Dank je. Ik ben best zenuwachtig. Nog twee uur en dan heb ik het hopenlijk gehad. Maar ze schijnen meestal uit te lopen dus zal over twee uur wel op de 'slachtbank' liggen haha.
Ach arm schaap. Het zijn ook echt waardeloze dingen dit Ik raak zelf weer in de war van mijn kaartje. Gisteren ging mijn temperatuur naar beneden, een beetje hetzelfde als vorige maand, de dag erna was hij toen nog lager en de dag er na werd in ongesteld. Dus ik had me vanmorgen al voorbereid op een lage temperatuur en een aankomende menstruatie, vooral omdat ik de dag van mijn eisprong niet weet. Maar nu was ik toch ineens weer 36.85, dus hoog voor mijn doen. Ik zal dus dan toch wel niet zo ver zijn als ik dacht. Ik schat dag 8 of 9 denk ik, maar het blijft een gokje. Ik voel me in ieder geval helemaal niet zwanger dus dat zal het wel niet zijn
Fiore, ik vind je kaartje wel mooi hoor! Het is jammer dat je inderdaad niet je dag van eisprong weet. Wie weet ben je wel zwanger en kunnen de het straks gewoon berekenen Mijn hsg is 100% mee gevallen. Ik kan me soms zo druk maken, terwijl ik eigenlijk weet dat mijn pijngrens best hoog is. Ik vond het vooral een irritant gevoel. En even heb ik wel gekreund, maar dat was meer, omdat ik iets voelde wat ik niet kende en dat was nieuw voor me. En dan moet je je uiten en ik doe dat blijkbaar zo. En niet onbelangrijk, alles was goed! Nu heb ik ook nog eens meer kans. Ze hebben speciaal spul gebruikt om het goed door te spuiten, waardoor de zwangerschapskans vergroot wordt. 10-10 heb ik een afspraak met de gyn, die nu echt heel vriendelijk en duidelijk was trouwens. Dan gaan we op basis van mijn kans op een spontane zwangerschap een vervolgplan maken. Maar het zal er wel op neer komen dat we gewoon 6 maanden aan de rol mogen . Even afhankelijk van morgen of er een ei te zien is op de monitor. Vorige ronde was die op dag 12 pas 9,5 mm en nu is het pas dag 10. Verwacht er dus niet zoveel van. Maandag hopelijk nog om 9 uur een echo en anders is het jammer, want dan kan ik mijn vliegtuig niet meer halen haha.
Wat fijn meid dat het meegevallen is ! Je zag er zo tegen op. Kan me ook enigszins voorstellen hoor. Maar super fijn dat alles er goed uit zag, jij gaat straks super vruchtbaar en met een goed gevoel op vakantie Inderdaad wel jammer dat ik mijn beginpunt niet heb, maar ja, dat wordt dus wachten tot na het weekend. Denk dat ik dan ook wel ongesteld ben geworden want mijn LF is over het algemeen een dag of 11/12. Dus heel erg lang kan het niet meer gaan duren volgens mij.
Hahahaa...begin je weer hihi...vorige keer was je ook zo stellig..."volgens mij ben je gewoon zwanger!" en toen had je inderdaad gelijk. Nou je mag van mij dit keer weer gelijk hebben hoor, graag zelfs ! En als jij dan zelf ook na je vakantie zwanger blijkt te zijn zou het feestje helemaal compleet zijn
Hee babke Wat fijn om te horen dat het onderzoek je is meegevallen. Heb aan je gedacht gister omdat je toch wel zenuwachtig was. Maar dat is logisch. Iets onbekends is niet leuk! Goed nieuws dat alles er netjes uitzag. Hopelijk mag het zijn vruchten afwerpen. Maar eerst volgende week maar genieten op cran canaria. Ben benieuwd naar je fm vandaag. Hopelijk is er een ei in de maak. @fiore ik heb net even gekeken naarje kaartje. Het is idd lastig er iets van te zeggen of te denken want je vorige kaartje zag er zo veel belovend uit en toen ging ie ineens dalen. Daarom lijkt tempen me ook spannend omdat je na je temperatuur meteen weet hoe laat het is. Mijn duimen draaien iig voor jou! Heb je zoontjes gisteravond nog rustiggekregen Ik moet wel lachen hoor om die uitspraken! Hoe oud zijn je boefjes ook alweer? Ik ben morgen 30 weken in verwachting. Voelt als een mijlpaal. Hebben de geboortekaartjes en teksten nu klaar en het kamertje gaan we het weekend in verder. Ik wil nu wel gaan afwerken straks want ik voel lichtelijke stress opkomen
30 weken alweer ! Gefeliciteerd...nog maar 10 weken te gaan. Ik kan me voorstellen dat nu je alles af wilt maken want als je straks in je laatste weken zit dan doe je geen bal meer met zo'n dikke buik. Ik schrok vanmorgen een beetje van mijn temperatuur. 36.98. Ik kom normaal niet veel hoger dan 36.85 met een uitschieter naar 90. Het is dat ik weet dat, net als jij al zei, het er vorige keer ook goed uit zag en toch niets was. Want inderdaad zo snel als hij stijgt, hij kan net zo snel weer dalen. Al vind ik dat dipje van dinsdag 36,72 naar 36,98 van vandaag wel hoopgevend Ja je kunt altijd blijven hopen toch ? Mijn jongens zijn trouwens net 5 en net 7. Mega boeven....maar het is zo leuk ! Alhoewel ik wel een voorraadje behang heb liggen hier hoor om ze achter te plakken
Nou ik vind jouw kaartje wel heel hoopgevend hoor Fior! Mijn fm viel tegen. Nog niets te zien, maar het was ook wat onduidelijker. Nu alleen geen fm meer want ga maandag op vakantie voor een week. Ei zal, als hij komt, wel na de vakantie zijn denk ik. Vorige keer was hij op dag 12 9,5 mm en nu was het dag 10.
Balen dat het tegen viel Krijg je er na de vakantie wel weer één ? Ik vind het nu trouwens gewoon eng om morgen weer te tempen. Stel dat hij om laag keldert.....of stel dat hij hoog blijft? Stel dat ik zwanger zou zijn, gaat het dan deze keer wel goed ? Het is allemaal leuk, maar ook echt dood eng.
Hej meiden, Balen Bab, van je meting. Gelukkig is het gisteren wel meegevallen voor je. Doe maar gewoon goed je best op vakantie.... De zon en een andere omgeving is tenslotte goed voor het libido! hahahaha. Fiore, oh, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het spannend vind om te tempen morgen! Spannend, spannend! Ik beloof je aan je te denken! Laat je het snel weten? Fijne avond nog allemaal, kus!
Als morgen mijn temp nog hoog is, dan waag ik een test...dan ben ik meteen uit de onzekerheid. Wel met trillende handjes dan hoor....Maar als ik iets weet dan zijn jullie de eerste die het horen Nu zere borsten en een ongi gevoel....kan dus alle kanten nog op.
Meiden.....37.11 ! Vanmorgen getest en er verscheen een goede streep ! Blij en bang te gelijk mag ik jullie dus vertellen dat ik weer in verwachting ben !!! Bab je had dus weer gelijk, ik vind het voor jou wel een beetje vervelend omdat ik weet hoe graag je ook wilt. Dikke knuf voor jou, we staan straks allemaal te juichen bij jouw positieve test.
@babke jammer dat de fm tegenviel. Dan maar lekker relaxt op vakantie en daar veel klussen onder het canarische zonnetje @fiore woow je bent weer ZWANGER! Proficiat meid. Prachtig!!
Wow, wat een geweldig nieuws fiore!!! Je lichaam heeft goed haar best gedaan! Proficiat! We duimen dat t nu goed blijft gaan! Xxxxx
Dank je wel ! Spannend hé.....ik voel me nu vandaag wel echt mega zwanger. Mijn borsten doen zeer, ik heb echt al weer een buik en ik hoop zo dat het goed zal gaan nu. Ik zie nu al enorm op tegen de afspraak voor een echo, maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik er wel van ga genieten. Ik ben zwanger !
Heel goed fiore het voornemen om echt te gaan genieten! Het is gewoon de vorige keer nare pech geweest. Dat zegt niks over deze zwangerschap, maar dat neemt niet weg dat je onzeker bent daardoor en opziet tegen de echo. Je moet er echt even doorheen, straks zie je zon knipperlichtje op de echo en zul je het pas echt geloven en waarschijnlijk ook meer genieten! Al die tekenen zijn alleen maar zeer positief Emmertje hoe gaat het met jou meid? Jou 1e echo komt eraan