Op zich, zal het je wel rust geven. Zeker als je gewoon zorgt dat je om de dag sex hebt. Dan kan het eigenlijk sowieso niet missen. Misschien toch even proberen? Dikke knuffel hoor. Die rondjes herken ik wel ja. Al zijn smileys zonder resultaat ook wel erg frustrerend hoor.
Wat zwaar kl*te Babke! Ik duim dat t snel komt! Ook de eerste keer dat ik daarvoor duim je spreitje komt er snel aan, beloofd! En waar is Taart? Ik heb r ook alweer even geleden gemaild, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. Maak me wel een beetje zorgen!
Ik doe aan helemaal niks meer, gee ovutesten en geen getemp. Ik hou alleen wel mijn cyclus bij en dat is het! Ik ben een stuk rustiger, maar dat komt ook door het feit dat ik nu weet wat er aan de hand is, tenminste, dat weet ik pas zeker als we de afspraak op de 16e gehad hebben (aug.)
Ik geloof dat het doorbreekt . De afscheiding is al beige (nog niet bruin) en ik heb lichte kramp. Zouden jullie de gyn al bellen om een afspraak te maken of toch even wachten tot het rood wordt?
Gelukkig meid ! Dat het er nu toch eindelijk is. Vrijdag een echo... Geen idee waar Taart is? Met vakantie ? Oh...ik zou dat ook wel willen Emmer enkel mijn cyclus bijhouden. Maar dat ben ik zo de weg kwijt met die cyclus van mij dat ik daar juist zenuwachtig van wordt. Nu weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten en dan is het niet ineens "verrassing"!! Vanmiddag heel de middag lopen shoppen voor een kraammand voor mijn schoonzusje. Zondag ook nog haar babyshower. Is wel een beetje zuur nu hoor, om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden. Maar goed, blijven lachen en van haar geluk genieten, dat is ook mooi om te zien.
Ik ben net geweest en ik krijg deze ronde geen clomid. De kralenkrans was nog steeds zichtbaar. Ik moet dag 14 terugkomen en dag 20. Is er dan niets, krijg ik weer primolut. Aan de ene kant baal ik. Alsof ik nog een maand buitenspel sta. Aan de andere kant hoop ik heel hard dat mijn lijf het zelf weer oppakt! Ik ben in de war in ieder geval.
Jammer dat je niet direct aan de Clomid kan, maar als er inderdaad kans is dat je het ook zelf kunt dan lijkt dat me ook wel een prettig idee. Wat is een kralenkrans ? Ik ben er niet zo in thuis.
Ah..dank je voor de uitleg. Is daar wat aan te doen ? Of is het niet noodzakelijk om het weg te krijgen als je zwanger wilt worden?
Hey meiden, ik ga net naar het toilet, ben ik ineens weer aan het vloeien en gewoon alsof ik ongesteld ben. Heb geen pijn, heb geen koorst, heb geen ei kunnen vinden, temp is laag, wat denken jullie dat dit kan zijn ? Vind het helemaal niets net zo voor mijn vakantie...
Misschien eerst een korte cyclus zonder ei? Die cystes zijn trouwens onvolledig gegroeide follikels waarvan we hopen dat ze gaan groeien.
En...het vloeit weer lekker verder. Ik heb net de verloskundige even gebeld en zij denkt toch dat het mijn menstruatie is. Ik vroeg haar of je dan ook kunt menstrueren zonder eisprong, ze dacht dat die al wel geweest was maar ik kan daar niet zo bij inkomen als je naar mijn kaartje en de ovu testen kijkt. Maar goed, het zal wel. Als het met een week niet gestopt is moet ik terug bellen, maar ja..dan zit ik al wel in verwegnistan natuurlijk.