Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Op zich, zal het je wel rust geven. Zeker als je gewoon zorgt dat je om de dag sex hebt. Dan kan het eigenlijk sowieso niet missen.
    Misschien toch even proberen? Dikke knuffel hoor.

Die rondjes herken ik wel ja. Al zijn smileys zonder resultaat ook wel erg frustrerend hoor.

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Wat zwaar kl*te Babke! Ik duim dat t snel komt! Ook de eerste keer dat ik daarvoor duim ;) je spreitje komt er snel aan, beloofd!

En waar is Taart? Ik heb r ook alweer even geleden gemaild, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. Maak me wel een beetje zorgen!

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik doe aan helemaal niks meer, gee ovutesten en geen getemp. Ik hou alleen wel mijn cyclus bij en dat is het! Ik ben een stuk rustiger, maar dat komt ook door het feit dat ik nu weet wat er aan de hand is, tenminste, dat weet ik pas zeker als we de afspraak op de 16e gehad hebben (aug.)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik geloof dat het doorbreekt :). De afscheiding is al beige (nog niet bruin) en ik heb lichte kramp. Zouden jullie de gyn al bellen om een afspraak te maken of toch even wachten tot het rood wordt?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En jawel ongesteld!

Vrijdag 9 uur echo. Wel raar dat je dan nog vloeit

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig meid ! Dat het er nu toch eindelijk is. Vrijdag een echo...

Geen idee waar Taart is? Met vakantie ?

Oh...ik zou dat ook wel willen Emmer enkel mijn cyclus bijhouden. Maar dat ben ik zo de weg kwijt met die cyclus van mij dat ik daar juist zenuwachtig van wordt. Nu weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten en dan is het niet ineens "verrassing"!! Vanmiddag heel de middag lopen shoppen voor een kraammand voor mijn schoonzusje. Zondag ook nog haar babyshower. Is wel een beetje zuur nu hoor, om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden. Maar goed, blijven lachen en van haar geluk genieten, dat is ook mooi om te zien.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Taart is tante geworden 😄Athans dat begrijp ik van fb

8. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Yes bab! Ongesteld! Eindelijk weer een stukje verder! Wij pas 16 aug weer zh. Duurt lahangg maar ja!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    De 16e is lang ja! Heb je voor jezelf al in beeld wat je wilt?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben net geweest en ik krijg deze ronde geen clomid. De kralenkrans was nog steeds zichtbaar. Ik moet dag 14 terugkomen en dag 20. Is er dan niets, krijg ik weer primolut.
    Aan de ene kant baal ik. Alsof ik nog een maand buitenspel sta. Aan de andere kant hoop ik heel hard dat mijn lijf het zelf weer oppakt! Ik ben in de war in ieder geval.

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat je niet direct aan de Clomid kan, maar als er inderdaad kans is dat je het ook zelf kunt dan lijkt dat me ook wel een prettig idee. Wat is een kralenkrans ? Ik ben er niet zo in thuis.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Eierstok met cystes.

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah..dank je voor de uitleg. Is daar wat aan te doen ? Of is het niet noodzakelijk om het weg te krijgen als je zwanger wilt worden?

14. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Wat bedoel je babke? Met wat ik wil? We moeten eerst eens kijken wat kán!

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik ga net naar het toilet, ben ik ineens weer aan het vloeien en gewoon alsof ik ongesteld ben. Heb geen pijn, heb geen koorst, heb geen ei kunnen vinden, temp is laag, wat denken jullie dat dit kan zijn ? Vind het helemaal niets net zo voor mijn vakantie...

16. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Getver Fiore! Bel even naar de ha post! Hoe is het nu?

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Kan t niet je ongi zijn misschien?

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Misschien eerst een korte cyclus zonder ei?

Die cystes zijn trouwens onvolledig gegroeide follikels waarvan we hopen dat ze gaan groeien.

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu weer gestopt, beetje bruin. Vaag....

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    En...het vloeit weer lekker verder. Ik heb net de verloskundige even gebeld en zij denkt toch dat het mijn menstruatie is. Ik vroeg haar of je dan ook kunt menstrueren zonder eisprong, ze dacht dat die al wel geweest was maar ik kan daar niet zo bij inkomen als je naar mijn kaartje en de ovu testen kijkt. Maar goed, het zal wel. Als het met een week niet gestopt is moet ik terug bellen, maar ja..dan zit ik al wel in verwegnistan natuurlijk.

Deel Deze Pagina