Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja dat zal wel, maar ik ga echt zo'n filmpje niet terugkijken. Ik heb niets met grijze beelden waarop ik vaag een kindje herken. En ene vriendin van mij raadde het juist af. Die had hetzelfde gevoel als ik en vond het achteraf zondegeld.
    Maar nogmaals, best kans als ik eenmaal een echo van mijn kindje gezien heb, dat ik alsnog een echo wil. Zo'n 3D echo wil ik sowieso niet. Ik vind dat er zo griezelig utizien. Net aliens.

En natuurlijk krijg jij een jongen haha. Ik begrijp uit FB dat je tegen niemand verteld hebt wat de vk gezegd heeft bij je vorige echo?

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    babke toch, hahhaa aliens hoe kom je erop?
    maar goed, doen wat jij wil natuurlijk!

wij hebben laatste de 3d echo van faye nog eens terug gekeken en je ziet nog steeds precies datzelfde neusje van haar als nu hihi!

nee klopt, alleen mn ouders weten het wat de vk vorige keer heeft gezegd, ik wil eerst meer zekerheid voor ik het bekend maak!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een vraagje, ik probeer meer inzicht te krijgen in mijn uitgaven en heb om tips gevraagd en ook om iemand anders uitgaven. Wij zittene rg hoog, weet ik. Maar vraag me af hoe anderen het soms doen zeg maar.
    Willen jullie even kijken?

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/379153-geef-jij-waar-per-maand.html

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Wij krijgen een MEISJE!!!!!!!!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    ?????? Wat die vk dan in hemelsnaam gezien :(
    Gefeliciteerd. Leuk of viel het toch even tegen?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ongesteld! Een dag eerder dan verwacht. Clomid, here we come!

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden !

Ik ben er weer ! Gisteren terug gekomen van 3,5 weken vakantie. We hebben het heerlijk gehad. Via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Luxemburg en België weer terug naar huis. We hebben dus alles gezien, zon, zee, berg, bos en pretparken. Ik kan er weer tegenaan. Wat mijn lijf betreft...

Net voor de vakantie werd ik 3 weken na mijn miskraam ongesteld na een eisprong loze cyclus. Nu zit ik alweer op cyclus dag 26 en nog steeds een lage temp. Ik begon de hoop al weer een beetje op te geven, tot ik vandaag dacht. Laat ik eens een ovu test doen, voor de lol, omdat ik net thuis ben. Staat er tot mijn verbazing ineens een smiley op ! Dus ik weet wat me te doen staat de komende dagen ;)

OW en nog groot nieuws..ik wacht op dit moment op een telefoontje dat ik tante ben geworden ! Mijn schoonzusje ligt nu in het ziekenhuis. Was de 14e uitgerekend en vanmorgen weeën om de 5 minuten. Om 7 uur 5 cm ontsluiting en een ruggenprik...spannend !

Ik heb net even snel bij gelezen:

@Denise: EEN MEISJE !! Hihihi..wat een verrassing ! Super leuk voor jullie. Ik had me al helemaal ingesteld op een mannetje, zo zie je maar dat ze het toch nooit helemaal goed kunnen zien.

@Bab. Balen van de niet groeiende eitjes meid. Gelukkig is je ongi snel doorgebroken en kun je aan de Clomid. Ik heb daar goede verhalen over gehoord. Wat pret echo betreft. Ik vond het geweldig ! Zo het direct weer doen. En ook de kinderen vinden het heel leuk om te zien hoe ze eruit zagen en wat ze deden toen ze nog in mijn buik zaten. Bepaalde trekjes herken ik nu nog aan hun bewegingen. Heel grappig.

@Thee, mooi buikje ! Ben benieuwd naar het kamertje ! Wat balen dat je steeds last hebt van infectie. Gelukkig is het beebje gezond en heeft het er geen last van. Wat een grappig verhaal van je huilbui :)

@Taart Prachtige foto van je ! Hoe is het nu met de groei ? Lig je nog steeds voor ?

@Emmer...hoe is het meid ?

@

8. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
  9. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    sorry meiden, ik was mijn inlogcode kwijt. net probeerde ik het weer en ineens had ik m. ik weet niet of ik hier nog terugkom. ik zou willen van wel, maar ik kan het niet aan met jullie lieve zwangere meisjes, sorry. ik hoop alleen maar dat jullie het begrijpen. ik zie jullie wel graag op fb, zou ik ook leuk vinden met jou fiore.
    ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en dat iedereen (weer) een mooie mama mag worden. babke, jij krijgt zeker nog je spreitje hoor, ik heb het megadruk, maar je staat nog steeds op mijn lijstje.
    sommige van jullie weten het al door facebook, maar wij hebben te horen gekregen dat de kans nihil is om spontaan zwanger te worden en daarom horen we over twee weken of we het iui of ivf traject inmoeten. waarsch het laatste vanwege het lage aantal zaadcellen (5miljoen). ik voel ,e nu even heel erg verdrietig, maar we doen er alles voor, mijn vriend en ik voelen ons heel erg verbonden nu met zijn drietjes, we kunnen dit aan! misschien tot snel en anders tot facebooks!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    5. Miljoen weinig? Ik dacht dat ze iui deden vanaf 1 miljoen joh. Ik snap het hoor Emmer. Ik klets nu in een groepje in de mmmmclubs. Niet helemaal jouw ding, want gaat over Pco, maar heb er baat bij. Dus als je info wilt kun je eens kijken bij de fora over vruchtbaarheidsbehandelingwn. Sterkte meis!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Meiden, rare vraag, maar denken jullie dat ze bij de echo's weleens follikels over het hoofd zien? Ik had in feb met die mk een onverklaarbare schouderpijn. Is vanzelf over gegaan. Later heb ik gelezen dat dat een specifieke mk klacht kan zijn. Heb dat verder nooit. Nu werd ik vanacht weer wakker van dezelfde pijn en het is dezelfde menstruatiedag als toen. Zou het kunnen denk je en dat de primolut voor afstoting gezorgd heeft? Ik weet dat de kans klein is maar ik vind het zo gek. Heb die pijn nooit behalve toen.
    noem me maar gek haha

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    emmer, ik vind het jammer dat je hier niet meer komt maar ik snap je wel hoor. erg heftig zeg... iui of ivf.. ik hou je in de gaten via fb en wil jullie alleen maar alle sterkte toewensen voor de komende tijd!

babke, kun je er op zp niks over vinden? ik durf het echt niet te zeggen...

ik moest doorgeven dat theebeeb tijdelijk een andere gsm heeft, iphone is ter reparatie weg en nu kan ze dus even niet op zp..

wij zijn hier heerlijk van de vakantie aan het genieten, alleen vandaag vond ik het echt te warm! morgen ook maar met dochterlief in het zwembadje! poe poe wat een hitte!
    verder is vriendlief de babykamer aan het schilderen, wordt supermooi! en ik heb alle babyspullen van faye van de zolder gehaald en uitgezocht en ben druk bezig alles uit te wassen en netjes op te vouwen en ga vandeweek ook eea op marktplaats zetten wat we niet meer nodig hebben...

ben al wel helemaal aan het idee gewend hoor om meisjesmama te worden en te blijven hihi!
    het was even verrassend maar o zo leuk!!

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk hoor Emmer, ik zou er ook moeite mee hebben als ik in jouw schoenen stond. Facebook lijkt me leuk !

Bab, geen idee of ze wel eens iets over het hoofd zien. Ik weet niet hoe duidelijk het te zien is op een echo. Maar zeg nooit nooit natuurlijk.

Denise, fijn dat je snel aan het idee gewend bent, kan ook niet anders als je al zo'n mooi exemplaar hebt rondlopen hé. Ben benieuwd of ze op elkaar gaan lijken !

Hier ben ik weer iets positiever; ik was bang dat ik deze cyclus net als de vorige geen eisprong zou hebben. Had mijn smiley op donderdag en de temp bleef maar laag de dagen erna. Maar nu is het toch aan het stijgen. Zit nu op de 36.70, sinds mijn miskraam ben ik met uitzondering eens een keer 36.60 geweest maar verder enkel lager dus het ziet er naar uit dat mijn eitje toch gesprongen is. We wachten morgen wel weer af wat de temp gaat doen. Het zou wel fijn zijn als het zo was, ik zit nu alweer op dag 30 in mijn cyclus. De cyclus ervoor was 21 dagen, dus het schommelt nu enorm. Dan weet ik in ieder geval dat mijn lijf het weer snapt.

14. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    fiore, heb je ook fb dan?
    ik ben idd ook erg benieuwd of de 2e spruit op faye lijkt!

ik hoop echt voor je dat je lichaam nu weer in een normaal patroon komt! gelukkig ben je zelf ook positief, dat scheelt enorm!

babke, ik las op fb dat je vandaag met een nieuw dieet begint, wat mag je dan eten op een dag?

pff ik zitop mijn armen helemaal onder de uitslag van de zon/ warmte, had ik bij faye ook maar is zo rot want het jeukt enorm!!

op een balk aflakken na is de babykamer geverfd, zo mooi!! helemaal happy! als het kamertje klaar is zal ik eens wat foto's posten hoor! (als jullie dat leuk vinden).
    en we worden flink verwend door de familie met kleertjes ed haha! roze roze en nog een roze! :)

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan jullie mijn facebook pagina PB-en , dan kunnen we vrienden worden. Dat is denk ik het makkelijkst ;) Als je mijn gegevens wilt hebben PB me dan even.

Wat denken jullie van mijn temp, eisprong of niet ? Bab jij bent er inmiddels goed mee bekend...wat denk jij ?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hmm gek kaartje Fiore, geen idee :).

Je mag mij wel pben hoor. Je bent de enige die nog niet op fb staat van jullie.

Denise: het beste kun je kijken op Intro :: Het South Beach Dieet NL :: Het sterrendieet, ook voor Hollandse nuchterheid een uitkomst!! :: en dan het stukje over de drie fases, is wel heel sumier. Je mag geen calorien tellen. Gewoon eten totdat je voldaan bent en alleen de toegestane voedingsmiddelen. Dat 2 of 4 weken en dan elke weer iets vaan goede koolhydraten toevoegen om zo toe te werken naar een uitgebalanceerde voeding die in alles voorziet.

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ziet er niet heel verkeerd uit babke!
    ik hoop echt dat dit werkt voor je!

zag trouwens dat je op de boeskool was geweest, was het leuk?
    mijn schoonmoeder en haar man wonen nl in oldenzaal..

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja was leuk, maar zijn alleen op de baderie geweest hoor. Daarna lekkere bbq in de tuin bij die vrienden.

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bab heb je eigenlijk last van de Clomid, of merk je het nog niet zo ?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gisteren zou ik gezegd hebben, geen idee het is sowieso warm dus....
    Maar nu: volmondig ja!!!
    Ik hoop dat dit aanslaat en dubbele dosis niet nodig is. Ik ben wazig, heb opvliegers in de zin van warmte en in de zin van irritatie. Heb te doen met manlief. Ik moest gaan sporten van hem. Even afreageren. Blij dat ik geweest ben, maar het ging niet van harte. Ik heb niet veel puf. Moet eigenlijk de kattenbak doen, maar wordt toch morgen denk ik. Ga wel op tijd naar huis voor die klusjes. S avOnds lukt me nu echt niet met die hitte in huis en lijf.

Hoest met jou? En met de rest? Ik ga vrijdag lunchen met taart en nog een vriendin. Heb haar lang niet gesproken dus ben benieuwd.

Deel Deze Pagina