Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ahh balen Bab, ik kwam juist even kijken hoe het er mee was, aangezien ik dacht dat het vandaag je NOD was. Wel fijn dat alles dan wel weer normaal werkt. Net als Denise zegt, nu weet je het voor de volgende ronde, al had ik gehoopt dat die niet meer zou komen :(

Ik doe echt mijn best om het los te laten. Ik slik wel mijn vitamine voor foliumzuur, temp nog eens in de 5 dagen om een beetje zicht te houden en verder probeer ik ook hier niet
    al te veel rond te hangen. Ik drink gewoon een kop koffie en heb gisteren ook voor het eerst in tijden weer eens een glas wijn gedronken. Nu ik vanmorgen zag dat mijn temp ietsje hoger is stop ik daar weer even mee, maar ik had zoiets van, kan ook moeilijk mijn leven op hold zetten. Ik heb veel andere dingen aan mijn hoofd dus dat is fijn voor de afleiding ;)

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Lieve allemaal,

Ik wil ten eerste heel graag weten hoe het met jullie allemaal gaat, ik lees jullie natuurlijk op facebook wel, maar dan weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe het met iedereen gaat. Willen jullie mij een updeetje geven?

Ik wil jullie ook iets heel moois vertellen...IK BEN ZWANGER!!! Ik weet het nog maar pas en het dringt langzaamaan tot me door dat het werkelijkheid is...een paar dagen voordat de behandelingen in het ziekenhuis zouden beginnen was ik een dag overtijd en testte ik positief terwijl mijn lief naar de test keek kwam er een streepje, mijn gevoel was onbeschrijfelijk en nog steeds! Hoe kan dat nu? er is toch echt een wonder gebeurd..wow.....4 oktober ben ik 8 weken en krijg ik de eerste echo in het ziekenhuis :) Zo spannend!!

Ik hoop dat het goed gaat met jullie!

Liefs!!

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Jeeeeeej emmertje! PROFICIAT!
    Ik heb overal kippevel. Wat een fantastisch goed bericht. En zo voor je behandelingen spontaan zwanger. Zo gegund!

;) ;) ;)

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej emmer,

Ik had je al gesproken, maar nogmaals: helemaal top !!!!

Op 21 oktober hebben we een uitje met zn allen, bestemming zal Amsterdam zijn. Ben je erbij?

xx

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    O emmer wat super voor jullie!!! Gefeliciteerd!!!
    Voel je je goed? En heb je al een echo gehad?

Geniet!!!!

6. Theebeeb

@fiore wat leuk dat je weer even bij ons bent. Fijnom te horen dat het goed met je gaat en dat je lekker wat afleiding hebt wat betreft het zwanger worden.

@taart hoe is het met jou? Je bent al over de 30 weken!

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Whaaa emmer wat gaaf !! Super gefeliciteerd zeg ! Geniet ervan meid !

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Emmer gefeliciteerd!!! Wat leuk

Nou als ik nu niet ongesteld ben weet ik het niet. Ik lig nu nog in bed, maar pijn! Krampen! Ik lig echt te kronkelen in mijn bed. Niet normaal meer! Wat een rotzooi moet die clomid zijn zeg! Als ik zie wat een effect het op mijn lijf hebt. Dit is erger dan met die vmk joh.

Ik ga trouwens wel vragen of ik evt 75 kan nemen ipv 50. Ik denk niet dat ze ermee akkoord gaan, maar zou het best fijn vinden als ik eerder dan dag 22 pas een ei heb volgende ronde.

9. Theebeeb

@babke weet je zeker dat je eisprong eerder komt als je een hogere dosis chlomid gebruikt? Zou je niet eerder in je cyclus kunnen beginnen zodat je ei eerder komt? In overleg met je gyn natuurlijk.
    Wat vreselijk balen zeg die ongesteldheid. Stomstomstom!

Ik heb vannacht zwaar slecht geslapen. Had een irritante mug en twilde gewoon niet. Heb net een pak gevuld speculaas weggewerkt en dat smaakte erg lekker.

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Dank allemaal, lief!! En leuk, een date!! De 21ste kan ik wel! Wat gaan we doen?

11. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik heb m 4 oktober, ik vind het zo spannend allemaal, want ik voel me best anders dan bij S.am, zou het een jongetje zijn? Hihi

12. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Taart alweer 30 weken, jemig wat gaat het hard!! Ben je aan het genieten? wanneer ga je met verlof? Ik baal echt zo van jouw spreitje:( Zal ik m de 21ste gewoon rechtstreeks aan je geven? Dan weten we tenminste zeker dat het goed gaat!

En Babke, kom jij ook de 21ste? Zal ik de jouwe dan ook meenemen of wil je m eerder?

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Lekker hoor een pak speculaas Thee, hihi

14. Theebeeb

Emmer Leuk dat je ook komt de 21e! Gezellig!
    Hier ligt het spreitje in het ledikantje. Heb er een wit lakentje onder daar staat 'weltrusten' op geborduurd op de rand. Zo leuk!
    Ik ben 21 okt ruim 33 weken. Hihi. Spannend.
    Heb je ook kwaaltjes,?

15. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Thee, dat klinkt leuk! Kun je een foto maken? Zou ik heel leuk vinden! Niet echt kwaaltjes, wel een buikje :) ik voel soms mijn banden trekken en mijn baarmoeder 'zitten' zeg maar. Maar verder niet misselijk ofzo, ik wacht daar eigenlijk wel op.

16. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    even kijken of die ticker het doet

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Nou doet ie t denk ik wel

18. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Verdorie! Hoe hebben jullie dat gedaan?

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, ik ben er 21 oktober. Neem mijn kleedje maar mee dan.

Ik neem geen hogere dosis. Ik heb het enit meer gevraagd, had al op internet gevonden dat dat niks uit maakt. Ik ben wel al op dag 1 begonnen nu. Dat schijnt geen kwaad te kunnen. Ja als je ei heel vroeg is, want dan ben je nog ongesteld, maar mijn eiw as pas dag 22. Nu lopen we net iets meer kans op nog 2 pogingen voordat manlief geopereerd moet worden aan zijn knie.

Zeg Emmer, jij komt uit A'dam. weet jij geen leuke workshop of locatie voor high teat ofzo?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Moet wel even zorgen voor leuk nieuws op de 21e dan! Duimen jullie voor me? Zend maar veel hcg deze kant op. (maar houd genoeg voor jezelf ;)

Deel Deze Pagina