Dat zijn hele mooie vooruitzichten denise! Schattig die bruidsjurkjes..! Ik heb na de bevalling 17 weken vrij en 6 ervoor Neem nog vakantie op nadien
o heerlijk, dan plak je er 7 wkn aanvast zeker? dan had je nog een hoop vrije dagen staan of niet?> ik krijg zojuist weer een telefoontje va mn baas of ik van 20-9 tm 4-10 de donderdagen extra wil komen werken... die 3 weken zou ik dan 4 dgn moeten werken... vind het eigenlijk een beetj veel omdat dat dan 48 uur is.... maar hij heeft geen andere oplossing zegt hij.. pff dat worden vermoeiende weekjes!
Wat een schatje denise! En helemaal dubbel gevouwen als een pakketje. Vind het ook echt een meisje lijken hihi. Prachtige buik!!!
lief he? mn moeder zei: o ik zie het nu al, ze lijkt echt op faye hahaha! ben benieuwd hoe ze eruit ziet met de 3d echo!
Leuke echo's Denise. Ze heeft volgens mij inderdaad diezelfde dikke lipjes als Faye, leuk he? Thee, heb jij al een voorgevoel? Op de een of andere manier heb ik bij jou een gevoel van een jongetje. Maar baseer het nergens op hoor. Hebben jullie al gekeken wat de chinese maankalender zegt bij jullie? Ben wel benieuwd haha. Hier nog lage rugpijn en nog steeds een hoge temperatuur. Vandaag wat lastigere stoelgang, dus who knows'. Nou ja, als mijn lf gewoon is heb ik zondag al bruinverlies en maandag onegsteld. Met clomid ga ik wel maar even uit van donderdag. Ik denk dat ik als ik niet ongesteld ben, toch dinsdag een testje waag. Spannend dus. Ik hoop het echt hoor, anders kan ik nooit meer op mijn lijf vertrouwen. Ik had nooit klachten behalve toen met mijn vmk. Dus als dit de clomid is, vind het wel heel irritant.
Hej meiden. Zooo Thee! Jij hebt ineens een groeispurt gemaakt zeg! Mooi hoor! Jouw Buik ziet er ook mooi uit Denise! Babke, het is wel erg spannend zo. Het kan natuurlijk zijn dat de Clomid alles in de war helpt..... Maar we hopen natuurlijk voor je dat het hartstikke goed nieuws blijkt te zijn ! Daar gaan we voor ! Fiore, hoe gaat het met je? Ben je nog steeds met van alles bezig behalve zwanger zijn? Hoort iemand nog iets van Emmertje? Het is wel erg rustig vind ik...... Ik heb vanmorgen nog gezocht naar leuke dingen in Amsterdam. Workshops zijn vanaf 8 of 10 personen, dus dat is niet zo handig.... Hebben jullie nog suggesties? Eventueel pakken we een andere centrale plaats in Nederland waar we een leuke workshop kunnen doen.
Open inschrijving Sushi: Open sushi workshop vinden plaats in Amsterdam en Utrecht. Eenvoudig online inschrijven.
Sushi is erg leuk, maar niet praktisch als je zwanger bent.... Ik heb info opgevraagd bij de chocoladeworkshop. Ben benieuwd !
Mag je geen sushi? Ik ben niet zo van de sushi, maar het schijnt leuk om te doen te zijn. Al vind ik bonbons leuker
mmmm chocolade! hihi taart, hoe is het met je? ik vroeg me idd ook al af hoe het met emmer is.. vwb de chinese kalender, zouden wij een jongetje krijgen hihi! en babke, dit kleine schatje in mn buik heeft echt dezelfde lipjes als faye, zou je dat nu al zo goed kunnen zien? grappig zeg!
Hej meiden Is er al wat bekend over de workshop? Ik heb een etentje vanavond met vriendinnen. Vandaag gewerkt en morgen ook nog. Jullie nog weekend plannen? X
Nou meiden lf is weer net zo kort en mijn verhaal is over hoor deze ronde. Zet mijn nod maar op morgen. Mijn temperatuur is weer gezakt naar 36,8, dus dat betekent dat er bloed gaat komen. Gelukkig zal ik volgende ronde rustiger zijn, want dan kan ik echt alles loslaten. Nu was alles nieuw en dan niet meer.
ahh babke, balen zeg! maar tis zo wat je zegt, je weet nu iig hoe of wat voor de vlgende ronde! ik heb de afgelopen dagen een heel vervelend, flink zeurend gevoel inmn onderbuik. iemand enig idee wat dit kan zijn? voelt als een flinke ongi... en taart en thee, krijgen jullie ook last met bukken? ik wel zeg, als ik dat te snel doe of ik til mn dochtertje op dat heb ik de paar uren daarna echt flinke harde buiken!