Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee geen fm meer voor mij. Alleen maar sex haha :D

Amsterdam is leuk. Ze hebben daar een rondvaartboot volgens waarop je kunt eten of high tea-en. Mss ff googlen.

Net geklust. En als het aan mij ligt morgenavond en donderdag, maar ga dan ook uit van mij ei morgen.
    Succes vanavond!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeeh positieve ovu. Gelijk een knaller dus vermoedelijk is de piek gistermiddag/avond al begonnen. Ik twijfel alleen nu zo erg. De keer van de vmk deden wij het de dag voor het ei en van het ei. De keer waarop er niets gebeurd was ook twee dagen voor het ei. Nu ben ik bang dat dagelijks toch niet zo goed is. Nu twijfel ik of mijn ei vandaag of morgen is. Ik denk morgen. Vandaag wil ik eigenlijk niet klussen voor de kwaliteit. Maar als het morgen is, is dat dan erg? Morgenavond zouden we dan weer wel dus dan zou er 48 uur tussen gezeten hebben. Is het ei vandaag zitten we sowieso goed.
    Misschien ga ik voorstellen om het morgenochtend vroeg te doen. Dan is het 1,5 dag en zitten we of vlak voor ei of er vlak na misschien.

Wat zouden jullie doen?

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Goed bezig bab!!

Ik blijf erbij: elke dag klussen!
    De zaadjes van gister zijn megasterk als t goed is, dus die leven vast nog 2 of 3 dagen. Alles wat er nu nog bij komt is mooi meegenomen toch?
    Ik zou als ik jou was niet vergelijken met vorige keren. Toen was alles anders...... Lekker sexen hoor! Kun je jezelf niets verwijten! Haha!

Ik ga effe zoeken voor leuke dingen in Amsterdam!

Fijne dag girls!

Xxxxxxx

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, klopt wat je zegt. Grote kans dat het misschien al lukt met gisteren, dus elke keer erna is gewoon meegenomen en extra zaad :)

5. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Dat is inderdaad precies wat ik bedoel!!

Dus: GO GO GO!!!!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En bedankt. nu heb ik de golden earring in mijn hoofd haha.

"I wanna GO GO GO, like a burning stuntman" haha. En ik vind het niet eens een mooi liedje :p

Iets gevonden in Amsterdam? Ik kon alleen boten vinden die je geheel meot huren, maar das meer iets voor een bedrijfsfeestje, niet voor 4/5 (bijna, want daar gaan we vanuit) zwangere mutsen :D

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Babke elke dag klussen!!!! ;);)

8. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik vond hetzelfde bab! Daarnaast bedacht ik dat t sowieso niet handig is om een rondvaart te doen incl high tea, want dan moeten we ons mond houden. Nou kwamen Babke en ik laatst al tijd te kort, las staan als we met meer kletskousen zijn.

Fiore, ga je nog mee?

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    amsterdam, leuk!!! ik zal vd week ook eens zoeken wat we dan kunnen gaan doen!

@ babke, klussen, klussen, klussen! wat super dat je weer een smiley hebt gehad!!
    @ thee, wat mooi he, zo'n 3d echo! moet je hem over een jaar of 2 nog maar eens terugkijken, dan zie je echt nog jullie schatje erin terug!
    @taart, wat een lief nichtje heb je zeg! trotse tante!
    @fiore, hoe is het met jou?

gisteren te horen gekregen dat een collega van me zwanger is van de 2e.. ze hebben er 6 jaar over gedaan om vervolgens na meerdere ICSI pogingen en 2 IVF pogingen zwanger te mogen raken van de 1e, en nu is de 1e 5 maanden en blijkt ze als volkomen verrassing al 3mnd zwanger te zijn!!! wat gaaf is dat zeg!

wij hebben morgen de 20 weken echo, best wel even spannend vind ik!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat hoor je vaak ja. Lijkt me wel heftig hoor, zo een paar maanden na de geboorte van de eerste

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo de klus is weer gedaab:D

Hadden jullie trouwens weleens pijnlijke tepels? Ik heb dat twee keer gehad na de eisprong, maar de laatste keer niet. Ik heb het nu al. Zou mijn eisprong dan al geweest zijn? Ik vind het zo vroeg. Had mijn ei morgen verwacht dus evt tepelpijn pas vrijdag. Nou ja, laten we maar hopen dat het veel progestron betekent.

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ja het lijkt mij ook heeeel heftig en druk idd!

goed geklust babke? duim duim duim!!

wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. alles was goed, alleen ze kon het bovenlipje niet zien dus hier moeten we as dinsdag voor terug en omdat het linkerniertje wat aan de grote kant was moeten we bij 28 weken nogmaals een echo.. verder is ze gemiddeld qua groei en met een klein hoofdje, maar jullie snappen vast wel dat ik dat helemaaaaal niet erg vind hahaha!
    verder ben ik erg moe, heb maandag gewerkt, dinsdagochtend extra gewerkt, gisteren gewerkt, vanmorgen om 8.30 de echo en om 10.00 de controle bij de vk gehad en morgen weer werken.. en faye is echt aan het peuterpuberen! heerlijk hoor.. ahum! ik ben gebroken...

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Denise, spannend. Is dat niet erg? Die nier enzo? Of maak je je neit druk? Ik schrik altijd bij dat soort berichten. Maar dat zal wel onterecht zijn, anders zouden ze je wel eerder terugvragen.

Oh meiden, wat ik nu weer heb. Lang verhaal, maar het begint een leuke soap te worden, dus ga het toch ff delen. Ik vind het namelijk wel grappig. De rest van de familie overigens minder ;)

Mijn ouders zijn 29-9 40 jaar getrouwd. Ze geven groot feest en wij als gezin mogen ook nog eens 1 oktober mee naar een 5* resort op Gran Canaria Joepie!. Nu waren mijn ouders vorige week (ook) met vakantie en ik heb toen contact gehad met het hotel om wat verrassingen voor daar te regelen. Dat krijgen ze van alle gasten. Een diner met zijn allen en ik laat bubbels en fruit op de kamer weg zetten.

Maar toen mailde het hotel mij, dat ze hadden vernomen dat de reis verplaatst was naar 30 augustus!!! Probleem dus. Ik contact opgenomen met het reisbureau. Zij wist nog van niets en hebben Neckermann gebeld. Na veel moeite doen, wkamen ze erachter dat het vliegtuig overboekt was en dat de reis verzet was naar 30 september om 5 uur 's ochtends. Onmogelijk met een feest op de 29 natuurlijk. En mag dat zomaar? Nou, ze hebben het terug weten te zetten naar 1 oktober.
    Mijn oom en tante gaan ook 5 dagen mee. Zitten in hetzelfde vliegtuig, maar zijn wel apart bijgeboekt, niet via Neckermann, maar rechtstreeks. Zij wisten wel van dit akkefietje.

Krijg ik gisteren een mailtje van het reisbureau, dat het weer verzet was. Moeders was inmiddels terug, dus ik heb haar gezegd dat ze het reisbureau maar even moet bellen. Zij natuurlijk stellig in de overtuiging dat het nog wel goed komt. Ik heb er echter een hart hoofd in.
    Het reisbureau speelt mijn verhaal gelukkig mee.
    Belt mijn moeder mijn oom vandaag. En jawelh oor wat zegt hij: "maar dat had Bab toch al opgelost tijdens jullie vakantie?"
    Eh, ze wist van niks oom. Mijn moeder natuurlijk heel verbaasd. Ik heb haar nog neit gesproken, maar hoe red ik me hier nu uit, zonder de verassing te verklappen?

Ik kan niet zeggen dat ik niks gezegd heb om ze niet ongerust te maken, want dat is ongeloofwaardig. Dat ik het vergeten ben is ook ongeloofwaardig, want ze kent me en ik ben altijd heel erg pienter met dit soort geregel.

Ik hoop dat ze er niet naar vraagt. Ik denk dat ze al lang weet waarom ik het wist, want ze vermoed vast dat ik iets aan het bekokstoven ben. Dat geeft niet, want ze weet natuurlijk niet wat. Maar ze moet er niet naar gaan vragen ofzo. Ik ben namelijk een hele slechte leugenaar.
    Ik kan natuurlijk dan nog zeggen: "mam, het was inderdaad al zo en ik heb het toen etrug weten te draaien, waarom ik het wist, moet je maar niet naar vragen, dat merk je vanzelf wel."

Maar dat wordt hem ook niet, dan vermoed ze zeker wat en als ze ook maar iets verwacht, gaat ze doorvragen. Hoezo ik lijk op me moeder, ik ben ook nooit te verassen. Wij willen te veel zelfcontrol.

14. Theebeeb

@babke pijnlijke tepels heb ik ook wel gehad. Voor tijdens en na mn eisprong. Kortom geen touw aan vast te knopen. Toen ik zwanger was had ik wel opmerkelijk pijnlijke gevoelige borsten dat had ik nog nooit gehad. Hopelijk is het voor jouw goed nieuws. Op hoeveel dagen komt je cyclus deze keer uit ongeveer?

@denise wat een bijzonder verhaal zeg van je collega. Dat noem ik echt een wonder en een heel groot geschenk. Ik ken een stel die jaren allerlei vruchtbaarheidsbehandelingen hebben gehad ivm onbegrepen vruchtbaarheid. Ze zaten uiteindelijk zelfs in een adoptie traject, en ja hoor je voelt hem al aankomen.. Spontaan zwanger.
    Ik geloofde mijn oren niet na zoveel jaren en zoveel spanningen. Hun dochter is net geboren, geweldig.
    Wat fijn dat de echo goed is! Zo leuk om weer even te kijken he, ik vind het zo jammer dat de echo dan weer afgelopen is, kan er wel uren naar kijken. Ik mag met 30 wk nog een keer ivm laagliggende placenta.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als ik uitga van een lf van 14, km komt ik uit op 36. Maar 1 dag langer dan voorheen. Als mijn lf nog steeds 10 is, dan wordt het 32. Maar het zou me niet verbazen als het door clomid langer duurt. Dat is niet echt bewezen hoor, maar ik merk aan alles dat mijn hormonen meer razen dan ze voorheen deden, dus wie weet. Mijn temp is ook al 37, terwijl die nogmaal 36,8 of 36,9 was de dag na mijn eisprong. Ik houd dus nod 20-9 aan.
    ik ben terug gekeken en ik heb 2x eerder pijnlijke tepels gehad. Een keer was tot aan de menstruatie. Toen had ik overigens niet getempt, want dat tijdens de winterpsort. Kan dus geen inschatting maken of ik toen bevrucht had kunnen zijn. De keer dat ik sowieos niet bevrucht was, duurde het maar 3 dagen of had ik niets. Maar ja, de keer dat ik zeker bevrucht was, had ik ook niets. Het is dus vooral irritant, want zeggen doet het niets. Behalve dat mijn hormonen hun huiswerk weer doen.

Oh en geheel onverwachts vanmorgen 66,1 kg. Het liep de laatste 2 weken voor geen meter en ineens toch weer een eindsprint. Ik ben nu sinds de start met south beach 4 kg kwijt en 6 sinds Amerika. Het gaat de goede kant op.

16. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @BABKE, ik maak me niet zo veel zorgen om dat niertje want ook al zou het groot blijven, dan betekent dat dat ze een vergrootte kans heeft op nierbekkeninfectie, maar nu het bekend is weten ze dat de kleine meid na de bevalling meteen antibiotica moet hebben.. we wachten het maar af!
    supergoed dat je afvalrace zo goed gaat meid! echt iets om trots op te zijn!!!

@thee, ja idd, je kan er echt uren naar kijken! 0maar het grote voordeel is dat we nu nog 4 echo;s krijgen!! :)

17. Theebeeb

Babke dat zou een mooie cyclus zijn. Dus nu maar afwachten. Daar zijn wij vrouwen over het algemeen erg goed in ;);)
    Spannend.

Denise er is je vast goed uitgelegd bij de vk wat het vergrootte niertje inhoudt en wat de eventuele gevolgen zijn straks. Kan me goed voorstellen dat je je niet erge zorgen maakt als alles zo goed gaat. En ze kunnen tegenwoordig alles zo goed begeleiden.
    Die extra echos is wel een leuke bijkomstigheid ;)
    Nooit verkeerd ff extra kijken ;)

Ik heb van de week co incl bloedprikken. Ze gaan kijken of ik antistoffen aanmaak en welke bloedgroep de baby heeft, en dan bepalen ze of ik anti D injecties moet hebben.
    En dan word er ook een echo gepland voor 30 weken. Om de placenta te lokaliseren. Die lag steeds voor de uitgang. Maar de echoscopiste van de 3d echo heeft al verklapt dat ie heel goed lag, maar ik houd natuurlijk wijselijk mn mond en doe net alsof ik nog niks weet.

Ik heb deze week 5 dagen gewerkt van 7.00 tot 16.00 en had onwijs rugpijn om over de vermoeidheid nog maar te zwijgen.
    De hele dag lopen, tillen, patienten versjouwen en verplaatsen.. Het is too much. Ik krijg nu rijtjes van max 3 dagen en kom op een lichter complexe zorgunit.

18. Theebeeb

Denise wij schelen trouwens exact 6 weken! :-d

19. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    @theebeeb, wat grappig! dat is me nooit eerder opgevallen!!

@babke, supermooie foto's op fb zeg!!

20. Theebeeb

Babke prachtige fotos heb je gemaakt! Vooral die dat ze ligt op haar buik met dat kontje omhoog! Onweerstaanbaar!Wat vonden de ouders ervan?
    Even wat anders, merk je al iets van klachtjes oid?

Hier vandaag bezig geweest op het kamertje. Dingen opgehangen zoals oa de klamboe rond het ledikantje. Een heel mooi zacht stofje die ik zelf ga oppimpen met vilten sterren rondom de hoepel. Ook hebben we de muurstickers geplakt. Het word zo leuk!

Deel Deze Pagina