Meiden, ik heb helaas slecht nieuws, het is niet goed met ons kindje. Het is met 6,5 weken gestopt met groeien en geen hartactiviteit. Ondanks dat ik het heel verdrietig vind, lijkt het toch wel of ik het een beetje heb aan voelen komen, want ik was niet overdonderd toen ik de echo zag. Ik mag nu kiezen, afwachten tot het spontaan los komt, of een curettage. Ik ga nu de jongens ophalen en ze het nieuws vertellen. Dat vind ik nog het meest erg. Als het kindje niet goed is geweest dan kan het beter nu gebeuren dan dat het strakjes met 20 weken niet goed blijkt te zijn. Reageer zo meer, ben even de jongens halen nu.
*stil* Jeetje Fiore. Ik ben er stil van. Wat erg en dat met zo'n groeispurt. Was het wel 1 vruchtje? Wat zou je dan toch graag weten waarom het niet verder gegroeid is he. Meid, veel sterkte en succes met je keuze. Heb je enig idee wat je wil doen? Een hele dikke knuffel!
Lieve Fiore Zoiets kleins... Zo'n groot verdriet. Je bent zo ver weg, maar gevoelsmatig even heel dichtbij.. Wat een verdrietig nieuws dat dit kindje niet bij jullie mocht blijven. Heel veel sterkte mop! Denk aan je. Liefs theetje
Dank je wel meiden. Ik ben er verbazingwekkend rustig onder eigenlijk. Ik denk dat ik het onbewust toch wel heb aan voelen komen. En dat daardoor de schok niet zo groot is. De jongens waren wel verdrietig. Maar ik heb verteld dat het pech was, dat het kindje niet goed snapte hoe je een hartje moest maken en dat we hopen dat het volgende kindje het wel begrijpt.Dat accepteerde ze wel. Ik had ze van te voren ook wel voorbereid dat het ook wel eens niet goed kan gaan. Mijn jongste zei: Gelukkig snapte mijn hartje het wel hé mama". Gelukkig wel mannetje.... Maar goed, en nu.... Ja ik weet het nog niet. Ik vloei al een klein beetje slijm en rozig bloed nu dus wie weet heeft de echo wat los gemaakt. Ze deed eerst uitwendig en toen ik het plaatje zag en ze me vertelde dat ik veel minder ver was dan ik dacht wist ik het al. Ze ging inwendig nog kijken om meer informatie te krijgen. Het was wel een zakje met vruchtje, enkel is het hartje gestopt. Ik heb geen zin om nu weken te wachten eer het op gang komt. Ik zit zo ook met mijn vakantie. Het lijkt me niets om midden in verwegnistan een miskraam te krijgen. Ik wacht het even af of het doorzet. De verlos belt me morgen op om te vragen of ik een afspraak bij de gyn wil maken voor controle en daarna een curettage.
Fiore..... Wat moet ik zeggen?! Ik vind dit zooooo ontzettend rot voor je! Heel heel veel sterkte! Laat de liefde in je gezin je hel
Nou dames niet alles gelezen haha...maar fotos zien er goed uit! Hier allea rustig hopelijk eisprong gehad. Duurt lang zo..huisarts al bezocht. Hin wilde graag toch tot een jaar wachten. Aangezien ik nog jong ben en dit vaker voor kwam. Hij wilde me wel verwijzen als ik het graag wou. Maar wil zelf tot september wachten. Moet de natuur ook een kans geven. Dus dit mijn verhaal tot nu . Ben het wel steeds meer aan het loslaten.dus hopelijk werkt dit in mijn voordeel
Fiore hoe is het nu? Nog steeds zo rustig? Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken. Als ik eergisteren geen eisprong gehad heb dan zijn mijn hormonen definitief de weg nog steeds kwijt. Dip, slijm en hoge open baarmoedermond. Ik ben heel benieuwd waar dit eindigt.
Hi meiden, Het gaat niet zo lekker nu. Ik voel me erg mat en ik heb net op het schoolplein even flink lopen huilen. Gelukkig waren er een paar lieve moeders die even een arm om me heen hebben geslagen. Het is gewoon echt waardeloos. Weet je het gekke is, ik kan me er mentaal wel over heen zetten dat het is gebeurd en dat we pech hebben gehad. Maar het vervelende vind ik dat ik nu nog een traject in moet lichamelijk. Of ik krijg een mini bevalling of ik moet een dag worden opgenomen voor een curettage. Al met al kun je nu niet zeggen we wachten op de volgende ongi en proberen het opnieuw. Je moet dit eerst helemaal af zien te sluiten. Dat is maar goed ook want het is niet niks. Het heeft toch behoorlijk wat impact zo'n paar weken zwanger zijn en dan ineens niet meer. Je kaartje wordt inderdaad steeds gekker Bab. Ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Het kan best even zijn dat ik een paar dagen niet hier ben hoor, ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik moet het even een plaatsje geven allemaal.
Fiore, ik snap heel goed dat je even wat afstand wilt nemen en wat tijd voor jezelf nodig hebt... neem alle tijd die je nodig hebt! Ik denk aan je hoor! weet je al of je wil wachten tot het vanzelf komt of een curretage wil ondergaan? dikke knuffel....
Ik denk dat het een curettage wordt. Als het spontaan moet gebeuren kan het nog weken duren. Dan zit ik straks midden in mijn vakantie. En daarnaast lopen de jongens er dan ook bij. Met een curettage heb je de timing zelf in de hand en dan weet je ook zeker dat alles echt weg is, en niet dat je dan alsnog met een spoed curettage opgenomen wordt. Het is niet zo dat ik er om zit te springen, het liefst zou ik willen dat het nu begint maar dat zit er niet in.
nou daar ben ik dan! kindje was 3.8 cm groot, dus ben 2 dagen terug gezet. (ben nu dus 18-01-2013 uitgerekend). verder was het al erg beweeglijk haha erg leuk om te zien! en zwaaien met die kleine armpjes! ineens zei de vk, willen jullie trouwens het geslacht weten? dus wij: ja! want ik zie namelijk een piemeltje tussen de beentjes hahah! ze zei dat we het kamertje niet meteen blauw moeten verven maar dat het later nog bevestigd moest worden! gek dat ze dat nu al kan zien toch? maar lijkt me niet dat ze er ook maar iets over zou zeggen als het niet zo goed te zien zou zijn toch? wat denken jullie? poe poe.. wel raar hoor als het idd een jongetje zou zijn.. ineens een piemeltje hahaha! (ik vind het heel rot dit zo allemaal neer te zetten ivm fiore.. wil je niet extra kwetsen ofzo meid..)