Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Taart je look a like is hier. Blonder en geen zwangere buik te bespeuren, maar toch;)

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

Het is weer raak hier. Ik heb weer een fikse blaasontsteking te pakken, nummer 6 en dus kuurtje nummer 6.
    Ook is er een te hoge glucose waarde in gevonden. Daarom moet ik morgen bloedsuikers prikken op zwangerschapsdiabetes. Ben echt niet fit. Rugpijn buikpijn en overgeven. Bah!

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee meis, wat vervelend ! Ik hoop voor je dat je de zwangerschapssuiker dans mag ontspringen. Al die blaasontstekingen zijn al vervelend genoeg zo. Heel veel beterschap en een dikke knuf voor jou >Thee<

4. Theebeeb

Thnx fioortje. Wat heb je trouwens een mooi nieuw boek, echt gaaf!

Mn suiker was goed. Volgende week opnieuw prikken. En na de kuur urine opnieuw inleveren.
    Voel me beter als gister.

Hoest met alle andere kipjes? ;)

5. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meisjes,
    Fijn dat je je beter voelt thee!
    Ik lig helaas nu voor pampus in de bank. Ik kan me niet heugen dat ik me zo rot heb gevoeld.

Fiore, wil je me een pb sturen met je gegevens zodat ik je toe kan voegen op fb?

Xxxxxx

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ow meiden ik moest vandaag echt zo veel doen, voorbereidingen op een open dag, stapels boekjes signeren (bedankt voor het compliment) en na de koffie van 11 uur ging ik me toch ziek voelen ! Wit en trillend ben ik naar huis toe gestuurd, waar ik dikke vriendjes werd met de wc pot. Misselijk ! Niet normaal. Nu heb ik even geslapen en is er niets meer aan de hand. Beetje zwanger denk ik hihi....

7. Theebeeb

@taart beterschap meid! Laat je lekker verwennen en doe rustig aan. Ook jij moet nu je energie opsparen en rust creeeren voor straks. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@fioortje wat een stapels boeken kwamen daar voorbij op fb. Super leuk dat het je werk is! Ik ben nu uilen aan het maken van vilt. Naai ik straks op een stof en dat komt op kleine canvasdoekjes.
    Heb ook een vogel gemaakt van vilt die hangt nu met een zuignap op het raam van de babykamer. Zooo leuk.
    Vervelend die misselijkheid. Jij bent gewoon hartstikke zwanger en het feest van de misselijkheid begint helaas. Niks aan!
    Die eerste periode van misselijkheid en spugen is bij mij helemaal vervaagd in mn herinneringen. Het heeft echt plaats gemaakt voor intense blijheid en geluk , zo mooi dat het zo werkt ;)
    Neem indien mogelijk lekker je rust en laat je mannetjes je even vertroetelen!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Goh ik merk met jullie nu wel de voordelen van (nog) niet zwanger zijn. Sorry dames;) maar zo houd ik het voor mezelf leuk. Benadrukken wat ik nu wel en niet kan. Dus ga maar door met klagen;).

Maar aan allen, beterschap! Mijn keeltje laat mij overigens ook al even in de steek. Jammer, maar de zon schijnt inmiddels!:) al een paar dagen hoor. Pa is vanavond terug. Dan nog twee dagen luieren en maandag terug. En woensdag weer naar het ziekenhuis voor een vervolgplan. Ik ben zo benieuwd of ik wel of geen ei heb. Ik denk niet dat hij al geweest is, maar bij thuiskomst even tempen. Hopelijk doe ik dan een Fioortje haha. Al wordt het lastig. Lekker genant, maar twee keer tijdens douchen op het moment supreme, schiet hij eruit!;) Tja, lengteverschil he haha. Straks maar even gewoon doen hihi

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    haha babke wat formuleer je dat toch mooi! up, dat bed in en lekker sexen vandeweek! fijn dat je vader weer terus is!

@emmer, hoe was de echo? en hoe voel je je verder?

@fiore, gaaf boek joh, knap van je! lijkt me ontzettend leuk om zo iets leuks voor jezelf te doen! balen zeg je vriend de wc pot, hopelijk is het maar van korte duur!

@taart, voel je je al wat beter? thee heeft gelijk hoor, spaar die energie voor strakjes!! nog 4.5 week en dan kan jullie wondertje gewoon al geboren worden! zie je tegen de bevalling op of niet?

@thee, hopelijk voel jij je ook al wat beter! blaasontsteking is echt zooo akelig! en een kuur tijdens de zwangerschap zit je al niet op te wachten, laat staan 6 kuren!!!
    ben jij al veel met de bevalling bezig? gaat opschieten nu zeg!

hie ben ik vroeg wakker op de zaterdag! ik ga vandaag een dagje shoppen met mn moeder en jongste zusje in rotterdam..
    eerst naar de primark en dan lekker naar het alexandrium!
    primark gaat om half 9 open en mn ma wilde er het liefst dan al zijn want 'anders wordt het veel te druk en dan lopen er straks allemaal mensen tegen je buik aan'! hihi zo lief en zorgzaam!
    ben dus best moe nu, maar wel leuk om een dagje weg te gaan!
    bij een collega van mn moeder is afgelopen week een meisje veel te vroeg geboren (bij 28.5 week!) het arme ding weegt 865 gram... ze ademt wel zelfstandig maar verder is het afwachten!
    je wordt met dat soort dingen wel met je neus op de feiten gedrukt hoor! dan hoop je toch dt onze kindjes lekker blijven zitten! (tot 40 weken hoor.... ik hoef dit keer weer niet perse 42 weken te lopen..... maar dat hebben w eniet voor het zeggen helaas!)

fijne zaterdag meiden!

oja, ik hoop vanavond een buikfoto te maken die zal ik dan posten meiden!

10. Theebeeb

Hej meiden

@taart hoe is het meid? Alweer wat opgeknapt?
    @babke zit e nog in het zonovergoten grancanaria?
    @denise lekker gewinkeld? Veel leuks gekocht? Ik heb bij primark laatst leuke rompertjes gekocht.
    Wat zielig voor zon klein beebje, het moet van verre komen, hopelijk gaat het goed.

Mijn beide vriendinnen zijn dit weekend bevallen. Ik ben helemaal onroerd. De ene bevalling was thuis, in 4 uren.
    De andere is geeindigd met een spoedkeizersnede na 20 uren weeen...
    Ik hoop de kleintjes gauw te ontmoeten!

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je vriendinnen bevallen zijn nu ! Kun je strakjes even kroelen :) Ik moet geloof ik toch ook maar eens bij zo'n Primarkt gaan kijken. Ik hoor er zo veel mensen over.

Emmer hoe is het ?

Misselijkheid is niet meer terug geweest. Ik heb gisteren tijdens het signeren gewoon steeds even een hapje gegeten en dat helpt. Het was echt mega druk, zo idioot dat er gewoon mensen met trillende handen naast je staan of je hun boekje wilt ondertekenen. Maf..hihi...

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Thee, gefeliciteerd! En ook jouw dubbelganger is hier. Zo grappig!

Zo naar huis.

Denise, hoe was de Primark? Ik ben er nog nooit geweest.

Fiore, fijn dat je de misselijkheid kunt reguleren met eten.

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Awww zit het er alweer op Bab, wat gaat dat toch snel !

Iemand iets gehoord hoe de echo van Emmer is geweest ? Dat was toch de 4e ? Hoop wel dat alles goed was....

14. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Hoi meiden, mijn echo was idd de 4e. En het was niet zo goed, er was geen hartje te zien. IDe gyn was erg in de war over mijn zwangerschapsduur, hij dacht dat ik nog langer zwanger moest zijn dan dat ik zei. Onze enige hoop is nu dat mijn eisprong en of innesteling laat zijn geweest waardoor het heel logisch is dat er nog geen hartje te zien was. Vrijdag om twee uur heb ik weer een echo. Nu is het iedere dag een worsteling om doorheen te komen en dat terwijl mijn dochter vandaag drie jaar is geworden. Duim heel hard voor ons meiden, dat hebben we nodig!!

15. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sh*t....ik had al zo'n voorgevoel. Stom hé ! Ik dacht als je echo goed is geweest dan kom je hier vol enthousiasme melden dat alles oké is en nu vond ik het zo stil. Wat onwijs vervelend voor je zeg, ik voel met je mee en hoop, hoop, hoop dat er vrijdag toch een kloppend hartje te zien is. Ik weet hoe die onzekerheid voelt en dat wens je niemand toe. Wel gefeliciteerd met je kleine meid natuurlijk ! Ik kan me voorstellen dat het nu een mengelmoes van emoties moet zijn voor je. Hou je taai meis, en ik zal aan je denken vrijdagmiddag. Laat je wel even iets weten ?
    Knuf van mij ...

16. Theebeeb

Lief emmertje
    Wat een onzekerheid. Gedverderrie. Heel begrijpelijk dat elke dag te lang is nu tot vrijdag. Ik zal heel hard duimen voor een kloppend hartje. Gefeliciteerd met jullie sammeke. Een hele fijne dag met elkaar. Vanuit hier ook een dikke knuffel.

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vergeet helemaal te vertellen dat ik vandaag met mijn jongste telg naar de KNO ben geweest en hij mag 23 okt. onder het mes :s. Het is een kleine ingreep, zijn neusamandelen, maar toch....mijn mannetje op de operatie tafel vind ik maar niets.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh emmer! Wij duimen allemaal dat gewoon te vroege timing was! Dikke knuffel meid.

Fiore, spannend hoor voor je zoontje. Ik snap dat je het niks vibd. En je zoontje kan uitkijken naar veel ijsjes ;)

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb denk ik gisteravond mijn eisprong gehad. Het match met mijn temp. Die is dan altijd hetzelfde nl 36,6. Mijn test was negatief vanmorgen en gisteren had ik een absolute slijmpiek. Ik temp nog even door totdat ik een verhoging heb en dan doe ik hem weer weg. Dat onwetende maakt me veel relaxter. Ik ben me minder bedacht op wat ik voel. Heb behalve steken gisteravond niks gemerkt. Ik denk dat dat komt, omdat ik nu niet bezig ben met wat ik voel en het bevalt me wel. Gisteren sinds tijden ook weer eens echte seks gehad in plaats van schat-mijn-test-is-posi-zullen-we-even-seks ;). Erg bevrijdend haha!

En het is dat ik morgen de gyn iets wil kunnen vertellen, anders tempte ik even helemaal niet eigenlijk.

Het zou trouwens fijn zijn, want dat betekent dat ik met clomid op de klok ben :D

20. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super om te horen dat je ei nu is geweest, en af en toe weer eens ouderwetse seks kan volgens mij ook helemaal geen kwaad als je zwanger wilt raken haahahahaha..Ik krijg nu wel ineens beeld....

Deel Deze Pagina