Ik heb watery en ik merk verschil aan mijn bmm. Ik hoop niets, maar de frequentie voeren we toch maar even op.
Bab dat is toch een beetje Positief? Heb je dat de afgelopen weken/ maanden niet gehad? Idd maar even gezellig klussen! Wie weet!
Ben benieuwd Bab, zou toch wat zijn zo net voor je afspraak Thee: Wat schattig die donshaartjes hihi....
Ik heb dat niet meer gehad sinds amerika. Ik heb het deze ronde wel al vaker gehad, maar met dat verschil dat ik totaal geen acne had en ik nu al weer wat pukkels ga krijgen. Ook mijn temperatuur is niet mee rzo absurd laag (kan ook door het weer komen natuurlijk). Maar als ik alles optel, lijkt het alsof mijn lichaam langzaam aan het herstellen is. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Zou wat zijn als we dan gelijk raak hebben haha. Dan ben ik straks 1 jaar niet ongesteld.
Ow...gisteren is het trouwens al half ontdekt op het schoolplein dat ik in verwachting ben. Kon ook eigenlijk niet missen met die buik. Een goede vriendin van me vond het ook nogal indrukwekkend voor 7 weken. De term "tweeling" vliegt hier dagelijks rond mijn oren. Ik denk zelf dat het er gewoon eentje is. Maar we zullen zien maandag...ik ben nu al zenuwachtig man....
Leuk fiore, ben benieuwd naar je foto! Hier word volop gewerkt op de bovenverdieping om zo ruimte te maken voor de babykamer. Tussen de bedrijven door loop ik te spugen maar het mag de pret niet drukken.
Ik zie wel iets verschil met 2 weken terug. Had net trouwens een beetje bruin bloed toen ik naar de wc ging. Had ik bij de eerste 2 ook rond deze periode, dus had het al een beetje verwacht. Maar nu het er is vind ik het toch niet zo prettig. Wat een tut ben ik ook hé !
Nog even voor de grap...Buikje 1e zwangerschap met 8 weken in het zwart en deze zwangerschap met 7 weken naast elkaar.