Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    zo hehe mijn werkweek zit erop! heb volgende week ook lekker vrij, dus hoef pas over ruim week weer te werken!
    ben wel ontzettend moe en heb vandaag 2 bloedneuzen gehad... die heb ik dus nooit, heb ik wel vaak last van gehad toen ik zwanger was van mn dochtertje! hoop dat het wat zegt!
    ook erg gevoelige borsten nog steeds en het zeurende gevoel in mn onderbuik blijft...
    o meiden ik vind het zo ontzettend spannend dit keer!
    ik moet bekennen dat ik daarnet ook een test heb gedaan.. dom dom dom natuurlijk 6 dgn voor nod en 's avonds nota bene! omowit natuurlijk! maar was al gerust door te lezen dat ik niet de enige was die getest had hihi!

@ babke, bij jou gaat het echt op en neer he met de kwaaltjes?
    @emmertje, wat een leuke naam zeg, voor die kleine van je vriendin! heb je enig idee wanneer je weer gaat testen?
    @taart, heeerlijk zo een paar dagen weg! geniet ervan! even je gedachten verzetten!

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Jij dus ook al Denise! Ik ga proberen zondag pas weer te testen. Proberen;) lekker een week vrij, gezellig met je dochter leuke dingen doen?

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ja zeker leuke dingen doen met mn dochter! vrijdag is hier de carnavalsoptocht van de basisscholen en zondag is het poffertjesbal en kindercarnaval!
    woensdag ga ik met mn moeder en oma naar de huishoudbeurs (en natuurlijk is het ook 9maanden beurs!!) zou wel leuk zijn als ik dinsdag positief getest heb (of al eerder misschien)
    in de hoeveelste ronde zat jij nou ook alweer?
    ben je niet bang dat je toch weer teleurgesteld gaat worden als je toch weer ongi wordt? ik heb dat deze ronde wel heel erg!

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Oh Denise, je bent volgens mij zwanger hoor! Met je bloedneus!
    Wanneer is ook alweer jouw NOD? ook Maandag toch?

Bij mii zullen de testen meegaan in de tas dit weekend. We hebben geboekt! Heerlijk!!!!

STEL dat we allevier pos testen.... wat gaan we dan doen?
    :)

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou vandaag wordt spannend! Vorige keer ging vandaag de bmm open staan. Morgen had ik bruin en zaterdags ongesteld. Ben benieuwd. Heb nog steeds die onderrug in lichte mate. Mijn voorgevoel zegt nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Hoe is het nu met jullie?

En taart, dan gaan we tegelijk naar de verloskundige :)

6. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Spannend Babke! Ben benieuwd! En Denise, super dat je heel de week vrij bent!

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik heb mn nod dinsdag taart! dus ben super super benieuwd!
    euhh.. dan gaan we idd alle 4 tegelijk naar de verloskundige! en een groot stuk taart eten om het te vieren! :D haha ben streng aan het lijnen dus dat zou wel een flinke beloning voor me zijn!

hoe is het met jullie kwaaltjes vandaag?
    ik ben gisteren moe naar bed gegaan en ook net zo moe weer opgestaan....

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zullen we een wedje leggen wie er echt zwanger is hihi.
    Ik gok op Denise! Moe, bloedneus. Dat is niet te rijmen met menstruatie. Die krampen van ons wel. Spannend meid!

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    o zou je denken? ik hoop het zo maar ben bang voor teleurstelling!
    jij zal het als eerst weten babke! morgen nod!! spannend hoor!
    je weet in ieder geval wel voor de carnaval waar je aan toe bent!

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik denk ook Denise.... Voorgevoel ook een beetje. Bloedneus komt niet spontaan zomaar. Dat heeft altijd een oorzaak!

11. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ga je nou wel testen dan morgen Babke? Ik moet wel... maar doe het eigenlijk liever niet.
    Stel dat ik niet test, maar gewoon wacht tot mijn NOD maandag, en ik drink gewoon een aantal biertjes vrijdag, zou dat dan heel kwalijk zijn? ( ik voel me zowat schuldig dat ik deze vraag stel... )

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik geloof dat je de eerste 2 maanden nog geen voeding doorgeeft aan het kleintje dus dan zou je toch denken dat het (met mate natuurlijk) niet zo heel veel kwaad kan..
    ik zou me er persoonlijn schuldig om voelen, maar tis maar net hoe je er zelf over denkt natuurlijk!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn banner klopt niet zie ik. Ik heb pas zaterdag mijn nod. Een ik denk dat ik niet zwanger ben, maar stel dat ik dat wel ben, denk ik dat ik pas dinsdag positief zou kunnen testen. Want 10 dpo is wel erg vroeg.

14. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    heb je ook vorige week di je ei gehad?

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Niet schuldig voelen en niet testen. De kans op een positieve test bij zwangerschap is toch niet zo heel groot en dan voel je je alleen maar somber. Je zou er dan haast te veel van gaan drinken en dan voel je je achteraf misschien wel schuldig.
    Er is nog geen bloedband. En het kan nog wel heel lang duren. Je moet wel blijven leven. Vanaf 5 weken, dus 7 dagen overtijd gaat er pas een bloedband ontstaan. Laveloos zou ik niet worden, maar een biertje kan wel hoor!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja klopt, ik wordt altijd al na 10 dagen ongesteld.

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Weet je dat echt heel zeker??
    Laveloos ga ik zeker niet zijn. Ben al gek genoeg van mezelf hoor! Hahahahaha.
    Ik denk dat ik Jantjes ga drinken... Dus biertje gemengd met spa rood...

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    haha, leuk, wij noemen dat waterzakjes.

Maar dat weet ik heel zeker. Ik had het met kerst en toen hoorde ik van een vriendin die verloskundige is, dat ik gewoon een wijntje kon drinken bij het kerstdiner. Zij zal het toch wel weten, denk ik dan.

19. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    o ok, dus voor jou cyclus heb je vandaag je nod, maar om te kunnen testen adviseren ze vaak 14dpo toch?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    nee in mijn cyclus is zaterdag mijn nod, maar om te testen zou ik dinsdag pas positief testen, uitgaande van een normaal verloop.
    Ik heb mijn ei, dan 10 dagen niks en dan op dag 11 gaan de sluizen open zeg maar.

Deel Deze Pagina