Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Fiore heel naar dat je je zo rot voelt. Het is ook niet niks. Laat de emoties maar toe, hoe emotioneel en verdrietig het ook is.
    Het is net wat je zegt, je geniet volop van hetzwanger zijn en opeens komt daar abrupt een einde aan.
    Ik kan niet uitdrukken in woorden hoeveel sterkte ik je wens en hoe ik met je meeleef. Neem je tijd en je rust. Een hele dikke knuffel van mij

Bab ik heb net je kaartje bekeken. Als je naar de curve kijkt en naar de lijn lijkt het verdraait veel op een eisprong. Maar iets eerder op je kaart is er ook zon daling zichtbaar, gevolgt met een stijging. Ik kan er eigelijk niks nuttigs over zeggen helaas. Ik hoop op het beste natuurlijk!

Denise fijn te horen dat alles goed was bij de echo. Het is zo mooi!! Wij hebben 13 juli de 20 wk echo. Ben dan 19 wk.
    Heb nog nooit ghoort dat het geslacht al zo vroeg te zien is. Vind het ook redelijk gedurft van de vk om dit al uit te spreken eerlijk gezegt.maar voor hetzelfde geld klopt het!! ;) dan heb je straks een koningspaar

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een dip zegt bij mij niets inderdaad, maar de combinatie van factoren wel. Dus slijm en een redelijk open bmm met een dip. Maar ik denk zelf dat ALS hij komt, hij nog moet komen. Ik heb nu pas kramp en nog steeds slijm namelijk. En normaal heb ik eerst een piek voor ik een dip heb.

Een jongen? Wat leuk dat ze dat al zo vroeg kunnen zien. Maar goed, je bent al 10 weken en alles zit er in principe aan. Dus als het zo duidelijk te zien is, dan kan ze zich wel wagen aan een uitspraak natuurlijk. Lijkt me leuk zeg, van allebei eentje.

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik duim voor je ei bab!!

ja alles is al wel gevormd natuurlijk en denk wel dat ze zoiets niet zomaar zegt toch?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een smiley!!!

Ik weet het, ik heb ze vaker gehad. En ook nu was hij (nog) niet zo heftig, maar toch denk ik dat het nu menens is. Alles klopt! De temp op 36,6, kramp, slijm en het sperma liep gisteren niet terug. Dat is alleen tijdens mijn vruchtbare dagen. Ohh ik duim zo hard!

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    O bab wat fijn voor je! Duim duim duim!!!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En nog goede timing ook :D

Zou wat zijn, ben ik straks misschien gewoon wel zwanger

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Bab dat het er dit keer wel goed uit ziet !

Denise, misschien een jongetje ! Zou toch wat zijn hihi...Vertel gewoon lekker je verhaal hoor. Ik zou niet willen dat je je inhoud t.a.v. mij.

Ik mag vanmiddag naar de Gyn. Daar hoor ik hoe nu verder. Het begint nu ook een beetje te rommelen. Bruin verlies, met af een toe een beetje rood. Dus ik heb nog stille hoop dat mijn lijf het misschien toch wel zelf gaat doen. Keep you posted !

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fiore hoe was het?

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net geweest in Leiderdorp. Spontane MK zit er niet in, er was nog niets wat er op wees dat het één deze weken zou gaan komen. Het is vast veel te gezellig bij mij binnen. Dus ik heb besloten op advies van de gyn om een curettage te doen. Bloed is al geprikt. Morgen naar de anesthesist en dan wordt ik maandag 2 juli opgenomen. Zie er al een berg tegenop maar het moet nu eenmaal. Andere optie was met pillen op wekken thuis. Maar dat had een slagingspercentage van 50 % en ging gepaard met veel kramp en bloedverlies. En aangezien ik met bevallingen en bloedverlies niet zulke goede ervaring heb (2 x Fluxus), leek dat me niet zo'n goed idee. Nu ben ik onder narcose, en merk ik er niet veel van hoop ik. Dan mag ik maandagavond weer naar huis en dan heb ik nog 2 weken om bij te komen en "uit te lekken" voordat ik van mijn vakantie ga genieten.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En...... Toch niet

11. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Fiore wat spannend allemaal voor je zeg...!

Taart, succes vandaag met de echo! Hoelaat moetje? En heb je zelf een voorgevoel of het een jongetje of meisje is?

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, Taart succes meid!

Fiore, kop meisje. Wat een rot situatie zeg. Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je na je vakantie gauw weer met een dikke buik rond loopt.

Ik heb nog steeds kramp. Mijn test was vanmorgen negatief. Als mijn ei deze dagen is, dan is hij denk ik vandaag. En anders is het heel goed dat de afspraak voor volgende week al staat.

13. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Wel spannend hoor bab!!!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Taart hoe is het met je? Krijgen we verslag?

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Ik zit ook in spanning hoor taart! ;)

16. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hey meiden

Hoera bab!! Een ei op komst! Ik duim voor je! Maar goed aan de klus en alle verleidingsmaneuvres uit de kast ;)

Fiore heel rot dat je gecurreteerd Moet worden maar begrijp het wel. Net wat je zegt, die krampen en bloedverlies ed.. Daar zit je helemaal niet op te wachten. En straks op vakantie wil je er ook niet mee zitten. Zodat je toch wat kunt genieten daar. Fijn dat het direct maandag kan.
    Hele dikke knuffel voor jou kanjer!

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Nou taart je laat ons wel lang in spanning hoor!!!

Thee, hoe gaat het met je?

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #2418 Babke, 29 jun 2012
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
    Stom klote ei! Het was dus echt weer zo'n lichte LH piek :(.
    Bah wat is dit fucking frustrerend! Als dat ei toch niet komt, laat die pukkels dan ook achterwege. Ik heb zo'n zin om een potje te gillen nu. :(

:( stom lijf, stom ei.

En weet je wat nu vooral zo stom is. Dit gebeurt in grote of mindere mate elke 35 dagen als ik normaal gesproken mijn vruchtbare dagen had moeten hebben. Maar zo duidelijk als nu is de eerste keer. Mijn lijf kan dus wel op een kalender kijken, maar gewoon die kip op stok zetten om een ei uit te broeden wil maar niet lukken. En wat ik nog gekker vind. Ik heb wel steeds ovulatiepijn.

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag inderdaad dat het weer naar 36.5 is gegaan Bab, wat frustrerend ! Ik vind het zo waardeloos voor je meid.

Hier ook weer een stunt. Begin nu ineens te vloeien. Helder rood bloed. Nog niet in volle ladingen maar heb wel een maandverband nodig. Zal je net zien, wordt ik maandag gecuretteerd, komt het alsnog spontaan. De gyn zei dat het nog pot dicht zat woensdag dus ik begrijp niet echt waarom ik nu zo vloei maar goed, het zal er wel bij horen.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Op zich wel fijn als je lichaam het zelf gaat oplossen Fiore. Dan weet je ook zeker dat je lichaam bij een volgende eisprong er echt klaar voor is.

En ik heb echt een kl*tedag vandaag zeg. Ik voel me zo rot door mijn lijf die niet mee werkt. Mijn conclusie is dat mijn lh level steeds net niet hoog genoeg komt om het ei te laten springen. Aangezien die ovutesten maar niet echt knal worden. Wat ze eerst wel werden.

Deel Deze Pagina