Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Fiore wat heb je dat goed gedaan zeg! Goed dat je zo voor je opkomt!

emmer, kzn het idd geen momentopname zijn zoals bab zegt?
    En wat is nu t vervolg?
    Snap het wel hoor, als je even wat afstand neemt van hier!

Babke, gaat het weer een beetje?

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand de naam van die site?

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Zit met krampen in de woonkamer. Ga even een kruikje maken voor mezelf. ;)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Daar zijn de clearblue 20 voor 37,95

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Raad je clearblue aan ?

Thee, waar worden de krampen door veroorzaakt ?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik vind Cb fijn ja. Een smiley of een rondje. Kan dus niet missen.

7. Theebeeb

Hey fioortje hoe is het met je? En hoe voel je je?
    Als het om zw.testen gaat kun je ook goed die van kruidvat halen, 2 voor 5 euro.

Ik had zware darm krampen. Mn darmen zijn een hele tijd heel rustig geweest en nu eventjes een kleine opflamming. Gaat overigens nu weer beter.

8. Theebeeb

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Lekker buikje thee! Nog erg bescheiden!! Zijn je krampen weer weg?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nice :D

11. Theebeeb

Thnx ladies!
    Babke 6 juli komt in zicht! Helemaal terecht dat je er klaar mee bent. Stomme lijfen ook soms!

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben alweer in mijn posimodus. Het feit dat mijn cyclus er nu nog meer op leek komt misschien wel omdat mijn lijf op weg terug is. Dus wie weet volgende maand wel een echte cyclus.
    Zo extreem met symptomen als nu had ik nog niet eerder sinds de vmk dus het wordt vast beter. Al gaan we de natuur vrijdag wel een handje helpen natuurlijk.:)

Afvallen valt toch wel mee. Die 2 kg erbij was een momentopname er was maar 0,7 kg bij. Dus ik sta weer op standje gemotiveerd. Vandaag dagje rust gehad thuis en dat heeft me goed gedaan! Mijn hoofdje is weer wat leger. Net als mijn wasmand trouwens. Huishouden kan soms ook zo helend werken.

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje meid ! Het gaat hier wel goed hoor. Ik vloei nog na, maar ben voornamelijk moe. Echt moe. Het zal wel een combinatie zijn van geestelijk en lichamelijke vermoeidheid. Ik heb inderdaad de testen van Kr. vat in huis. Gisteren nog een dikke vette streep.

Verbaasd me overigens, want mijn buik en borsten zijn al echt volledig terug op het normale niveau. Ik ben weer aan de zwanger worden pillen en zie het wel weer zitten. Ik hoop dat mijn lijf een beetje mee wil werken. Mijn cyclussen waren al niet al te betrouwbaar en rommelig en dit kan het natuurlijk danig in de war schoppen. Dus ik ben eigenlijk alleen een beetje bang dan de menstruatie nogal lang op zich zal laten wachten.

Ik ga de ovu testen bestellen en weer temperaturen, vind dat toch wel prettig. Bab nog maar eventjes hé, ik hoop dat ze je snel op het padje kunnen zetten naar een mooie zwangerschap. Wie weet lopen we strakjes toch nog gelijk op :)

Ik heb mijn verlos op de hoogte gesteld van het gebeuren in het ZH. Zij vroeg me of ze het verhaal met de gyn mocht na bespreken om in het vervolg dit gevecht bij anderen te voorkomen. Ik heb natuurlijk toegezegd. Als het een ander kan helpen dan graag. Dan heb ik niet voor niet "gevochten".

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe start ik een nieuwe cyclus kaart op op FF ? Ik zie nergens een knopje nieuwe kaart....

15. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Mijn gyn belde nog vandaag, het was m plots binnengeschoten dat ie vergeten was een hormoon aan te kruizen voor het bloedprikken. Geweldige vent, blij dat hij onze gyn is. Ik hoef van hem ook niet te tempen, hij geloofde wel wat ik had. Ik ben weer een beetje bijgekomen van het slechte nieuws, vandaag heerlijk bij vriendin gegeten met vriendje en lekker gekletst over onze trouwplannen. Lief en ik zijn samen aan de suplementen en doen er alles aan. Het gaat goedkomen!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fiore. Invullen dat je menstruatie begonnen is.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat is mijn tempie ineens weer mooi constant zeg. Raar lijf :p

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het inderdaad...mooi recht lijntje nu.

Emmer wat fijn dat er iemand zo met je mee denkt !

Ik ben weer begonnen met een nieuw kaartje, ik vergeet alleen steeds te meten voordat ik uit bed ben, en dan sta ik al onder de douche voordat ik er aan denk. Ach morgen maar weer een poging, het is nu ook nog niet zo van belang. Het vloeien is vandaag gestopt. Ben benieuwd of het nog terug komt, lijkt me wel erg snel om over te zijn. Het is nu 4 dagen na de miskraam.

19. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hoi meiden,

sorry dat ik even zo weinig heb gereageerd maar ik had mn schoonmoeder te logeren... jippiejajee.. ben blij dat ze weer weg is!
    sorry dat is niet zo netjes van me om te zeggen maar ik heb er gewoon niks meer en bovendien is ze toch alleen maar met zichzelf bezig en heeft ze totaal geen manieren!!

@fiore, goed dat je met frisse moed verder gaat.. loop je jezelf niet voorbij en doe je alles rustig aan?

@babke, nog even... ben je erg zenuwachtig?

@emmer, goed bezig! jullie en jullie gyn doen er nu alles aan om het goed te laten komen! spannend hoor!\

@taart, al blauwe kleertjes geshopt? :)

@thee, hoe gaat het met jou?

@taart en thee, wanneer gaan jullie eigenlijk met zwangerschapsverlof? en werken jullie door tot 34 of 36 weken?

liefs!

Deel Deze Pagina