Ik baal zo! Gister had ik met de app binnen 30 sec een http linkje naar mn foto en die kan je plakken en het werkte! En nu zit ik half uur te kloten en lukt het me gewoon niet meer. De app heet; picup. Misschien kunnen dames met een iphone eens proberen met die app? Zo raar dat het me nu ineens niet lukt. %#*><£¥
Hopelijk kunnen jullie bovenstaande link openen. Gister heb ik de marathon gelopen. 42 km! Het ging enorm goed en had en heb werkelijk nergens last van. Totaal boven mn eigen verwachting. Ik stond zo straks in de keuken en ik werd licht in mn hoofd. Zag vlekken, trillerig en het zweet brak me Overal uit. Ik dacht echt ik stort hier neer. Heb 5 dextro tabletten in mn mond gepropt en ben Op de bank gaan liggen. Na 5 min knapte het gelukkig weer op. Hoe is het met alle dames?
thee wat heb je een verschrikkelijk mooi figuur en een prachtig buikje zeg!!! daar kun je echt niet meer omheen he? knap hoor dat je nog zoveel hebt gelopen! verder geen last van kwaaltjes oid? ojee, goed dat je dextro bij de hand had! ik heb het ook al eerder gehad op mn werk en heb toen idd ook even dextro genomen en ben even rustig gaan zittn.. eng is dat he?
@ denise thnx! Toch ben ik wel zwaar hoor. Ben 1.68 en woog 72.9 kg voor mn zwangerschap. Ben nu 70 kg. Ja vond het wel ff eng dacht echt dat ik neer zou vallen!
Vriendlief zit in de kroeg en ik lig in bed er plat voor... Met mn Iphone! Hoe gaat het met je misselijkheid?
ook wel eens lekker om tijd voor jezelf te hebben! ik ben gelukkig maar 1 of 2 dagen flink beroerd geweest dat ik niks binnen kon houden maar nu heb ik nergens last van! soms wat moe maar tis nu natuurlijk ook drukker nu ik al een dreumes heb rondlopen! (en 3 dgn werken, huishouden, sporten ed).. donderdag heb ik de intake bij de vk en dan krijg ik te horen of ik daar mag blijven of dat ik onder verdere controle bij de gyn kom te lopen en de dinsdag erna weer een echo!! daar heb ik heel veel zin in! ook omdat we dan het hartje kunnen horen (en niet alleen zien!) is altijd zo'n mooi geluid!! en ik kan echt niet wachten voor ik dit kleintje weer ga voelen! willen jullie straks weten wat het wordt? liefs!
Goedemorgen allemaal! Ik heb een paar hele mooie buikjes gezien. Ik ben echt jaloers haha. Ik ben nu hard bezig om de mijne weg te krijgen hihi. Hoe was jullie weekend? Ik ben echt lekker crea bezig geweest. Ik heb mezelf alvast een cadeau gegeven voor mijn verjaardag. Nou ja, manlief heeft hem "gegeven". Ik ben hem alleen zelf gaan halen. Een nieuwe fotocamera. Ik ben er zo blij mee. Dus als er iemand een leuke reportage wil ergens buiten, ik wil heel graag oefenen. Ik heb alleen geen studio natuurlijk. Daar kan ik dus niet mee werken. Dat is het volgende workshopwensenlijstje. Ik heb er trouwens een workshop natuurfotografie in een dierenpark bij gekregen. Maar dat is in Amersfoort. Ik weet dus nog niet zeker of ik dat ga doen. twv 120,- en nummer 2 mag dan mee voor de helft. Dus ik ga nog ff op zoek naar een slachtoffer. Desnoods betalen we daar allebei weer de helft van. 30,- met zijn twee is gezelliger dan gratis alleen niet waar. En hoe is het hier? Rustig zeker met Emmer en Taart op vakantie. Lobke is al lange tijd niet geweest. Had laatst een krabbel, dat ze het even op rust gezet heeft. En Fiore hoest met jou?
Hej meiden, Even een bericht vanuit een zonovergoten Mallorca! Wat een feest, wat bOf ik! Leuk verjaardagskado bab! Denise, gaat t goed met je? Wn Fiore?
Ohhh mooi buikje zeg ! En die marathon, daar had ik overheen gelezen, niet normaal hoor ! Ik vind het echt knap dat je het kunt, en al helemaal met een beeb in je buik. Leuk verjaardagscadeau Bab, wat voor camera is het geworden ? Hier gaat het vandaag niet zo. Ik voel namelijk niets. Hoera zou je denken maar ik wordt er zo onzeker als de pest van. Ik zit nog steeds te wachten op de misselijkheid. Zou het kunnen 2 zwangerschappen spuug ziek en de derde geen centje pijn ? Ik voel ook mijn borsten niet meer zo. Dat wordt 7 lange dagen wachten voor ik de echo krijg. Buikje is er nog wel, maar voel ook geen krampjes of iets wat maar aan een zwangerschap zou doen denken. Ik ben enkel wat meer moe. Dus hoe gaat het...mmmwahh. Ik zou op een roze wolkje moeten zitten maar dat lukt nog niet echt.
@Fiore, waarom doe je niet even een testje. Als je streepje nog steeds knalt zit het wel goed hoor! Het is een Olympus geworden. Ik zal wel even een collage proberen te maken en die uploaden
Taart geniet van je vakantie! Heerlijk zo samen weg. Misschien voorlopig wel de laatste keer! Apart idee hé Bab wat een mooi kado! En fijn dat je er zo blij mee bent. Zag op fb hele mooie fotos voorbij komen. Echt prachtig!! Fiore vervelend die onzekerheid, en zo herkenbaar. Het liefst ga je nu direct naar de vk om die bevestiging te krijgen. Het kan natuurlijk heel goed dat je nu een andere zwangerchap krijgt met minder kwaaltjes, dat zou alleen maar mooi zijn, maar maakt nu in het begin vooral heel onzeker. Probeer toch te genieten meid
Het is gelukt, ik denk wel met een baggerkwaliteit, maar dat geeft niet. Dus wie mij niet op fb heeft. Hier een impressie. Enne, ik wil heel graag met buikjes oefenen hoor.
Mooie plaatjes Bab! Ik heb net nog FF een testje gedaan, met drie druppels urine, meer was het niet, 2 dikke strepen. Zal dus nog wel goed gaan.
taart ook ik ben jaloers! heeerlijk hoor! fiore maak jezelf niet zo gek joh! geniet!! nog 8 dagentot de echo? ik ben vandaag, morgen en donderdag lekker vrij! morgenavond ga ik naar concert van Marco borsato in het ziggodome in amsterdam! Vip tickets!! donderdag de officiele intake bij de vk, ben benieuwd of ik dan bij hun mag blijven of toch verder onder behandeling moet bij gyn... volgende week dinsdag de 2e echo alweer! mooie foto's bab! als ik straks een mooie buik heb, zal ik es bellen hoor! dan mag je op mij oefenen!
Super leuk dat concert! En donderdag de intake, dan weet je meteen iets meer. Ik weet dat ik moet genieten, ik vind de echo alleen zo lang duren. Misschien komt dat ook wel omdat ik vorige keren met 6 weken al wist dat het "goed" zat voor zover je dat dan kun zien. En ook omdat ik het toch met elkaar vergelijk de zwangerschappen. De eerste 2 hadden toch wel veel dingen die overeen kwamen die er nu dus niet zijn. Ach meiden, ik ben gewoon een onzekere Miep. Het is zo'n kostbaar pakketje wat we dragen