Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat het gekke is. Ik ervaar dat nu veel meer dan bij de eerste of de tweede. Ik geniet nu al bijna 7 en 5 jaar van mijn mannetjes. Zo heb je ook de ervaring wat er allemaal bij hoort, het krijgen van een kindje. Niet enkel de baby in de box, maar het onzekere jongetje wat morgen voor zijn A diploma mag. Het maakt je daardoor ook bewuster van wat je verliest als het niet goed zou gaan.

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ja dat snap ik fiore, mooie gedachte zit daarachter...
    soms moet je ook gewoon proberen vertrouwen te hebben in je eigen lichaam, al is dat soms nog zo moeilijk! x

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Misschien krijg je nu wel een meisje. at schijnt nogal te verschillen van elkaar.

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ja wie weet fiore! zou wel leuk zijn toch? een meisje na je 2 mannetjes?

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oeh een meisje, ik zou echt even moeten wennen aan het idee. Ik had toen ik in verwachting was van de 2e echt het gevoel dat ik een meisje zou krijgen en moest ook echt even wennen aan het idee dat het nog een jongetje was. Nu heb ik dat helemaal niet. Het voelt als nog een jongetje. Ik heb strakjes gewoon de Daltons hier rondlopen. 4 mannen in huis. En als het toch een meisje mocht zijn, wat me natuurlijk ook wel erg leuk lijkt. Dan kan ik eindelijk een keer los tussen de jurkjes en haarspeldjes. hihi...we zullen zien ! Wil jij weten wat het wordt Denise ? En andere meiden ? Willen jullie het weten ?

Bab zit net je kaartje te bekijken, dag 121. Ik ben zo blij dat je over 2 weken terecht kan voor een afspraak want dit schiet niet op hé meis. Waardeloos.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kaartje is zelfs zo troosteloos, dat je de eerste dagen neit eens meer ziet :D Hij wordt te lang! Ik ben alleen zo bang dat ik nu voor die afspraak ineens toch ongesteld word ofzo. Maar schijt er aan, ik ga toch.

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ik ook doen hoor. Mocht je inderdaad ongesteld worden nu, dan is het daarna weer afwachten hoe lang je volgende cyclus zal duren. Dan kun je maar beter vooraan staan met een afspraak.

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ja bab, het is echt vooruitzichtloos zo voo rje! hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis snel helpen met wat dan ook!

fiore, ik heb hetzelkfde nu als jij toen had: ik heb geen voorgevoel wat het zou kunnen zijn dit keer maar denk wel steeds, wat gek als het een jongetje zou zijn! dan heb ik ineens een luier met een piemeltje erin hahaha! zo raar en onwerkelijk als je een meid hebt!
    het lijkt me allebei super hoor! een meidengezin, maar een meid en een jongetje ook!
    wij willen wel graag weten wat het wordt, jij ook fiore?

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

Alweer veel gekletst hier zie ik wel.
    Ik heb gewerkt en zit nu lekker in de tuin. Moet de hele week werken, 7 dagen. Niks aan! Gelukkig gaat dat straks veranderen. Lijkt me
    Heerlijk wat minder.
    Wij willen trouwens niet weten wat het word. En jullie?

Taart ligt vast op een strandstoel onder een parasol te relaxen!

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik lig inderdaad heerlijk te relaxen! Fijn hoor, die zon!

Is het weer bij jullie nu ook beter?

Babke, inderdaad, vind het rot voor je dat het allemaal zo lang en onzeker is.

Donderdag 28 juni weten wij wat het wordt! Ik wilde het eerst niet, maar manlief wil het erg graag weten. Nu ik er op ingesteld ben, ben ik erg nieuwsgierig geworden!
    We zullen zien! Uiteraard horen jullie het dan weer snel!

Dikke kussen allemaal vanuit een warm mallOrca!

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we er niet aan ontkomen om te weten wat het wordt met de 20 weken echo en vast ook nog een pretecho met de kids. Ik weet inmiddels een beetje hoe een piemeltje eruit ziet op een echo, dus als ik hem wel zie weet ik het, als ik hem niet zie weet ik het ook. Denk dat wij ook wel willen weten wat het is i.v.m het kamertje en kleertjes.

Ik hoor trouwens net dat mijn buur 2 huizen verderop ook in verwachting is!

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou het ook willen weten en heb van de week de fout gemaakt om tegen iemand te zeggen waarom. Ik wil heel graag een meisje. Met een jongen zou ik ook blij zijn, maar daar zou ik even aan moeten wennen, zeg maar. Waarom fout? Die persoon vond dat zo debiel, omdat ik blij moet zijn dat er uberhaupt een kindje komt. Alsof ik dat zelf niet weet!
    Maar daarom kan ik mijn gevoel toch niet zomaar uitzetten? Ik zou heel blij zijn met een jongen, maar heb altijd gedroomt van een meisje, en dat is even schakelen denk ik als het zover is. Heel mijn leven ben ik in mijn hoofd al jurkjes aan het maken en refereer ik onbewust naar een dochter, ook al weet ik dat niet moet doen. Misschien blijkt het straks helemaal niet wennen en ben ik gelijk heel blij, maar dat weet ik niet tot het zover is. Dus ik weet het liever 20 weken voor de bevalling dan op de bevalling.
    Rare vergelijking, maar het haar van mijn man zat echt achterlijk op ons trouwen. Zat anders dan anders, net een stijve lakei. De kapper vond dat nodig, heb van begin af aan gezegd dat hij het lekker zelf moest doen. Maar goed. Ik kon niet van het moment genieten toen we elkaar voor het eerst zagen die dag, omdat ik zijn mooie pak niet zag of zijn tranen, ik zag alleen dat stomme haar.

Dus als ik een jongen krijg, wil ik op dat moment zielsgelukkig zijn met mijn mannetje en niet denken, he er zit een piemel aan!

Sorry, als ik hier iemand mee kwest, maar zo voelt het.

13. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    babke ik snap je helemaal! ik had dat ook heel erg! ik heb mezelf altijd gezien als 'meisjesmama' zeg maar en we waren zielsblij dat de eerste een meid was! nu zou ik het wederom geweldig vinden en idd ook een beetje 'raar' als het een jongetje zou zijn. het is niet zo dat ik dat absoluut niet leuk zou vinden, maar zou er verschrikkelijk aan moeten wennen..
    dus je kwetst me er niet mee hoor, dit is gewoon je gevoel!! ik herken het!

taart, geniet maar lekker van mallorca! jij weet gewoon volgende week al wat het wordt! super hoor! ik kan ook niet wachten!

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen zei altijd tegen mij; "jij bent echt een meisjes mama" en ik dacht inderdaad dat ze gelijk hadden. Maar ik kreeg een jongetje en daarna nog een jongetje. En ik kan jullie uit ervaring vertellen dat jongetjes geweldig zijn ! Lief en knuffelig, zeker voor hun mama's. En wat ik ook zie is dat jongetjes heel anders zijn dan meiden in hun gedrag. Makkelijker zeg maar. Nu is het niet zo dan mijn mannen engeltjes zijn hoor, verre van zelfs. Maar het is wel duidelijk waar je aan toe bent.

En weet je, ik vind het ook wel eens jammer als ik bij de H&M sta en een super schattig jurkje zie waar ik niets aan heb. Maar je kunt met die mannetjes toch ook wel heel leuke kleertjes en stoere schoentjes kopen waardoor ze er heel schattig bij lopen. Zeker als ze zo klein zijn. Het zou mij echt niet meer uit maken, jongetje of meisje. Bab en Denise, ik denk dat het bij jullie net zo werkt als bij mij. Als je eenmaal je mannetje in je armen hebt dan ben je op slag verliefd en dat gaat nooit meer over ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat geloof ik ook wel hoor. :D

16. Theebeeb

Ik heb ook een lichte voorkeur voor een meisje maar dat vertel ik nergens! Mensen kunnen zo raar reageren soms.

Ik ben helemaal kapot!! Pffff

Ik heb een prachtig boxkleed genaait. Ben er heel trots op. Twee hele verschillende kanten dus kan hem draaien. Ga nu een badcape naaien met zon mutsje erin.

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Kus vanuit frankrijk! Ik heb een klein stukkie meegelezen. Het is hier heerlijk, maar hier gaat het gevoel net zo hard, soms nog harder door dan in nederland! Ons gezin is nog lang niet compleet! Ik wou dat we ff konden kletsen Bab. Het komt voor ons ook..zucht....

Ik ben heus blij dat ik hier ben hoor..dikke kus voor jullie! Geniet van die kleine wondertjes in jullie buikjes

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bah, ik heb een weekje niet opgelet. Niet belachelijk gegeten, dus ik denk ach, dan kom ik ook niet aan. Is er weer een kilo bij. Zo frustrerend dit. Ik moet me gewoon inhouden om toch geen crashdieet te proberen. Maar ik weet het hoor en doe het ook niet. Maar dit is wel zuur. 7 weken en 2 kilo. :(

19. Theebeeb

Hey emmer. Fijn dat je geniet! Tuurlijk blijft het gevoel aanwezig dat kun je niet zomaar uitzetten. En de wens is zo groot. Ik begrijp je gevoel en vind het heel rot voor je dat het nog niet wil slagen. Een vrouwenlijf zit soms zo raar in elkaar. Hadden we er maar controle over. Je fotos op fb zien er heerlijk uit daar bij het zwembad!!

Bab wat naar van die kiloo's en wat gaat het dan snel als je eventjes wat minder oplet. Irritant!!!

20. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    emmer, ik snap dat je er veel mee bezig bent... probeer ook een beetje te genieten van je meisje! het is zo'n schatje als ik die foto;s van je zie op fb!

he bab, balen van die kilo's zeg!

ik heb vanmorgen de officiele intake gehad bij de vk. veel info gehad.
    ze probeerde het hartje te laten horen maar het was nog niet te vinden (dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan de termijn zei ze) ik maak me wel een beetj ezorgen, ben meteen bang dat er iets mis is!! bah!
    hopelijk zien we dinsdag meyt de echo gewoon wel weer een mooi kloppend hartje!
    verder was alles prima, alleen vanwege mn verhoogde BMI moet ik op 24 weken een dagcurve van mn bloedsuikerspiegel prikken om zwangerschapssuiker evt vroeg te kunnen bestrijden.
    bevallen moet zoiezo weer in het ziekenhuis (op medische indicatie) en verder is het gewoon afwachten hoe de zwangerschap gaat lopen!

marco borsato was trouwens top! hebben echt genoten! we hadden vip kaarten dus wat incl hapjes, voorgerecht, dessert en alles wat j emaar wilde drinken! (incl wijn en bier en sterke drank!) uiteraard was ik de bob, en dit kwam weer goed uit voor de rest natuurlijk haha!
    was vanacht om 2 uur thuis en vanmorgen om 7 uur ging de wekker, ik ben echt helemaal op! ik ga vanavond ook niet sporten, maar blijf thuis en duik vroeg mn bedje in!!

Deel Deze Pagina