Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aww...naar zeg, die hormonen kunnen heel wat met je doen hé ! Slim van je mannetje om je te laten sporten hihi....

Met mij gaat het goed hoor. Mijn temp blijft stijgen dus ik ben nu toch wel zeker van mijn eitje. Ik denk niet dat ik zwanger ben nu, al zou het kunnen aangezien we op de goede dagen geknuffeld hebben. Ik heb helemaal geen last, en merk niets. Geen zere borsten, geen buikpijn, helemaal niets.

Ik merk ook dat ik nu de hele tijd mijn kaartje van nu aan het vergelijken ben met het kaartje van april toen ik zwanger was. Daar wordt je natuurlijk niet wijzer van....

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal! Waar is iedereen, zijn alleen Fiore en ik nog maar actief?

Taart, Denise, Emmer. Hoe is het met jullie?

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden!

Ook ben er hoor!
    Ben lekker met een vriendin in scheveningen!
    Ik lees lekker met jullie mee hoor.

Fiore, Ben benieuwd naar je cyclus deze maand! Spannend....

Bab, met jou klets ik morgen wel real life! ;)
    Was Denise niet een paar dagen weg?
    Emmer heeft voorlopig afscheid genomen toch?

Zoen vanuit heet scheveningen!

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

Ik ben er weer. Ik was er even niet ivm een reparatie aan m'n telefoon en een laptop heb ik niet. Er zijn onderdelen vervangen en hij werkt weer perfect.

@emmer ik spreek je op fb! Sterkte mop
    @bab vervelend dat je last hebt van de bijwerkingen van clomid. Heb je al een ei gesignaleerd of is het nog te vroeg?
    Hoe gaat het met southbeach? Hoor daar vele positieve verhalen over en je mag toch wel veel dingen eten zonder dat je honger krijgt.
    @fiore hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad! Wat heb je leuke boys zeg. (fb)
    Goed nieuws dat je weer een eisprong hebt gehad. Teken dat je lijf het weer oppakt.
    @taart hoe is het met jou? Ben je lekker aan het uitwaaien?

Hier alles goed. Morgen alweer 25 wk. Kamertje is aardig gevorderd. Zal eens een fotootje plaatsen als het bijna klaar is.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Pukkels. Ei in aantocht? Of bijwerking clomid? ;)

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Bab en Taart: veel plezier vandaag !
    @ Thee: Alweer 25 weken ! Wat gaat de tijd snel ! Ben benieuwd naar je kamertje.

Nou twijfel kruis of niet, ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat het een eisprong is geweest. Ik voel me absoluut niet zwanger, geen tekenen aan de wand zoals de vorige zwangerschap. Maar aan de andere kant blijft mijn temperatuur zo mooi in een schuin lijntje omhoog gaan. Krijg er ieder morgen toch weer een sprankje hoop van, wat ik dan snel de grond weer in druk, want zo snel als hij omhoog gaat zo snel kan hij ook weer naar beneden vallen over 4 dagen weet ik uit ervaring :( Maar het blijft toch iedere keer weer spannend met die grafiekjes !

7. Theebeeb

Fioortje jou kaartje ziet er gunstig uit. Positief zon stijgende. Begrijp goed dat je een slag om de arm houdt, een snelle daling kan toch op de loer liggen. Hopelijk niet natuurlijk!

Ik heb twee dagen gewerkt en moet het weekend ook nog. Het was smoordruk ik ben werkelijk voor de rapen gaar. Mn vriend gaat zo koken en ik lig voor pampus. Bleh

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zorg maar goed voor jezelf Thee, en neem je rust zwanger zijn is hard werken hoor ;)

Temp stijgt weer, maar ik voel me echt niet zwanger. Als ik nu iets van een kwaaltje had zou ik het spannend gaan vinden maar ik voel niets meer of minder dan twee weken geleden. Wat heb ik toch een hekel aan deze periode. Wachten, wachten en dan als nog ongesteld worden....zeker nu ik heb geproefd van het zwanger zijn lijkt het wachten nog wel langer te duren. Fijn weekend meiden !! x

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooie kaart Fioor!

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vind het dood eng Bab, strakjes ben ik zwanger. Denk het nog steeds niet hoor, maar stel....

Dan is er dit keer niet enkel blijdschap bij het zien van dat roze streepje maar er komen ook angst en zorgen bij nu ik weet dat het ook mis kan gaan en wat dat allemaal inhoud.

Mijn buik is enorm opgezwollen, dat had ik toen ook. Maar ik denk dat ik het voor die tijd ook wel had als ik ongesteld moest worden. En mijn borsten doen nu ook zeer, duurde even eer ze op gang kwamen denk ik hihi...

Er is wat op komst, maar wat het is, dat wacht ik af. Wil niet testen voor 14 DPO.

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp is vanmorgen enorm gedaald dus ik verwachtte eigenlijk na het opstaan al ongesteld te zijn geworden, want zo werkt dat meestal bij mij. Als het zo omlaag gaat dan ben ik ongesteld geworden. Ik zit er nu op te wachten want dat kan niet lang meer duren eer het komt.

12. Theebeeb

Jakkes balen fiore. Wat een spanning dan toch weer. Niet leuk.
    Bab lekker bezig hoor met southbeach, dat gaat als een speer!!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Balen zeg Fiore, maar misschien even beter om weer wat rust in je donder te krijgen? Al klinkt dat misschien als een dode koe zo stom.

Ik heb goed nieuws.
    De clomid doet iets!!!!:D:D:D (mag het met die bijwerkingen;))

Het was nog maar 9,5 mm, maar wij zagen het verschil zo duidelijk dat mijn man en ik al stonden te juichen (bij wijze van spreken). De echoscopist zwakte het wel wat af haha. Want pas boven de tien mocht ze hem echt laten tellen. Maar goed. Misschien zet het niet door, maar dat clomid iets doet moge duidelijk zijn. Dus als 1 tabletje te weinig is, moet 2 tabletjes sowieso wat doen. Dus voorlopig ben ik al blij :)
    Woensdag en vrijdag moet ik weer voor een echo. Dus het wordt een spannend weekje.

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn meid dat Clomid zijn werk lijkt te doen en 9,5 zit toch al heel dicht bij de 10 toch ?

Rust zou fijn zijn, maar dan moet ik wel eerst ongesteld worden. Tot dusver nog niets. Enkel witte afscheiding. Vaag want meestal geeft zo'n dip bij mij echt aan dat het direct komt. Vorige keer ook, toen begon het bij het opstaan al direct te lopen zeg maar (vies praatje) Als het dan komt, laat het dan meteen maar komen toch ?

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, of.... Durf niet zo goed. Maar innesteldipje? Zo laag is hij nu ook weer niet toch?

9,5 is dicht bij 10 inderdaad, maar ze springen pas vanaf 20 natuurlijk. Gem groeien ze 2 mm per dag. Zal bij mij wel weer 1 zijn natuurlijk :D Ik ben vaak nogal een gevalletje, uitzonderingen bevestigen de regel.

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    #2656 Fiore, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Heb ik ook nog aan gedacht, dat dan niet dag 26 (dat was de dag van mijn positieve smiley) maar dag 28 mijn ei zou zijn geweest dan ben ik nu pas 9 dagen DPO in plaats van 11. Maar goed, zou dat niet wat laat zijn voor een innesteling ? Lijkt me wel toch ? Geen idee eigenlijk hoe laat dat kan zijn. meestal rond dag 6/7 dacht ik altijd.

En om het nog leuker te maken, zodat jullie ook mee kunnen genieten van mijn idioterie....heb ik net op aanraden van een forum dame de tampontest gedaan. Voor degene die hier niet mee bekend is, stop een tampon er in en kijk of er al bruining bloed aan zit zodat je weet dat je ongi er aan komt. OW ja...zo erg is het dus al met me vandaag. Ik geef het ruiterlijk toe.

Dus ik proberen. En jawel hoor, 1 drupje roze/rood, maar alleen niet op de goede plek. Je zou verwachten dat het dan aan de top zou zitten. Dit drupje zat naast het touwtje. Uiteraard, nog een tampon verspild en dit was wit. Nou dat heeft me dus niets opgeleverd....Whaaa..ik wil rust ! In ieder geval hebben jullie wel vermaak met mij in je clubje, het is niet saai :D

@ Bab: springen ze pas met 20 ! Nou joh, dan ben je al bijna op de helft. Ik zie het positief hoor, het groeit en de Clomid lijkt te werken zo. Nog even geduld...I know lastig...

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha Fiore ik ben zo'n smeerkees, ik ga dan gewoon cervixslijm met mijn vingers oogsten bij de baarmeodermond. Als je ongesteld gaat worden is het slijm niet meer wit maar gelig en al snel bruinig en een paar uur later zie ik dan meestal rood.
    Viezig, maar scheelt wel veel tampons :p.

Maare innesteling op 9 dpo kan goed hoor. Meestal tussen 5 en 10 dpo. En schijnt zelfs nog later wel eens voor te komen. Dus wie weet.

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Smeerpoets hahahahaa....nou ik ben er wel klaar mee nu hoor. Ik heb besloten gewoon te wachten tot het komt. Moet toch niet gekker worden met me hihi. Langer dan 3 dagen kan het niet meer duren en wie weet ben ik over een uur ongesteld en dan is al dat getut voorbij.

Ik zie nu in je onderschrift pas dat je zoveel bent afgevallen in 1 week ! WOOWW knap zeg !

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja vind het zelf ook best stoer. Had dit niet verwacht, want het is alles behalve honger lijden zullen we maar zeggen. Je hoeft niets af te wegen en te tellen enzo.

20. Theebeeb

Haha ik moet eventjes lachen om jullie hoor. Met die testjes. Een tampon zo inbrengen als je niet ongi bent lijkt me zeer doen en vervelend voelen. Apart idd dat het dan niet aan het topje vd tampon zit.

Babke wat gaat dat afvallen snel! Gaat dat elke week zo of is het vooral in het begin? Anders ben je over drie weken graatmager ;)

Ik heb net wat koeka spul gekocht. Erg duur maar leuk!

Deel Deze Pagina