Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Op basis van je kaartje zou het wel kunnen hoor. En na een mk een cyclus zonder ei hoor je ook wel vaker. Ik zou me er niet te druk over maken. Volgende cyclus wel goed in de gaten houden. Zou het een innesteling kunnen zijn misschien?

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mmmm ik denk toch echt dat dit mijn menstruatie is. Het is best heftig ben het niet gewend zo. Ik ga er maar van uit dat het met een paar dagen over is. Ga van mijn vakantie genieten meiden. Als ik internet heb kom ik even buurten! Liefs!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe is het hier? Zomerstop? :D

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

He meiden

Ben net weer thuis uit het zonovergoten Frankrijk. Hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad. Soms erg heet. In de schaduw 35 gr. Dan zat ik onder een boom, voeten in koud water met een goed boek. Goed vertoeven! Ben 3 kg gegroeit in 2 weken, Schrok me rot, maargoed, veel gesnoept en weinig tot niks bewogen, alleen een loopje naar toilet ;)

Heb net even terug gelezen, het is hier rustig. Hoe gaat het met iedereen?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je houdt vast vocht vast joh. Weekje normaal en het is nog maar 2 kg ;)

Hier alles rustig. Ik ben wel eindelijk sinds januari weer onder de 69 kg. Ik ben zo blij! Woensdag heb ik een afspraak met een dietiste die meer weet over pco. En dan gaat ze een goed viedingsadvies voor me maken.

6. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Hoi Meiden!

even een tijdje offline geweest, geen laptop en erg druk gehad! sorry meiden!
    babke, hoeveel ben je nu in totaal afgevallen? knap van je hoor!
    theebeeb, ik denk idd ook dat het met vocht te maken heeft! was je hiervoor al veel aangekomen door de zwangerschap of niet?
    taart, hoe is het met de verbouwing en met de kleine spruit?
    emmer, hoe is het met jou? je meisje alweer wat beter hoop ik?

wij zijn net terug van een weekendje weg met zijn tweetjes! even heerlijk genieten!
    nu nog 2 weekjes werken en dan eindelijk vakantie!!

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej lieve meiden,
    Voor mij duurde het ook even voor ik hier weer eens was.

Babke, wanneer moet je nu weer voor de meet echo?
    Denise: wat klinkt dat heerlijk! heb je je mopke niet gemist? Waar zijn jullie naartoe gegaan?
    Emmer: Ik ben al redelijk op de hoogte via de mail, maar hoe gaat het? Is het nog gelukt met de juiste stof bestellen?
    Fiore, hoe gaat het met je? Je bent vast heerlijk aan het genieten op je vakantie.
    Thee: ben jij ook zo aan groeien? En voel je de beeb al? Heb je 20 weken echo gehad?

Met mij gaat het goed. Het lijkt wel alsof ik elk uur dikker wordt!
    Vanmiddag heeft mijn zusje foto's gemaakt, als ik ze ontvangen heb, dan zal ik een foto plaatsen hier.
    Helaas voel ik nog steeds niets. Mijn placenta zorgt voor de isolatie. De placenta ligt aan de voorkant en is 3,5 cm !! dik. Geen wonder dus dat ik niets voel, maar ik baal er wel van!

Mijn voeten zijn ontzettend dik. Houd behoorlijk vocht vast en de ring aan mijn rechterhand moet ik eigenlijk uit doen.

Slapen gaat inmiddels ook niet meer zo makkelijk. Ik kan niet goed mijn juiste houding vinden.

Maar verder: ik voel me ontzettend goed! Ben sinds de laatste weken zo ontzettend aan het genieten ondanks de kwaaltjes! Heerlijk!

We zijn natuurlijk inmiddels ook verhuist en alles is aan kant. De babykamer is geleverd en de box staat ook al. Zo leuk! Nu wordt het allemaal heel echt. Heel bijzonder.

Ik gun jullie dit echt allemaal...... en het komt ook zeker allemaal goed! :p

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    wat fijn dat het zo goed met j gaat taart!

we hebben ons meisje wel gemist natuurlijk maar die is gezellig naar opa en oma geweest en voor het eerst met de trein, tram, boot en metro geweest dus die had ook een superdag!
    heb je de babykamer al klaar?
    wij hebben 16-08 de geslachtsbepalingsecho, ben erg benieuwd of mijn vk het goed gezien heeft vorige keer!
    we waren afgelopen zaterdag naar de markt in rotterdam geweest en daar stond een kraam met allemaal afgeprijsde merkschoenen.. vond ik zomaar 2 paar leuke babyschoentje van shoesme (volledig leer, maatje 20) zijn normaal tussen de 59.95 en 69.95 euro per paar en nu had ik 2 paar voor 25 euro!! ben er helemaal blij mee, het zijn superschoentjes!! en ach, als het geen jongetje blijkt te zijn, dan verkoop ik ze wel via mp! :)

mn buik is echt goed zichtbaar, ik zal vandeweek weer eens een nieuwe foto maken! in ieder geval nog maar een halve kilo aangekomen op 15,2 weken tijd dus ben erg trots op mezelf!!

verde zijn mn borsten flink gegroeid en daar heb ik erg veel pijn aan! ik maak heel snel klierweefsel aan en heb nu 1 grote knobbel in mijn linkerborst en die loopt van onder mn oksle door tot onder mn tepel door.. heel groot dus! ik heb dit ook al eens rechts gehad en ben daar destijds aan geopereerd.. nu as dinsdag echo in het zkh, weer even spannend dus! in ieder geval een goede bh gekocht vandaag en ook meteen een goede sportbeha!

fiore, waar ben je op vakantie?

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He, wat leuk, jullie zijn terug!!!!
    Welcome back dames.

Ik ben nu ietsje meer dan 3 kilo kwijt sinds eind april. Ik stond echt maanden stil, omdat ik het verkeerde voedingspatroon volgde. Nu alleen nog even finetunen met de dietiste, zodat ik ook zeker weet dat ik gezond bezig ben. Ik zit in ieder geval goed in mijn vel nu. Ik voel me lekker en ik heb nu een kleurtje van de zon. Dan zien we er allemaal gezonder uit natuurlijk. Ik kan eindelijk mijn haar weer een beetje vast dragen. (ik had zo'n spijt dat ik het had laten kortwieken).

Het gaat dus best goed, ondanks mijn pilloze leven. Ik merk wel dat ik stiekem weer aan het dromen ben over een streepje op de stick en hoe ik mijn kamertje zou willen. Er zijn ook net 2 vriendinnen bevallen De een een meisje L.i.sa en een jongen M.e.e.s, zijn nog schoonzusjes ook. Zo grappig. Er zit 1,5 week tussen ofzo. Beide broers ineens papa.

Ik hoop zo dat mijn dieet aanslaat ik zelfstandig een eisprong krijg :D. Ik ga nu ook door tot mijn bmi 23 is ipv 25. Tenzij ik zwanger wordt natuurlijk. 25 is al goed, maar dan moet ik zo spastisch opletten en dat wil ik niet, dus een beetje een jojo-buffer is wel zo fijn. En dat eiwitrijk, daar kan ik wel aan wennen hoor. Al zal het in de winter lastiger zijn. Salades en crackers zijn zomers nu eenmaal lekkerder.

Taart, ik ben zo benieuwd naar je huisje. Zullen we binnenkort eens afspreken? Ik ben ook zo benieuwd naar je buikje. Jammer hoor dat je de kleine uk nog niet voelt :( Maar je geeft hem in ieder geval goed te eten via die moederkoek, moet je maar denken. En soms kunnen ze je zo hard schoppen dat je er een gekneusde rib van krijgt. Daar moet je dus ook niet rouwig om zijn. Maar snap je helemaal hoor. Je wil het voelen!

10. Theebeeb

Wat leuk, alle meiden zijn weer terug, gezellig!

Taartje wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je je goed voelt op een paar kwaaltjes na. Jammer dat je het babytje nog niet voelt. Het komt vanzelf! Ik voel het nu sinds een week, en gister avond opeens keek ik naar mn buik toen ik lag en gingen er stukjes huid op en neer en als ik erop tikte nog een keer. Wat bijzonder!
    Ik was lekker gegroeit op vakantie maar heb me net gewogen en er is alweer 2 kg weg, ws toch vocht. Zit nog steeds onder mn start gewicht.
    Wat leuk dat je box al staat! Gaaf he al die mooie nieuwe spullen. Wij hebben bijna dezelfde Spullen als jullie gekocht!

Denise wat klinkt dat heerlijk even een weekend samen weg! Even samen genieten. Wat leuk van de babyschoentjes, ikken ze. Ik houd me aanbevolen als het toch een meisje word! Hihi
    Ben benieuwd naar een buikfoto! Ik zal ook weer ff 1 plaatsen.

Babke je bent heel goed bezig met je dieet! Beter goed gemotiveerd en dat de kiloos gestaag gaan dan super snel en niet vol te houden op lange termijn.
    Ik ben even kwijt hoe het nu zit met je cyclus. Na de provera ben je ongesteld geweest, maar je mocht geen clomid ivm de kralenkans. Wat gaat er nu verder gebeuren?

Ik heb vanuit mn bekken erg last van mn onderrug. Kan soms niet lopen of zitten ga dan gewoon op de harde grond liggen. Zal vandaag de fysio bellen want ik kan zo niet eens normaal werken. ;-(

Emmer hoe is het met jou?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal

Hihi, ik heb primolut geslikt. Provera ken ik niet. Dat is net zoiets geloof ik he?
    Ik start nog niet met clomid, omdat ik zelf dacht wel een ei te hebben, maar onvoldoende lh-hormoon. Als ik dat neit gezegd had, was ze gelijk met clomid begonnen. Ze kijken daarom nu eerst of er echt niets groeit. Die kralenkrans toonde alleen de kans op pco aan. Dat is "het" kenmerk van pco zeg maar. Ik hoop dat mijn dieet positief werkt zodat ik helemaal geen clomid hoef. Ik was vamorgen 1,5 kilo kwijt sinds vorige week maandag, dus het gaat echt megagoed. Mijn bmi is al 27,9. ik heb dus goed hoop.

Hoe komt het trouwens dat je nog onder je startgewicht zit. Is dta normaal of ben je goed ziek geweest in het begin. Dat viel toch wel mee? Of gaat het kilo's stijgen pas later echt starten?

12. Theebeeb

Oja primolut hihi. Lijkt ook erg op elkaar. De 30e dus een follikelmeting om te kijken of er een eitje aan het groeien is, die een eisprong gaat verzorgen. Spannend dat is morgen al.
    In het begin ben ik wel misselijk geweest, maar vooral weeiig waardoor ik weinig at. Nu eet ik vooral veel gezonde dingen, normaal snoep ik bij de klippen op. De chocoladehoek bij de v&d kan ik normaal niet voorbij lopen zonder een zak mee te nemen, maar heb er nu helemaal niks mee. Maargoed mn buik groeit wel. Zit een mooie bol op dus dat zit wel goed. Misschien gaat het straks wel als een speer.

13. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Oh Thee, wat lijkt het me heerlijk om niet te zijn aangekomen! Ik durf nu effe niet op de weegschaal. Vooral omdat ik erg vocht vasthoud.
    Twee weken geleden was er ongeveer 6 kg bij!

Vanmorgen controle bij de VK gehad. Op dit moment lig ik nog steeds voor op groei. Mijn baarmoeder zit al veel hoger dan normaal in deze periode. Dit was vorige maand ook al.
    Ik moet nu laten prikken op diabetes en met 30 weken krijg ik waarschijnlijk een nieuwe echo om te bepalen of de beeb ook groot is.
    Dan word er, indien nodig, een plan gemaakt waarbij ze de groei extra in de gaten gaan houden. Ik ga er vooralsnog niet van uit, maar ik ben blij dat ze me op het hart heeft gedrukt dat een inleiding tot de mogelijkheden hoort en ik niet hoef te wachten tot een 10 ponder mijn lichaam verscheurt... hahahaha. Wat zeg ik dit heerlijk banaal zeg!
    Mijn bloeddruk nog wel laag, maar dit is prima zolang ik er niet al te veel hinder van ondervind.
    In principe mag ik over 4 weken terugkomen voor controle, maar als ik over 2 weken nog geen leven voel, moet ik bellen voor een tussentijdse afspraak. Ze heeft er alle vertrouwen in dat het niet meer lang op zich zal laten wachten. Ik hoop het, want het lijkt me zo ontzettend bijzonder!

Zo, dit was weer mijn update...!

Fijne dag als ik jullie niet meer spreek!

xxxxx

14. Theebeeb

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Wow Thee, je ziet er goed uit! Ik verwacht in de loop van de dag ook wat gave foto's... wordt vervolgd!

16. Theebeeb

Taart wat betekend het precies als je voorloopt op groei? Is de baby dan al groter dan gemiddeld nu? Kan me voorstellen dat de optie inleiden dan niet verkeerd klinkt. Wat is je bloeddruk als ik vragen mag? Mijn is 110/75
    Zo te horen begeleid en informeert je vk je heel goed, heel belangrijk. Ben benieuwd naar je foto's

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hier istie dan:

Taartkijktnaarbenee.jpg

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Die vind ik nog mooie dan op fb. Wie heeft ze gemaakt?

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Mijn zusje... die is echt nog aan het hobbyen, maar ik vind het erg knap!

20. Theebeeb

Taart je ziet er prachtig uit! Mooie ronde buik ;)

Deel Deze Pagina