Hej lieverds, Ik lees elke keer mee hoor, maar midden in de verhuizing heb ik slecht of geen internetverbinding, dus ik ben aangesloten, maar reageer niet veel! Babke... erg spannend morgen. Ben zooo nieuwsgierig! Laat je het zsm weten?! Fiore, hetzelfde als wat Denise zegt: neem je tijd om dit even te verwerken, ook voor je lichaam. Jammer van die temp, maar inderdaad morgen weer een nieuwe dag. Knap hoor, hoe je hier mee omgaat! Emmer, wat een rotnieuws... Van de andere kant: veel duidelijkheid, je weet nu beter waarom en kan nu daarop voort borduren. Je bericht over de sprei heb ik niet gehad.... Denise, ja, ik heb wel een aantal hele leuke jongenskleertjes gekregen! Heel schattig. Ben nu aan het nadenken over aankleding van de babykamer. Wat betreft verlof: Ik werk bij mijn ouders in het bedrijf en werk tot de topdrukte geweest is. Dat zal in september zijn. Officieel stopt mijn contract eind van de maand, maar ik wil ze graag nog verder helpen. Daarnaast werk ik voor mezelf als visagiste, dus daar kan ik zelf mijn tijd goed indelen. Dat is wel erg prettig! Ik klaag niet... want ik ga zometeen alleen als visagiste verder, ik stop volledig met mijn werkzaamheden bij mijn ouder... Lekker decadent he?! Jullie al over nagedacht?
Mezelf voor bij liggen misschien,...maar lopen zeker niet. Ik heb deze week een .....ik hoef niets te doen week. Maandag heb ik van alles lopen doen want ik voelde me goed. Dinsdag was ik enorm moe, net als gisteren en vandaag. (maandag had ik natuurlijk ook een dosis pillen in het ziekenhuis op..dat verklaarde een hoop) Dus ik lig voornamelijk op de bank, beetje tv kijken, beetje computeren en een beetje haken. De jongens zijn deze week een beetje uit mijn handen genomen door beide oma's dus vandaag voor het eerst dat ik ze zelf weer alleen heb. Ik mag dus echt niet klagen hoor. Ik zorg goed voor mezelf. Daarnaast is het denk ik toch ook een groot verschil of het gebeurd tijdens je eerste zwangerschap of je derde. Ik heb 2 kids die me er doorheen trekken en me doen beseffen wat voor een wondertjes het eigenlijk zijn. Natuurlijk is het k wat er gebeurd is, en het verdriet zal ook best nog een poosje blijven maar het beheerst momenteel mijn leven niet. Ik kijk uit naar mijn vakantie en naar mijn volgende dikke buik, hopende dat het dan wel beter zal gaan. Taart, fijn dat je zo flexibel bent in je werk, dat zal je strakjes veel rust geven !
Taart, je zou je nummer eens moet pben, dan sms ik je als ik klaar ben, aangezien je neit veel online kunt kijken. En super tof dat je nu volledig kan draaien op je visagie. Hoe doe je dat met klanten na je zwangerschap. Niet bang dat ze tijdelijk over gaan naar een ander en daar dan blijven? Fiore, ik snap je wel hoor meid. Misschien komt de klap nog, maar misschien ook niet. Doe gewoon wat goed voelt en geniet van je jongens. Emmer, ben je er nog of ben je tijdelijk oflline? Hoe gaat het met je? Leuke posters zie ik trouwens voorbij komen. Thee, en Denise, hoe gaat het met jullie? Ik, ja ik ben best zenuwachtig Maar het komt goed. Dat gevoel heb ik. En op korte termijn denk ik ook nog eens.
Hej bab, ik blijf Visagie doen Omdat ik het heel leuk vIND. We hebben het geld niet nodig, dus dat is heel erg fijn! Vaste klanten heb ik niet. Ik doe veel bruidjes en workshops enzo. Dus dat is altijd eenmalig. Op mijn website vind je mijn gsm nr. Om een of andere reden krijg ik geen Pb verstuurd nu met mijn tel.
Heey meiden Fiore hoe gaat het nu, is het vloeien helemaal over? Fijn om te lezen dat het momenteel niet je leven beheerst. Goed dat je beseft dat je twee kereltjes je erdoor heen trekken en je man vast ook. Je kan nu alles achter je laten. Ik vind het heel knap dat je nu weer vol positieve moed verder gaat en weer gaat tempen etc. Ik hoop van harte dat je gauw weer met goed nieuws komt meid. Denise ik werk tot 6 weken voor de bevalling. Na de bevalling neem Ik nog onbetaald verlof en vakantie op dus zit ruim 5 maanden thuis bij de baby, heerlijk!! Heb jij er al over nagedacht? Emmer heel fijn dat je een goed gevoel hebt bij je gyn en dat ze je echt willen helpen. Wel heel rot van de zaadjes maar het is een moment opname, het wil nog niets definitiefs zeggen, maargoed dat neemt niet weg dat het op dat moment k*t is om te horen. Hoe is je man eronder? Bab heel veel succes vandaag bij de gyn. Kom goed voor jezelf op. Je hebt het heel goed voorbereid, weet zeker dat het goedkomt. Gaat manlief ook mee? Toi toi toi!! Ik ben twee dagen aan de diarree geweest, zo vervelend. Ben weer afgevallen en zit nog steeds 3 kg onder mn start gewicht. Mn buikje is nu ook weer een stuk platter geworden. Zou dit niet erg zijn!? Volgende week vrijdag heb ik de 20 wk echo. Ben dan 19 wk.
Hoi meiden, het gaat hier even niet zo goed. het bezoek aan de gyn zelf viel mee alleen het oordeel is hard aangekomen. Ze denkt heel sterk aan pcos, dat is echt heel erg tegen gevallen. Ik had gehoopt op iets simpels, maar dit betekent gewoon de mmm in. Ik ben echt in een jankbui nu. Zwangerworden kan goed met hulp, maar toch. Best een shock eerlijk gezegd. En afvallen is geen willen meer, het moet. Ze gaat nu Eerst menstruatie opwekken met primolut. Dan dag 3 bloedprikken. Daar moet definitief uitsluitsel van komen of het pco is. Maar de onregelmatige menstruatie ook van vroeger duidt er al op waarschijnlijk. Dan gaan ze eerst een cyclus bekijken of er echt niets groeit. En dan starten met clomid. (opwekken van eigroei) Op zich nog steeds goede kansen hoor, maar moeten de Mmm in en had zo gehoopt dat dat niet nodig zou zijn.Ik voel me echt zwaar kut. Ik moet dit echt even een plekje geven. Het voelt als falen van mijn eigen lijf.
Meid wat rot om te horen. Ik had zo gehoopt dat het iets simpels zou zijn. PCOS is toch vervelend. Al hoor je het het vaak hoor, en inderdaad is zwanger worden ook mogelijk met PCOS alleen op een andere manier. Daarom is het maar al te fijn dat ze nu met je aan de gang gaan. En je niet verder laten tobben en je menstruatie af laten wachten. Laat het allemaal even op je inwerken, het is niet niets. Thee; Het gekke is dat ik dit keer het gevoel heb gehad helemaal niet veel aan mijn man te hebben qua begrip en troost. Hij zit zo op een andere lijn als ik. Hij begrijpt dat het voor mij anders is, maar doet als of er niets gebeurd is. Het is in zijn ogen net als een bloedneus, afvegen en doorgaan. Althans, zo komt hij over. Ik vind het heel moeilijk. Als voorbeeld. Een half uur na mijn miskraam lag ik in bed, komt hij vragen of ik even de tassen in wil pakken voor de kinderen en wat we met eten doen. Ik bedoel maar....lastig hoor ! Ik wordt er soms ook echt boos, hij weet gewoon niet hoe hij er mee om moet gaan. En dat maakt het geheel voor mij lastiger.
Wat kut Babke! Gelukkig is er wel wat aan te doen en wordt je helemaal binnenstebuiten gekeerd zodat ze precies weten wat te doen! Wij krijgen dezelfde onderzoeken nu. En meiden, jullie bedoelen het goed, maar zo'n moment opname is het niet. Het kan de volgende keer iets hoger uitvallen, maar dan is het zaad nog steeds niet ok. Jullie hoeven echt niet met me mee te praten hoor, dat bedoel ik niet. Fiore, als t niet verbeterd en jij voelt je er nog steeds klote onder vertel je man dat dan. Jammer dat mannen over et algemeen toch zo reageren hè, terwijl dat vaak van binnen niet eens zo is bij ze. En soms wel en dan snappen ze het pas als je het ze verteld. Taart, ik heb je gemaild!
Hmm mm, ik heb een paar dagen geleden al een gesprek met hem gehad, want ik kan dat soort dingen toch niet voor me houden. Ik heb overigens met het tassen in pakken en eten koken gereageerd met "Ach natuurlijk, ik stap direct uit bed, ik heb tenslotte alléén maar een miskraam gehad een half uur geleden." Kwartje viel direct hoor...wat dat betreft kan ik ook erg sarcastisch zijn. Ik heb hem ook duidelijk verteld dat ik het gevoel heb het hele gebeuren alleen te moeten beleven. Aan de andere kant, wat kan hij meer voor me doen dan wat hij nu gedaan heeft. Hij is mee geweest naar iedere afspraak in het ziekenhuis en was erbij op het moment van de miskraam. Als hij het emotioneel niet zo voelt, dan kan ik dat wel willen, maar ik kan hem daar niet toe dwingen. Ik zal er zelf mee om moeten gaan. Gisteren belde er een vriend om te vragen hoe het met hem ging n.a.v. de miskraam. Hij was echt verbaasd dat zijn vriend daarvoor belde. Ik bedoel maar, voor hem is het dus blijkbaar echt niet zo ingrijpend geweest als voor mij. Hij vind het jammer, dat wel. Maar verder; opstaan en doorgaan.
Lief dat er gebeld werd, dat zullen maar weinig mensen doen. Het is jammer dat je man het zo voelt en laat dat je niet weerhouden door te voelen wat je voelt hè. Maar volgens mij zit dat wel goed. Ik weet t soms ook niet hoor, mannen komen van mars en vrouwen van Venus denk ik ook weleens
Hihi..met dit soort dingen is het echt waar hoor ! Het gekke is dat we normaal gesproken overal over kunnen praten en op 1 lijn zitten met de meeste dingen. Maar in deze situatie is het dus anders. Ik ben eigenwijs genoeg om te voelen wat ik wil voelen en te zeggen wat ik wil zeggen. Wees daar maar niet bang voor, die arme dokters en verpleegkundigen zijn er nog niet van bijgekomen Het lijkt me voor jou wel een heel fijn idee dat er iemand echt met je mee denkt. Hij had het ook kunnen laten zitten tot de volgende afspraak.
Hahaha die artsen trillen nog na! Ja ik ben echt blij met die gyn, vertrouw erop dat hij er wel voor gaat zorgen dat ik zwanger wordt! Van mijn vriend dan hè hihi! Maar soms ben ik niet zo positief hoor, ik ben stiekem heel bang. En soms niet. En soms...ach..het moet gewoon..ons gezin is nog lang niet compleet!
Het is ook lastig om positief te blijven. Ik loop dan wel niet bij de gyn, alhoewel ik hem deze maand meer heb gezien dan gepland, maar ik heb ook wel zoiets van...ja..nu heb ik een miskraam gehad. Straks krijg ik er nog één, en wil ik dan nog wel proberen ? Maar wat je zegt, je bent nog niet compleet, het is een hobbel en als je daar eenmaal overheen bent dan loopt het allemaal vast weer lekkerder meis. Nog even volhouden, dan doen we het samen
Hier onverwacht weekendje naar de Veluwe. Heerlijk dus. Even wat minder van mij waarschijnlijk. Zondag kom ik weer
Fiore wat beschijf je je gevoelens toch goed! Ik vind dat echt knap je hebt zoveel zelfkennis. Je bent positief en blijft heel dichtbij je zelf en verliest jezelf niet uit het oog. Voor je mannetje zal het ook niet gemakkelijk zijn, al is dat niet altijd merkbaar en zijn ze wat lomp af en toe. Houd het pratende. Ik vind je een kanjer!! Babke meid wat een vervelend bericht. Zeker een klap in je gezicht, zoiets verwacht je niet. Hopelijk kun je toch genieten van je weekenje weg,ga je met je man? Morgen beginnen met de pillen? Fijn weekend!!
Hihihi ik heb ook al 35 jaar de gelegenheid gehad om mezelf te leren kennen. Zou toch wat zijn als ik er na al die tijd nog niets van zou begrijpen Hij trekt overigens al weer wat bij hoor. Hij weet denk ik gewoon niet wat hij met het verdriet van een ander, en waarschijnlijk ook van zichzelf aan moet. Het is fijner om je vrouw te zien lachen dan huilen. Hey Bab, lekker hoor ! Probeer te genieten meis.
Ik kan alweer bijna testen. Durf niet. Ga t ook niet doen. Vandaag weer volop aan de site gewerkt, ik blijf ermee bezig en blij met het resultaat van vandaag. De k.noopmagneten zijn gisteravond al toen ze er net pas een paar uurtjes opstonden al 56 keer geklikt! De zuiderburen hebben 's.tudioblomm ook gevonden, echt supertof! En dat soort dingen maken me dan weer blij hè...maar ja..babiesbabiesbabies
Oeh spannende stijging zie ik daar, of hee...is dat nu een oud kaartje van mei ? Of heb je wel getempt deze keer ? Toch wel weer eng hé als je kunt testen, wanneer ga je het doen ?? Bab al weer terug van de veluwe ? Mijn temp is weer laag, zit weer op 36.5 Vrijdag nog een testje gedaan en het streepje kwam al minder snel op en was vager. Ik vloei niet meer sinds 2 dagen, dus dat is wel snel aangezien het pas een week terug is. Mijn buik is weg, mijn borsten zijn weer klein...net alsof er nooit iets gebeurd is..vaag.
Gek hè fiore, zo zegt je lijf meer dan ooit zwanger te zijn en zo is t alsof t nooit gebeurd is. Alleen je hoofd en je hart is er nog vol van. En is oud kaartje, tempen doe ik niet meer. En een stijging bij mij zegt niets, die zakt altijd twee of één dag voor nod pas. Woe of vrijdag heb ik nod, misschien zelfs pas zat omdat ik wat wissel in cyclusdagen. Test niet, of pas heel laat, de kans is gewoon ook heel klein.
Hallo, ik ben er weer. Een heerlijk weekend achter de rug. Ik ben er zaterdag echt even niet mee bezig geweest. We zaten in Van der Valk in Apeldoorn en hebben lekker fietsen gehuurd. Toen zijn we naar de Apenheul geweest, errug leuk!. En nog even richting het Loo en de naald gefietst. 's Avonds lekker gegeten met mijn ouders en kennissen die mee waren. Ik ben ook even gestopt met temperaturen. Misschien dat ik aan het begin van de cyclus weer start, ik kijk wel. Ik krijg toch Follikel metingen, dus of het echt nodig is? Misschien even rond die dagen alleen ter bevestiging voor mezelf.