Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hebben jullie foto's van de kamertjes? Ben benieuwd.

Niet veel klachten gelukkig. Rister wat gerommel maar kan ook darmen geweest zijn. Gisteren heeel veel koolhydraten op hah. Zijn mijn darmen niet meer gewend. En hele zere tepels sinds woensdag. Ik kan er gelukkig nog niks van zeggen. Ga nog steeds uit van menstruatie volgende week.

De ouders vonden de foto's heel leuk volgens mij.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe is het allemaal?

Hier allemaal vage klachtjes. Gerommel in mijn buik, lichte uitstraling naar onderrug, zere tepels nog steeds en borsten zelf ook "zwaar voelend". Als ik diep adem haal, voel ik ze. Of zijn dat spieren door een koudje? Ik weet het niet.
    Ik heb hier zo'n hekel aan!!
    Normaal voel ik nooit wat, behalve in de ronde met de vmk. Maar nu weet ik niet of het iets betekent of dat het de clomid is. Dat mijn hormoonwaarde hoger is daardoor bijvoorbeeld. Heel de tijd denk ik, ben ik gek? Of voel ik echt iets? Zit ik verkeerd of is dit echt kramp? Het is zo licht en zeurderig, van verkeerd zitten kun je ook last van je onderrug krijg niet waar?
    En normaal is mijn lf 10, wat nod maandag betekent betekent. Maar misschien is de progesteron door clomid toch hoger, dus heb nod toch maar op donderdag gezet. Nou ja, laat deze week maar even snel gaan.

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Bab, ik hoop voor je dat je signalen inderdaad wijzen op een zwangerschap !

Hier alles oké. Net terug van een heerlijk weekendje Praag, dus ik heb niets te klagen. Geen ei te vinden tot op heden. Heb ook zelfs 5 dagen niet getempt. Was het even zat. Verder lekker druk met werk, en ik ben minder met het zwanger worden bezig. Gek, maar het lijkt wel of ik ineens de knop om heb gegooid. Gebeurd het dan gebeurd het, en zo niet, dan niet. Nu kijken of ik er nog zo over denk als ik weer 3 weken verder ben.

Hoe is het verder met jullie meiden ?

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    DUIM DUIM DUIM DUIM!!! ik hoop zo voor je dat het raak is bab! tis je zo gegund!

Fior, heerlijk zeg, een weekendje praag, waren de kids ook mee? misschien werpt het zn vruchten af, als je er nu minder /of anders mee bezig bent?

vanmiddag de echo voor het bovenlipje, hopelijk is dat ook helemaal goed! ik zal vnv de foto's plaatsen van de echo!
    foto's van het kamertje volgen als het helemaal af is, goed?
    dit vind ik leuker dan wanneer de accesoires er nog niet zijn..

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Echo?

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou zeggen dag ervoor als je moet kiezen. Anders beide dagen:)

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    echo was goed! foto's volgen.. mn opa is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen en dat gaat niet goed, dus ben even druk met andere dingen.. sorry meiden!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Beterschap voor je opa Denise!

Hihi vruchtje, dat antwoord hadden we inmiddels gevonden :D We zijn nu meer een kletsclubje, al zijn we wat minder actief nu. Maar welkom

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

@babke ik hoop zo dat dit goede tekenen zijn voor jou. Het is zo lastig om er iets over te zeggen. Het kan alle kanten op! Mijn duimen draaien overuren. Hoest met je dieet?

@fiore wat heerlijk even een weekendje praag het was ook echt fantastisch weer! Fijn dat jullie genoten hebben.

@denise mooi zeg dat de echo goed was. Waren de handjes nu wel voor het gezichtje weg?
    Hoe is het met je opa? Is het ernstig? Sterkte mop.

Hier alles goed. Vanmorgen naar de vk geweest. Heb gister heel erg pijn gehad in mb buik hing over de tafel te puffen ik dacht ojee is dit nu een wee of soiets? Vanmorgen is gebleken waar de pijn vandaan kwam. De vk heeft gevoeld en de baby ligt nu met hoofdje naar beneden en het ruggetje rechts! Vorige week lag ie in stuit met de beentjes naar links toe! Dat draaien kan dus pijnlijk zijn.
    Bloed is afgenomen voor rhesus en hb is geprikt.
    Hebben echo gepland voor over 3 weken ;)

Als de babykamer iets meer af is plaats ik foto's!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal,

Fiore, had foto's gezien op fb. Mooie stad he?

Dat is even schrikken thee! Nog een paar weken en dan kunnen ze niet meer draaien.
    Ik ben benieuwd hoor naar alle foto's

Denise, hoe is het nu met je opa?

@hier. Geen klachten meer, helemaal niets. Temp is mooi stabiel, dat wel, maar heb nergens last van. Dus ik ga maar even uit van het feit dat het niets is. Heb al wel gelezen dan clomid je lf kan verlengen. Wat in mijn geval goed zou zijn. We wachten dus nog maar een weekje af.

11. Theebeeb

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo die groeit ineens flink! Mooi!

Hier tempstijging en ongesteldheidskrampjes, ben benieuwd. Zwanger of clomid :D

13. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    wauw!! mooi buikje zeg!!
    nog geen strae? je huid staat behoorlijk strak zeker?

mijn opa ligt nog steeds op de ic, is eigenlijk al vanaf zijn 29e zware hartpatient en heeft al veel operaties ondergaan maar nu is zijn hart op zeg maar... een operatie of ingreep is niet meer mogelijk wqant dan zou hij op de ok komen te overlijden.....
    hij heeft eigenlijk een katheteresatie nodig en wat stents maar dat kan dus niet meer.. het enige wat ze nog voor hem kunnen doen is steeds de medicijnen aanpassen en maar hopen dat hij zo lang mogelijk bij ons mag blijven!
    gelukkig is mijn opa een hele sterke man, een echte vechter die het nog lang niet beu is om bij ons allemaal te zijn!
    wel een klote situatie weer!!

verder komen ze vandaag als het goed is mn maxicosi bezorgen, superleuk!!

14. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    o babke wat spannend zeg!! wanneer wil je dr een testje tegenaan gooien? dinsdag?

15. Theebeeb

@babke oh spannend Zeg! Ik ben erg benieuwd welke kant het op gaat. Ik hoop zo de goede. Je hebt het echt verdiend na zon lange tijd.
    Er zijn zat mensen die zeggen; het is niet lang, nou ik vond ruim 10 maanden al lang ;)

@denise wat een rotsituatie van je opa. Op een gegeven moment is de koek op en kan het lichaam de operaties niet aan. Hopelijk kunnen ze met de juiste medicatie instellen en mag ie nog een poos bij jullie blijven. Heel verdrietig!
    Wat leuk dat je maxicosi komt vandaag. Een paarse toch?
    Ik heb een zwarte met een wit met zand kleurige bekleding.

Mn buik staat idd heel erg straks. Ook veel harde buiken maar heb (nog) geen striae gelukkig. Smeer ook braaf mn cremepjes. Hoe is het met jouw buik!? Foto?
    Sochtends is mn buik veeeeeel kleiner overigens.

16. Theebeeb

Ps met een kleine 6 weken ga ik met verlof. Aftellen...
    Lalalalalala

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik zal vanmiddag even een foto proberen te maken! ook zal ik dan de fotos van de echo meteen posten!

18. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ga je met 34 weken met de verlof? ik werk door tot 36 weken..
    maar het gaat snel he, de tijd vliegt voorbij!
    en de maxicosi is paars idd, zo leuk!

19. Theebeeb

Ja 34 weken. Ik heb lichamelijk redelijk zwaar werk in het ziekenhuis. Ben de hele dag intensief mensen aan het verplaatsen, draaien in bed, wassen kleden douchen etc etc is te zwaar. Mogen niet eens tot 36 weken werken, tenminste het word niet geadviseerd.
    Werk 40 uur pweek onregelmatig word wel wat pittiger nu met zon lijf ;)

Ben benieuwd naar je fotos!

20. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    o ok vandaar, dan kan ik me idd voorstellen dat dat nu heel zwaar is en bij 34 weken al helemaal niet meer te doen!
    ik ga proberen tot 36 weken en heb dan nog 4 weken vakantie achter mn verlof aangeplakt! dus heerlijk 20 weken vrij en als ik weer overtijd loop zelfs nog langer! ik kijk ook wel heel erg naar mn verlof uit hoor, heerlijk om even alle tijd voor mezelf, de kleine meid en de grote zus te hebben en ons voor te gaan bereiden op de bevalling!
    na de bevalling kan ik me gaan uitleven op de bruiloft! kleding voor mezelf en bovenal 2 hele leuke bruidsmeisjes jurkjes!!! :)
    heb er zo'n zin in allemaal!!

Deel Deze Pagina