Ik ben heel benieuwd hoor naar die foto's haha. Wanneer kun je ze menemen naar de camping voor een extra bijzettentje? hihi. Emmer waar ga je heen? Leuk he die voorpret? Taart. geen idee of je dit leest, maar veel plezier in Renesse! Nu zijn mijn ouders weer aan het kijken in Brabant bij Hank. Dus ik wacht maar gewoon af wat het gaat worden. Mijn eerste vriendje van vroeger is dit weekend getrouwd. Ondanks dat ik al lang onder de pannen ben bij de beste vent van de wereld (in mijn ogen dan he haha), vind ik het toch een beetje gek. Stom he, het is al 11 jaar over, maar het was gewoon mijn eerste liefde.
bah, wat kunnen klanten soms vervelende mensen zijn. Ik heb net per e-mail een klant aangesproken op zijn toon in zijn mails naar mij. Echt hoor, ik doe gewoon mijn werk en me dan krijg je alleen maar een beschuldigende vinger en onbeschofte e-mails omdat je ergens kosten voor moet rekenen. Echt, hoor mijn moeder zei altijd, ik heb niet bij je in de klas gezeten als ik brutaal was. Nou dit voelt dus net zo. En daar kan ik zo'n rothumeur van krijgen. Waar is het repect gebleven in Nederland.
Ja ! Gelukt. Oké...hier de 6 weken buik . Je moet het een beetje zo zien dat ik normaal echt plat ben. Ben licht gebouwd en had eigenlijk geen buik. Dus het valt men nu echt op als ik zo verschijn.
Wow fiore!!! Zo ziet mijn buik er ook ongeveer uit! Mooi! Bab: exact! Goed gedaan! Klant is koning maar geen keizer!
zo fiore mooi lijntje heb je hoor! en nu een heel mooi buikje! ja het is al wel een echt buikje zeg maar bij 6 weken.. maarja.. misschien omdat je al 2 zwangerschappen heb gehad? ging het bijde 2e ook niet sneller dan bij de 1e? ik heb ook echt al een buikje hoor!
Klopt hoor met de tweede was ik ook sneller dikker dan tijdens mijn eerste zwangerschap. Het zal er ook wel bij horen bij een derde. Of het zijn er echt twee hihi Lijntje krijg ik gratis en voor niets, is mijn bouw denk ik. Hoop het ook weer terug te krijgen na dit Ukkie
Wow wat een mooi lijntje en nu een mooi buikje. Denise en Taart kunnen jullie ook geen buikfoto maken?
Fioortje wat een mooi buikje! Schattig zon bolletje. Mooi figuur ook hoor en dat na twee kindjes. Babke groot gelijk dat je je klant daarop aanspreekt. Gewoon zwaar onbeschoft. Niet over je heen laten lopen, aanpakken die gasten! Ik wil ook een foto plaatsen maar het lukt niet met de iphone en heb geen pc !
Ik ben jaloers op jouw lijntje! Ik groei mOmenteel de pan uit! Bah, voel me vies dik! Die buikfoto volgt nOg, is nu niet handig vanaf de camping!
Ja bab, je hebt volkomen gelijk. Sorry! Heb gewoon wat teveel gegeten en gesnoept laatste dagen. Ga het gelijk aanpakken en verder niet over zeuren!
Als je via de adviezen van het voedingscentrum gaat eten kom je er misschien wel slanker uit dan je erin gaat. Maar ja discipline hè? Zo lastig haha. Ik ben trouwens bijna 3 kg kwijt nu.
Zat net even naar foto's te kijken van vorige zw. schappen. Zo zou het er over een week of 30 uit moeten zien. Dan valt dit buikje nog wel mee
Babke topper 3 kg hartstikke goed zeg! Taart de veranderingen wat betreft je lijf, ik snap het dat het wennen is! Dat is hier ook wel zo. Ik groei nog niet zo maar heb wel altijd op mn gewicht moeten letten. Ben niet groot en al snel een propje. Sommige mensen hebben weleens tegen mij gezegt; je mag er wel om denken, of er mag wel wat af. Ik vergeet het nooit meer hoe kwetsend dat was en is. Maaaaar ik heb me nu voorgenomen; nu ben ik zwanger en heb ik een reden om groter en dikker te worden rn krijg er een mooi wonder voor terug. Dus lekker genieten mop! Doen hoor! Fiore wat een prachtige buik, echt Om jaloers op te worden zo moo! Plaats je die fotos via de pc of via tel??
Wat goed Bab, ik heb daar zo'n respect voor. Afvallen lijkt me zo moeilijk. Ik heb de foto,s met de pc geplaatst trouwens Thee.
babke wat knap van je dat je al 3 kilo kwijt bent! goed hoor! mijn buikje groeit meer en meer... zal vd week even een foto plaatsen!