Dat mag hoor, het lachen, vind het zelf ook be-lachelijk hahahaa ! Maar goed, je moet wat om je rust te kunnen bewaren hé ! Koeka, leuk !! Heb je foto's ?
Wat is Koeka? Dit duurt nog 3 weken. Ik hoop dan 60-62 kg te zijn. Dan ga ik weer koolhydraten toevoegen. Dan gaat het langzamer. En dan stop ik bij 55-56. Maar ben ik eerder 60, dan stap ik al eerder over op fase 2. Ik ben nog nooit zo snel afgevallen. Dit verbaasd mij dus ook. Maar als ik uitga van 1,5 kg vocht, is het nog 2kg per week. Dan kom ik over 3 weken op 60,8 uit. Zou mooi zijn.
Volgens mij breekt het door, nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben. Dat is toch wel fijner dan die onzekerheid hoor...pffff wat is dat toch erg elk eind van de cyclus.Temp zat op 36.45 vanmorgen dus het is nu echt gedaald naar onder nivo ei. Dus wat dat betreft duidelijk genoeg.
@babke klinkt goed zeg! Heb nog nooit iemand over een dieet gehoord wat zo snel en effectief werkt. Je mag helemaal geen koolhydraten hebben? @fiore ik zag net dat je een nieuw bericht had geplaatst, ik dacht meteen ahh nee ze is vast ongesteld. Helaas is het ook zo. Bah niks aan. Je grafiek is 1 uit de boekjes als je hem zo ziet. Liever hadden we hem de andere kant op zien gaan. Er is niks opgewassen tegen die stomme ongesteldheid en die stomme kleur rood. BLEH. Verwen jezelf maar even lekker vandaag. Hoest met alle anderen?
Nou helaas nog steeds niets. Temp zegt wel dat het voorbij is, dus ik moet nu afwachten...alweer. Ik hoop wel dat na deze lange cyclus de volgende weer rond de 30 dagen zal zijn en dat de boel weer een beetje op orde is dan. Bedankt voor je medeleven !
Oja koeka is een merk babke. Aankleedkusse hoezen, dekentjes, wikkeldoeken,babyfrutseldoekjes en kleding en boxkleden. Heel mooi spul. Heb een blauw aankleedkussenhoes en een lichtgrijs boxkleed
Alleen in de eerste fase niet, maar die duurt maar 2 tot maximaal 4 weken. Daarna ga je steeds wat koolhydraten toevoegen. Taart en ik wilden trouwens toch de afspraak met zijn allen doorzetten. We zijn zo nieuwsgierig geworden naar elkaar. Alleen Emmer heeft toen te kennen gegeven, dit neit te willen, dus als Thee, Fiore en Denise wel willen (ik vergeet toch niet iemand he??) Dan willen wij wel Dus ik vat de koe maar bij de horens en ga wat data neer zetten. Zet je naam achter de data dat je kunt. De datum met de langste rij namen, doen we dan. En wil je niet, ook eerlijk zeggen natuurlijk. En dan kijken we daarna wat we gaan doen. Ergens heen, ergens lunchen. Shoppen in ene leuke stad met zijn allen. Wat we leuk vinden, maar wel ergens centraal, want we zitten wel met uitersten natuurlijk als we naar Thee kijken . Hier komt ie: Zondag 9 september Zaterdag 15 september Zondag 16 september Zaterdag 13 oktober Zondag 14 oktober Zaterdag 20 oktober Zondag 21 oktober Zaterdag 27 oktober Zondag 28 oktober Zaterdag 3 november Zondag 4 november En dan komen we denk ik te dicht op de do-dates van Denise, Thee en Taart. Dus trap af zou ik zeggen.
Hej Girls! Daar ben ik weer! Fiore, wat irritant die cyclus nu zeg... Kan me voorstellen dat je nu liever gewoon je ongi krijgt. Dat scheelt een hoop spanning. Thee, Leuk hoor Koeka.. wel erg aan de prijs vind ik! Gaat het verder goed met je? Hoe voel je je? Denise, hoe is je vakantie? Lekker aant genieten? Bab, ik weet hoe t met je gaat. Goed dat je de koe bij horens vat! Komtie: Zondag 9 september Tamara Zaterdag 15 september Zondag 16 september Tamara Zaterdag 13 oktober Zondag 14 oktober Tamara Zaterdag 20 oktober Zondag 21 oktober Tamara Zaterdag 27 oktober Tamara Zondag 28 oktober Tamara Zaterdag 3 november Zondag 4 november Tamara ( als ik dan nog kan.... )
Zal ik ook maar ff: Zondag 9 september Taart Babke Zaterdag 15 september Babke Zondag 16 september Taart Babke Zaterdag 13 oktober Babke Zondag 14 oktober Taart Babke Zaterdag 20 oktober Babke Zondag 21 oktober Taart Babke Zaterdag 27 oktober Taart Babke Zondag 28 oktober Taart Babke Zaterdag 3 november Babke Zondag 4 november Taart ( als ik dan nog kan.... ) Babke
Gezellig meiden! Ik werk om het weekend dus voor mij iets lastiger maar zie hieronder Zondag 9 september Taart Babke Zaterdag 15 september Babke Zondag 16 september Taart Babke Zaterdag 13 oktober Babke Zondag 14 oktober Taart Babke Zaterdag 20 oktober Babke Theebeeb Zondag 21 oktober Taart Babke Theebeeb Zaterdag 27 oktober Taart Babke Zondag 28 oktober Taart Babke Theebeeb Zaterdag 3 november Babke Theebeeb Zondag 4 november Taart ( als ik dan nog kan.... ) Babke[/QUOTE]
Nou Fiore, nog weinig keus. Ik zal het even makkelijk maken Zaterdag 20 oktober Babke Theebeeb Zondag 21 oktober Taart Babke Theebeeb Zondag 28 oktober Taart Babke Theebeeb Zaterdag 3 november Babke Theebeeb Vul maar aan En wat willen we gaan doen? Misschien vinden jullie het een gek idee. Maar bijvoorbeeld naar Het Loo in Apeldoorn? Is centraal gelegen. Rustig voor de zwangere ladies en dan zouden we daarna een lunch kunnen pakken bij het Loo of in de Van der Valk bij de snelweg.
Joehoe ladies ! Ik weet nog niet of ik mee ga op de date. Plan maar even in, dan kan ik altijd nog aansluiten toch ? Hier heerlijk rust aan mijn koppie. Kan ik eindelijk weer eens normaal functioneren. Nou ja, bij mij is het nooit normaal eigenlijk hahahahaa...
Nou goed nieuws hoor. Hij was 11,? bij 13,?, oftewel gemiddeld 12,4 mm. Vrijdag weer en ik moet rekening houden met een mogelijke samenlevingstest. Dat hangt van de grootte af. Echter verwacht ze dat het nog te vroeg zal zijn, maar voor de zekerheid moeten we morgenavond aan de bak. Let the games begin! haha
Babke betekend het nu dat je ei groeit en straks gaat springen? Een samenlevingstest is toch om te kijken hoe de zaadcellen functioneren bij jou toch? Na het klussen van de vorige dag op commando dus. Positief bericht!
Ja bij 20 mm gaat hij springen. Nu dus hopen dat hij doorgroeit. Ik heb nog totaal geen vruchtbaar slijm dus het wordt vrijdag geen samenlevingstest denk ik. Ach, we zien het wel
Ja, maar pfff ben zo moe. En warrig en dan weer hyper. Ik kan zo nu aan mijn bureau (lees: op het werk) zitten slapen
hey dames, ik ben weer terug van een heerlijke week centerparcs met mn gezinnetje! nu eerst even een buikfoto uploaden en de rest komt vanavond!