Hai!!!! Dankjulliewel voor de felicitaties! Er gaat in Nederland getrouwd worden voor de wet, gewoon simpel. Wel iets liefs hoor, niet op dinsdagochtend bij in de straat voor nop maar wel zo kosteloos mogelijk, want wij willen graag in Spanje het feest houden en dan hopelijk getrouwd worden door de burgemeester van een dorp waar we al veel locals kennen. Gaaf hè! Fiore, dat is het vruchtje inderdaad. Hoop dat je wat kan slapen vannacht. En vooruit denken is goed, voel je vooral niet schuldig, maar sta er ook bij stil. Iedereen verwerkt het op haar eigen manier, maar pas op, het is niet niks. Dikke kus! Taart! Een knul, wat leuk! Weet je nog zeker dat je de kleurmiddel sprei hetzelfde wil? Hij wordt vaker besteld voor een jongen hoor, maar er zit wel fluorroze in hè! Gaaf zeg, al die babyspulletjes die jullie kopen. Heerlijk gevoel ook! Morgen hebben wij de afspraak in het zh. Ben zo nerveus aan het worden..
Hallo allemaal. Taart, een jongen, wat leuk! Had je zelf al een voorgevoel wat het zou worden of dat niet? Laat je het mensen trouwens weten of moet ik vooral mijn mond houden Ik ga natuurlijk wel mijn gedachtes aan de gyn overbrengen. Ik ga niet allerlei onderzoeken in als ze niet nodig zijn. Natuurlijk moet de gyn zelf nadenken, maar ik heb echt geen trek in van alles en nog wat.Liever ging ik helemaal niet, maar mijn geduld is nu echt goed op. Ik merk werkelijk aan alles dat het behalve die eisprong goed werkt. Ik denk zelfs dat de eitjes wel rijpen, want ik heb ook echt elke keer ovulatiepijn. Maar ik ga natuurlijk niet zeggen wat ik denk gelijk. ik vertel dat ik alle symptomen heb en een minde rknallende ovutest als anders.Pas op het moment dat ze zoeist heeft van, goh, geen idee. Laten we bij het begin beginnen en de hele rataplan af werken, dan kom ik wel met mijn theorie dat ik te weinig lh hormoon aanmaak. Overigens heb ik dit niet opgezocht hoor. Dit is gewoon logisch nagedacht. Zou niet weten waar ik dat kan vinden trouwens. Welkom terug Emmer! Leuk hoor, trouwen in Spanje, romantisch. Je moet de wit wedding maar eens lezen. Dat is een erg stoer tijdschrift, niet zo standaard en te lief, maar gewoon lekker hip. Elke keer stond daar ook een trouwerij op locatie in. Fiore, ik heb er geen evrstand van, maar ik duim heel hard dat je leeg bent. Het lijkt me altijd beter dat het lichaam het zelf op lost dan middels curretage. Ik denk dat je nu ook sneller weer klaar bent voor een mogelijk nieuwe vrucht (hopen dan!). Thee, ik krijg al de kriebels als ik jouw stukje lees. Als je geen biefstuk mag. Als hij maar genoeg verhit is, dus mag je dat zelf bepalen. En die kruk. Ik geloof dat ik demonstratief juist op de kruk ging zitten (ook al zit hij uiteindelijk later misschien klote haha)Ik kan er heel slecht tegen als mensen mij gaan commanderen over wat ik moet of juist niet. En ik zou gewoon doen wat taart zegt. Gewoon zeggen dat je niet ziek bent maar zwanger. Dat je niet sjago bent door de zwangerschap, maar door al die bemoederende goedheid die je gewoon soms te veel wordt.
Zo hehe ik kan weer reageren! De laptop is wel ter reparatie dus moet het nu ff via tel doen! Emmer wat mooi! Alvast heel veel succes morgen! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen! Taart wat gaaaafff!! Had je zelf een voorgevoel? Fiore, moet je dan nog wel gecurr worden als je het vtuchtje al verloren bent? Babke, nog een paar dagen en dan weet je hopelijk meer! Haha taart en thee bijna hetzelfde kamertje en dezelfde wagen! Wat toevallig zeg!! Hier gaat alles prima, weinig klachten en een goed groeiende buik! Ik kan niet wachten tot we zeker weten wat het geslacht is! Ben zo benieuwd of de vk gelijk gaat krijgen!!
Ik ben er klaar mee! Mijn humeur is om te schieten en ik krijg geen moer uit mijn handen. Waardeloos. Ik zou zo graag gewoon een potje gaan zitten janken. Fiore succes vandaag! sterkte meis
Sterkte Fiore! Bab, dan ga je toch lekker een potje janken! Wij vrouwen hebben dat soms nodig, je hoeft niet altijd stoer te zijn. En bedankt voor de tip, leuk om zo'n blad te kopen en te fantaseren. Ik denk wel dat ik een jurk in het buitenland koop. Klinkt heel decadent, maar ze zijn stukken goedkoper (en mooier vind ik). Ik ben doodnerveus voor straks
En stel je voor, ik ben nu zwanger, zo'n inwendig onderzoek doet fan toch meer kwaad dan goed? Ben ik ook bang voor. Maar zit pas 5 dagen (denk ik) na mijn eisprong.
Dat dacht ik ook Emmer, maar ik las ook dat de eerste 6 weken echo vaak inwendig gebeurt. Dat zouden ze natuurlijk niet doen als het kwaad kan. Ik zou me er dus toch daar niet druk om maken. Hoe laat moet je? Ik zou wel willen, maar ik zit op mijn werk en mijn collega is vrij. Dus ik kan ook de middag niet vrij nemen om even lekker in mijn zelfmedelijden weg te zakken. Ik heb werkelijk nog 0,0 gedaan vanmorgen. Ik heb echt geen puf om me aan het werk te zetten
Hi, Ik ben weer terug. Vanmorgen de afdeling dagopname gebeld en verteld dat ik het vruchtje waarschijnlijk al verloren heb gisteren. De dame verzocht me om toch te komen om dit te controleren en als er dan nog iets achter was gebleven dan kon ik alsnog gecuretteerd worden. Ik kwam om 7.30 uur in het ziekenhuis en kreeg direct een bed toegewezen. Na een intake gesprek waar ik alles naar mijn gevoel duidelijk heb uitgelegd werd me verzocht me om te kleden naar operatie short en onderbroek, kreeg ik een enkelbandje om, en moest ik pillen innemen voor na de operatie. Daarna zou ik gehaald worden om naar de pre operatieve kamer te rijden om infuus aan te brengen voor ik de echo zou krijgen. Toen de verpleegster weg was ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het er niet mee eens was. Ik heb haar terug geroepen en gevraagd of ik niet eerst een echo kon krijgen voordat alles operatie klaar gemaakt zou worden. Volgens haar was dat niet volgens protocol en ze zou gaan bellen. Onder tussen lieten ze een andere dame voor gaan want ik was in hun ogen nogal lastig geloof ik. Uiteindelijk belandde ik toch op de pre operatieve kamer en heb letterlijk de dokter die het infuus kwam aanbrengen weggestuurd, net als de anesthesist. Ik heb gezegd dat mij eerst een echo was toegezegd en heb de vreemde blikken gewoon genegeerd. Een kwartier later kwam de gyn die de ingreep zou uitvoeren en die hoorde wel mijn verhaal aan. Hij besloot te gaan kijken en op de echo was dus niets meer te zien. "Mevrouw, schoner dan dit kan ik het niet maken, u mag lekker naar huis toe" Al met al was ik om 10.00 uur weer thuis, ze zullen me wel een eigenwijze troel hebben gevonden, maar dat maakt me niets uit ! Ik ga toch niet aan me laten rommelen als het niet nodig is. Heb mijn portie wel gehad zo dacht ik
Go Fiore! Ik weet niet of ik het lef gehad had zo op te treden, maar ik zou zeker hetzelfde gevoeld hebben als jij. Zo'n operatieshort enzo is zo vernedernd, vind ik. Ik moest ooit aan mijn beus geopereerd worden en mocht ik ook alleen dat aan. Ik vind dat zo'n rot gevoel geven. Dus ik vind het heel goed dat je dit gedaan hebt. En wel fijn dat je lijfje het zelf gedaan heeft hoor. Nu hopen dat het ook allemaal snel weer normaal zijn werk gaat doen en dat je straks tijdens je vakantie misschien wlee cht je derde kindje mag verwekken En Emmer, ik jank met je mee. Moet helaas ook vanavond nog vergaderen. Ik heb echt mijn dag niet! Bah. Ik zit eraan te denken om morgen een baaldag op te nemen.
Oh, dat kan een momentopname zijn hoor Emmer. Vorig keer was het ook raak toch? Als hij net een tijdje niet klaar gekomen is of hij heeft in een warm gebied gezeten of laptop op schoot gehad of avondje door gezakt. Dat kan allemaal zijn weerslag hebben op het sperma. Moet je nog een keertje inleveren?
Lieve meiden Ten eerste een dikke knuffel voor jullie allemaal! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers, en kom lekker uitrazen, janken schelden vloeken en lachen hier! Fiore dik respect voor je optreden in het ziekenhuis! Dt heb je heel goed gedaan. Stel je voor dat je wel gecurretteerd werd en alles was al weg, nou dat zou echt stom zijn! Fijn dat je zo vroeg weer thuis was. Dit heb je achter de rug. Neem even tijd voor jezelf om dit te verwerken, emotioneel hakt zoiets er wel in. Je kunt nu weer vooruit moet je maar denken. Babke wat een ellende dat je zo baalt en een klote dag hebt! Mag best , je hebt al engelengeduld. Logisch dat de emmer soms even overloopt. Verwen jezelf even met wat leuks of Lekkers, heb je echt verdiend! Emmer wat een klote uitslag van het sperma. Bleghhh!!! Wat gaan ze nu verder doen/onderzoeken?
Ik zal later er wel op terugkomen. Maar mijn vriend doet er al alles aan om zo vruchtbaar mogelijk te zijn. Drinkt weinig, gen telefoon in zak of laptop op schoot en slikt extra vitaminen. Ivm die reuma wil de arts liever geen fertiliteitsbehandeling doem omdat dan de kans op een meerling groter is. Dat kan mijn lijf allicht niet aan. Ik heb wel een hele fijne gyn en ik snap wel dat hij dat zegt.
Wie weet, eerst over 6 weken maar weer eens kijken. Moet dit wel even verwerken. Ook met het oog op dat behandeling weleens neg is voor die stomme reuma.
Taart, nog gezien wat ik schreef over de sprei? Misschien dat ik me toch weer wat terugtrek uit het forum meiden.