden, Zo ben de feestdagen door gekomen maar ik ben moe zeg...pffff. Leuk Denise, het shirtje en alle reacties, ik vind het altijd zo leuk om de verrassing op de gezichten van de mensen te zien. Taart alweer op 16 weken, wat gaat het hard hé ! Voel je al wat ? Ik begon met een week of 15/16 ze te voelen. Ik voel me buiten moe eigenlijk nog heel goed, nog niet misselijk. Komt vast nog wel. Verder wordt ik echt steeds dikker. Het ziet eruit alsof ik een week of 12 zwanger ben, men is ook echt een soort geschokt als ik vertel dat ik misschien net 6 weken ver ben. De term: "tweeling" is echt al meerdere malen gevallen, zou wat zijn zeg hihi...even aanpassen. Ik ga morgen of dinsdag maar even wat broeken bij kopen. Ik doe nu al een week met 1 broek, wassen, drogen en weer aan. Schiet niet echt op, maar heb nog geen tijd gehad wat anders te kopen.
wat fijn dat het zo goed met je gaat fiore! heb je al een positiebroek aan of dat nog niet? ja dat zou wat zijn zeg, een tweeling! idd even een omschakeling dan denk ik! nog 2 weekjes geduld en dan weet je het!
Fiore ik ben benieuwd naar je buik!!! Misschien kun je een foto plaatsen? Als er bij mij iets fatsoenlijks te zien is plaats ik er even 1! een tweeling, dat zou geweldig zijn! Ik ben in goede conditie. Heb deze Week 2 x 30 km gelopen en dat gaat heel goed. De marathon komt er bijna aan die bedraagt 42 km. Sommige mensen staan zo verbaasd te kijken en iemand heeft me zelfs voor gek verklaard. Ik voel me er heerlijk bij en de vk zegt dat het juist heel goed is!
ja theebeeb, dat klopt wel idd, lichaamsbeweging is erg goed, dan schijn je ook makkelijker door de bevalling heen te komen. ik draag alleen nog maar positiebroeken, dat zit heerlijk en dan heb ik tenminste geen pijnlijke onderbuik!
Wat goed van je thee! Taart alweer 16 weken, wow! Dit is je sprei f o t o b oe k - www.studioblomm.com Fiore gelukkig kun je met mooi weer jurkjes aan, dan hoef je geeneens een broek, zit vast lekkerder! Denise wat leuk allemaal! Ik ben heerlijk een vakantielijstje aan het maken en ben alvast naar de route aan het kijken, wel leuk om te zien waar we eventueel kunnen stoppen waar ze een leuke speelplaats hebben voor dochter om even uit te kunnen razen en de benen kunnen strekken. Voorpret!
Sinds vorige week inderdaad enkel positiebroeken aan. Had er vorige week zaterdag 1 gekocht van mamalicious. Die is gewoon leuk, maar ik schrok me wild van de broeken die uit de doos van mijn vorige zwangerschappen kwamen. Wat een tenten, model-loos. Echt vreselijk. Ik ben helemaal niet zo ijdel dat ik nu enkel met de mode mee wil lopen maar zelfs mijn man zei: Die ga je toch niet echt aan trekken hé ! hihi... Ik zal van de week eens een foto maken. Kijken of ik hem hier kan plaatsen. Liefs !