babke, het blotevoetenpad, wat is dat? ik ben echt helemaal op.. zoooo aan vakantie toe! morgen weer op controle bij de vk en vrijdag nog 1 dagje werken en dan eindelijk 3 weken vrij! en nog 8 daagjes wachten en dan weten we wat ons wondertjes is!! hoe is het met jullie allemaal?
Ik weet het niet precies maar mijn burvrouw heeft dat gedaan in bergen met de kinderen. Je moet het aflopen op blote voeten. Het was erg leuk. Spannend hoor! Nog 8 dagen. Maar het zal vast een knul zijn.
o leuk om eens te doen! ja denk ook wel een knul hoor! lijkt me bovendien ook niet dat de vk het vorige keer gezegd zou hebben als ze het niet erg duidelijk had gezien toch? ben je nu ongi babke?
Nee. Die primolut moet ik slikken t/n zondag en dan word ik pas 5 dagen later ongesteld. Eind volgende week pas dus. Wachten.... zucht
http://i.imgur.com/niT4g.jpg Mijn buik van vandaag. Hij word echt Met de dag dikker. Taart hoe was het uitje met je vriendin? Waar zijn jullie uiteindelijk heen gegaan? Dat blotevoetenpad lijkt mij wel wat!
Mooi buikje thee! Fijn dat t allemaal goed was bij de vk, Denise! Emmertje, lees je mee? Hoe gaat t met je meid? Fiore, hoe is je vakantie? Hoe gaat t met je? Bab, van de ene kant duurt t wachten lang, maar niet zo lang als 150 dagen!
Oh ja, ik maak me er ook al langs neit meer druk om hoor. Heb mezelf ingesteld op dosis drie, (dus dat het pas bij de derde dosis , over 3 maanden aanslaat) dus het kan alleen maar mee vallen. Wij focussen ons nu even op sparen, want dat ik echt even nodig en ik ben met het afvallen bezig. Al sta ik weer stil. Snap er geen jota van, maar ik hoop maar dat ik gewoon vocht vasthoud door die stomme primolut. Anders snap ik het echt niet meer. Maar goed, dat zien we ook dan wel weer. Voorlopig zitten een aantal broeken wel weer lekker, dus er zit toch wel verbetering in.
Hee meiden Hoe is het met iedereen? Hier goed. Vandaag de babykamer geverft, zijn heel blij met het resultaat. Aankomende week komen de meubels en kunnen we langzaamaan beginnen in elkaar te zetten @babke balen dat je stilstaat wat betreft de kiloos. Mischien hou ke idd vocht vast dan ben je ook zo weer zwaarder terwijl het aleen vocht is. Ben je ondertussen al ongi of komt dat vlg week? @denise waar blijft je buikfoto ben heel benieuwd @taart hoe is het met jou? Zijn jullie Al bezig in de babykamer? @fiore ben je nog op vakantie?
Hallo, dit weekend heerlijk over de schreef gegaan . Vrienden op visitie, feestje, efteling en naar de Griek. Allemaal zo vervelend En ene doggybag, dus vanavond weer gyros . Zo meteen maar even zaziki kopen Ik wordt vrijdag ongesteld als het ent zo lang duurt als de vorige keer en misschien heb ik geluk en is het al eerder. Watvoor kamertje heb je Thee? Kleuren en meubeltjes stijl zeg maar? Ook daar willen we foto's van he haha. Hoe is het met de andere dames?
Babke foei! Haha. Lekker man even genieten van alles om je heen, kan zo fijn zijn. Ok vrijdag dus ongesteld, hopelijk komt het ook en zet het goed door kun je met de clomid beginnen en een eitje gaan broeden De kleuren zijn wit en zandtinten. De meubels zijn grenen hout Maar dan in white wash uitvoering. Oogt heel wit maar e ziet duidelijk de nerfen van het hout erdoor, beetje robuust, iig niet heel schattig haha. Verder gaan we met steigerhout werken. Boven de commode een plank en nog een leuk kapstokje. Heb dieren haakjes gekocht die gaan we daar op plaatsen. Heb er veel zin! Meubels komen deze week.
heerlijk hoor babke, lekker genieten! thee, krijg je morgen het kamertjes geleverd? leuk allemaal hoor! wij zijn hier heerlijk aan het genieten van 3 weken vakantie, dat is met dit weer geen straf natuurlijk hahah! morgen geslachtsecho.... aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ben zo benieuwd!!!!!! vriendlief heeft het plafond gewit, dat is hopelijk helemaal klaar nu. morgen of vrijdag de overige verf halen, afhankelijk van wat er uit de echo komt hihi! wel leuk, want nu wordt alles nog echter he!
Hej Denise, Wat spannend! Ga je ook naar b.aby.look in R.d.aal? ik heb toevallig zometeen om 19 uur een afspraak voor gewoon een echo tussendoor, aangezien mijn moeder, schoonmoeder en zusjes ook graag een keer mee wilden. Heb er al weer helemaal zin in! Ben zo benieuwd hoe het met Emmer is... En met Fiore....
nee ik ga naar echocentrum in T.holen! ik ben daar tijdens mijn vorige zwschap begeleid, en dat is zo fijn bevallen! mijn moeder gaat morgen met ons mee, dat vinden we erg leuk! mag ik vragen wat je in rdaal betaalde voor een geslachtsbepaling? leuk joh, een extra echo! ben benieuwd hoe het weer was!
Mijn overbuurvrouw werkt daar Taart! Volgens mij op woensdag. Ze heer Ka.r.in. Ik zou zelf denk ik geen pretecho doen. Voor dat geld kun je ook z leuke spulletjes voor je baby kopen. Maar wie weet straks, onder invloed van hormonen...
Taart hoe was de echo? Jullie mannetje weer groter geworden en mooier? Lig je nog voor op groei of konden ze dat niet zien? Spannend denise morgen!! Ben heel benieuwd! Ik denk een jongetje! Voorgevoel! Ik denk zelf een meisje te krijgen. Is nergens op gebasseerd maar toch..
babke, een pretecho is zooo leuk! je krijgt in nl weinig echo's vind ik en het duurt dan telkens zo lang voor je je kleine wonder weer ziet! veel mensen denken ook echt dat we een babyboy gaan krijgen theebeeb! ben je zelf niet ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht?