Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo vandaag vrijdag de dertiende, het regent dat het giet, maar ik begin maar mooi aan mijn 30e levensjaar. Het laatste jaar met een 2 erin. hihi. Als jullie hier waren, kregen jullie allemaal een stukje boterkoek van me :)

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel hartelijk gefeliciteerd en bedankt voor de digitale boterkoek :)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Goed voor de lijn he? ;) haha

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeker, ben er geen grammetje van aangekomen hihi...
    Heb je nog wat leuks gekregen ? Of vier je het niet vandaag ?

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Oh babke, dat klinkt heel goed, dat dieet! En nu al zoveel eraf ook, wat goed!!! En gefeliciteerd!!

Fiore, wat mooi en lief, dat heb je met je handen en je hart gemaakt voor ukkie 3 <3

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Over een paar weken weer ziekenhuis! Maandag bloedprikken. Ik krijg ook wel echt nog minstens twee kinderen. Vind ik!

Ik wacht op een heel spannend telefoontje nu...als het echt serieus is mag mezelf straks met recht ontwerpster noemen. En dan haal ik een fles champagne haha!

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Happy birthday too babke!!! PROFICIAT!
    Een hele fijne dag meid en de boterkoek smaakte formidabel.

20 weken echo gehad. Alles was goed met ukkie!
    Echt een opluchting, was best wel zenuwachtig.
    Kunnen we het weekend met een gerust hart op vakantie gaan.

Emmer balen van je ongi. Wat een rotkleur is het ook dat stomme rood.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh wat goed thee! Fijne vakantie. Hoe lang ga je weg!

8. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Oh wat heerlijk theetje!

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thee wat fijn voor je !! Heel fijne vakantie !

Emmer....hebben ze al gebeld ? Ik ben nieuwsgierig ! Jammer van je ongi, maar je had het al verwacht hé. 2.3 kinderen is gemiddeld hé hihi...

Ik voel me vandaag echt niet goed. Lichamelijk dan. Ik heb zo'n steken op de plek waar mijn baarmoeder en eierstokken zitten. Ik vraag me af wat dat nu weer is, het is niet leuk :( Dacht juist dat ik er zo aardig doorgerold was....

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Fiore voel je je eisprong nu niet gewoon heel erg? Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb er altijd heel veel last van, zo erg dat ik dan in bed moet gaan liggen. En ik stuur je even een pb :)

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik voel nu geen eisprong, maar wat doen mijn darmen pijn. Dat krijg je na een week eiwit dieet en je voornemen met je verjaardag even in de koelkast zetten en toch wijn nemen. (galgenmaal :) ). Au en ik wil ook zo graag slapen maar dat lukt dan ook niet.

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hej meiden

Fiore wat naar die pijn in je buik. Heel begrijpelijk dat je gaat speculeren waar het vandaan komt. Misschien napijn van de mk of toch een naderende eisprong? Wat zeggen je ovutesten?
    Welke heb je besteld?

Babke heb je een fijn verjaardagsfeest gehad gister? Hoe smaakte je puntje boterkoek?

Wij vertrekken vanavond, gaan lekker de zon opzoeken in frankrijk. Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb weer twee ontstekingen. Heb daarvoor antibiotica, hoop dat het gauw opknapt. Ben dit Keer niet erg ziek maar wel buikpijn en een algemeen niet fit gevoel. Ga nu lekker op bed een paar uur slapen. Als het mogelijk is kom ik tijdens mn vakantie af en toe even spieken hier!

Liefs theebeeb

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Thee, hele fijne vakantie!. Ik zie groen van jaloezie! Wel balen van je antibiotica trouwens. Hopen dat je kindje daar niets aan over houdt voor allergie ofzo.

Mijn verjaardag was super gezellig. Ik heb me alles behalve aan mijn dieet gehouden haha. Vandaag dus gestart met 2 weken streng en daarna ga ik koolhydraten toevoegen in de hoop dat ik de balans vind. Maar dat komt vast goed.

Ik ben nog niet ongesteld. Ik voel al wat krampjes, dus het zal vast wel komen vandaag (oh ik hoop het zo) Eindelijk kan ik dan verder :D. Er is licht aan het einde van de tunnel!

Taart, hoe is het emt je? Het is zo stil?

Een vriendin was zaterdag uitgerekend, dus we zijn hard aan het aftellen. Ze was er nog gewoon bij met haar toeter. Heel de avond tot half 1 gewoon aan de statafel gestaan, topwijf he?

Emmer hoe is het nu? Heb je trouwens al een idee voor mijn kleedje, wordt nieuwsgierig door alle foto's die ik voorbij zie komen of fb. Al bezig voor je trouwens enzo? En hoe gaat het in je hoofdje? Kun je het allemaal handelen?

En Fiore, eigenlijk dezelfde vraag. Hoe gaat he?

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je verjaardag, enne..een beetje zondigen op je verjaardag mag best vind ik hoor !

Verder gaat het wel goed met me. Geen buikpijn meer. Ik ben begonnen met testen, tot nu toe nog geen ei in zicht. Heb CB gekocht. Ik hoop dat mijn cyclus niet nog meer van slag is dan het al was. Nog een weekje en dan gaan we met vakantie. Dus ben druk met wassen, strijken en inpakken en de jongens entertainen natuurlijk. Vanmiddag gaan we soezen bakken en morgen gaan ze uit logeren. Dus dan heb ik weer even mijn handen vrij om het één en ander te regelen.

Ben benieuwd wanneer je ongi doorbreekt Bab !

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nog niets momenteel :(

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat het 2 tot 3 dagen zou duren? Hoeveelste dag zit je nu ?

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    vrijdagavond de laatste, dus 3e dag. Als ik op vrijdag d enuvaring eruit haalde, dat werd ik in de loop van maandag ongesteld. Dat was 's ochtends, dit was rond 9 uur 's avonds de laatste pil.
    Maar het duurt me wel lang ja.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zie net reactie van ander vrouwen bij wie het 4/5 dagen duurde en bij eentje zelfs een week.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgens mij ben ik nog nooit zo depri en chago geweest als vandaag. Waarom moet je toch zoveel verdriet voelen en wachten voor je wens in vervulling gaat. En ik hoop echt niet dat dit pas het begin is. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Net even gebeld naar het ziekenhuis en dat is schijnbaar niet gek. Het kan morgen ook nog , zucht. IK WIL VERDER!!!!! :(
    Morgen is het weer best aardig, dus ik neem vrij als het kan. Ik ga wel therapeutisch tuinieren ofzo. Even iets doen.

En hoe is het met jullie?

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schiet niet op hé Bab, ik kan me je frustratie goed voorstellen meid. Het is waardeloos.

Ik ben zelf nu iedere dag aan het testen met ovu testen en ik moet zeggen dat ik er niet vrolijker van wordt. Stom eigenlijk want ik zit pas op dag 17 in mijn cyclus en normaal krijg ik mijn eisprong pas tussen dag 18 en 24 dus waarom ik nu verwacht dat ik eerder een eisprong krijg geen idee. Maar iedere keer zo'n leeg rondje vind ik zo deprimerend. Voel me al leeg, en dan krijg je ook nog lege rondjes... Als ik nu een smiley kreeg dan heb je in ieder geval het gevoel dat je weer een kans hebt. Ik denk dat jij dat gevoel wel herkent Bab. Maar goed, zoals ik al zeg, ik zou er eigenlijk goed aan doen om de testen de deur uit te doen, temp niet te meten en gewoon vakantie te gaan vieren, maar ik kan het niet.

Deel Deze Pagina