Wat vinden jullie van high tea volgende week? "High Tea" bij lunchroom T: de fijnste plek voor ontbijt, lunch, taart en high Tea (lunch) (high tea!) - LUNCHROOM T
Meiden ik heb hier even over nagedacht maar ik moet het nu maar even vertellen. Ik weet niet of ik meekan met het uitje. Ik heb nog steeds enorm last van pijnlijke harde buiken en moet nu ook extra op controle komen steeds. Ik word elke keer getoucheerd omdat ze zo bang zijn dat de bevalling daardoor op gang komt. Tot nu toe lijkt alles steeds goed maar ik moet veel rusten. Ik werk nog 3 ochtenden in de week en lig daarna de hele middag in bed of op de bank. Alleen dan trekt de pijn weg. Een dag op pad is heel eerlijk gezegt geen optie meer en mn vriend is er ook niet gerust op. Ten eerste moet ik eerst een 1,5 uur rijden (zelf) en als ik die zere buiken krijg als ik er ben kan ik geen kant op. Het is beter voor mij om niet mee te gaan. Het inleveren van dingen vind ik erg moeilijk maar ik weet dt het tijdelijk is en dat ik straks weer hartstikke fit ben. Het spijt me want ik had er veel zin in. XX
Jammer Thee! Maar heel begrijpelijk natuurlijk. De gezondheid van jou en je kindje gaat voor. Als jullie straks allemaal kids hebben en ik erbij loop als een opgeblazen ballon, doen we het gewoon nog eens over. Gaat Emmer mee? Ik weet het niet meer. Mocht zij niet mee gaan, kunnen we ook dichterbij huis afspreken. Ergens tussen Alphen en Brabant. Rotterdam ofzo? Dat kunnen we trouwens sowieso doen natuurlijk. Maar dan tussen amsterdam en Brabant. Komen we op Alphen uit haha. Of het gooi, daar hebben ze ook vast hele mooie high tea locaties of iets dergelijks.
Jammer thee, maar heel logisch! Had je graag willen ontmoeten! Volgens mij is t ook niet zeker of fiore meegaat toch? En jij Denise?
Ik denk dat het deze maand niks gedaan heeft . Mijn vruchtbare slijm matchte niet met de baarmoedermond en mijn vruchtbare slijm is inmiddels verdwenen. Mijn temperatuur is echter nog laag. Dit gebeurde ook steeds in die hele lange eiloze cyclus. Ik moet zo naar de gyn, maar ik denk dat de clomid toch naar 100mg moet. Balen, want ik heb er behoorlijk last van gehad.
Ja nega maar mijn bmm is nu ook helemaal dicht en creamy. Echt net als toen. Ik vraag dus even een echo om te kijken en als er niks te zien is gelijk weer primolut
Ja bij de echo kunnen ze mooi zien of er follikels zijn en hoe groot die eventueel zijn. Succes bij de gyn. Ben benieuwd wat ie zegt. Primolut wekt de ongi op toch? Ik ben vannacht erg beroerd geweest. Eet ook veel te weinig momenteel. De kilos vliegen er weer af. Zal dit bespreken met de vk. Ben nu totaal 2.7 kg gegroeit en de baby is al 1.8 kg
Hey Thee wat waardeloos meid, dat je je zo ellendig voelt. Als ik zo lees wat je aangekomen bent dan maak ik me best een beetje zorgen om je. Als ik dan bedenk dat ik met ca. 32 weken ongeveer op 12 kilo erbij zat, dan begrijp je denk ik wel wat ik bedoel. Ik ben zelf helemaal niet zo fors, maar vruchtwater, de baby, de placenta wegen ook al heel wat natuurlijk. Ik zou het zeker snel bespreken met je VK. Wat een gezonde baby is super belangrijk maar dat die baby een gezonde moeder krijgt vind ik net zo belangrijk. Bab...wat K dat er nu nog niets blijkt te zijn. Ik had goede hoop na je slijm. Hopelijk kan de Gyn goed zijn hoever je folikels zijn nu. Kan me wel een beetje voorstellen dat je er tegen op ziet om de dosis Clomid te verhogen. Ik ga trouwens niet mee met het uitje meiden, wie weet volgende keer. @Emmer, hoe houd je je meid?
Jammer dat je niet mee gaat Fiore. Hoe voel je je verder? Kun je genieten? Thee, balen dat je je niet lekker voelt. En afvallen op zich is niet schadelijk voor je kindje. Wel vervelend voor jou. Grote kans dat je er dan dunner uit komt, dan dat je erin ging en de vraag is of je dat wilt. @hier, ik heb geen fm gehad. Dat was niet nodig, want als ik nu nog geen eisprong gehad had, was het sowieso te laat in de cyclus. Ze zei dat als ik dag dertig niet menstrueer ik met primolut moet beginnen. Maar dat doe ik niet. Ik zit nu op dag 23 en nog geen ei te bekennen. Ik ga morgen kijken hoe hoog mijn temp is en is hij laag, dan start ik morgen al met primolut. Want wachten tot dag 30 vind ik echt onzinnig. En niet sip zijn voor me, want voel me gek genoeg gewoon lekker en ben helemaal niet teleurgesteld. Had het al verwacht. Ik had ook minder bijwerkingen. Ik was 2 dagen emotioneel, maar dat had volgens mij meer met de hsg te maken dan met clomid. Vorige keer had ik een waslijst met bijwerkingen en nu niet. En op de fm was er nog niks te zien, dus toen had ik al zoiets van, dan werkt het deze keer niet. Dus voor hier, kom maar op met de primolut!
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en toch maar even een eerste buikfoto gemaakt. Ik heb ze van de vorige zwangerschap ook vanaf week 5 en dat is zo confronterend om te zien dat het dan ineens stopt na de 8e week. Maar goed, daar moet ik ook niet te veel bij stil staan natuurlijk. Dus bij deze mijn eerst buikfoto....
leuk hoor fiore! Ik realiseer me dat ik veel en veel te weinig buikfoto's heb.... Zal er van de week weer eens 1 maken voor het te laat is!
mooi fiore! ik moet morgen naar de vk en krijg een verwijzing voor de gyn.. heb nu zo'n 10 x per week een bloedneus en de vk heeft met de gyn mijn situatie besproken.. ze willen mn bloedstolling na gaan kijken.... toen we zwanger probeerden te worden had ik natuurlijk al medicatie voor de bloedstolling omdat ik zoveel vloeide en ook bloedneuzen had maar nu lijkt het alsmaar erger te worden! toch wel fijn dat ze me dan extra in de gaten houden omdat ik bij de geboorte van faye ruim 2liter bloed ben verloren....
@Bab, thanx @Taart: Wel doen hoor die buikfoto's maken ! Het is zo'n leuke herinnering voor later. Ook voor je kindje trouwens. Mijn jongens kijken mijn foto's ook nog wel van "toen zat ik in jouw buik hé mama?" @Denise; wat vervelend meid dat die bloedneuzen zo blijven aanhouden en zelfs erger worden. Ik ben blij dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Houd je ons op de hoogte ? Ik had vanmorgen toch krampen in mijn buik ! Ik werd er gewoon bang van. Ik heb mezelf maar voorgehouden dat het de groei van mijn baarmoeder is, maar toch...au. Ik kan me ook niet meer goed herinneren hoe het was met de zwangerschappen van de jongens. Dat vergeet je. Hoe is het bij jullie geweest in die eerste weken ?
@fiore mooi bolletje komt er al tevoorschijn! Ik herken die krampen wel. Ik had het ook in de eerste weken. Soort menstruatiekrampen maar soms nog wel wat feller. Werd er wel eens onzeker van kan ik me herinneren, maar het schijnt volkomen normaal te zijn, de baarmoeder is aan het werk. Je moet er geen bloed bij gaan verliezen. Dan moet je direct aan de bel trekken. @babke hoe was je temp vandaag? Zou er niet een spontane menstruatie kunnen komen? Ik heb met mijn vk overlegd over mn harde buiken en over mn gewicht. Wat betreft dat laatste, hoef ik me geen zorgen maken. De echo van vorige week was prima. De metingen van buikje, hoofje en beentje liepen exact gelijk met de termijn van mn zwangerschap ook heeftde baby een keurig gewicht. Hij groeit goed maar snoept al mijn reserves op. En die moet ik wel aanvullen en dat lukt nu niet zo goed. Heb als tip om bijv roomboter te gebruiken ipv boter, en echte room in de koffie. Veel fruit eten en verder alles eten waar ik zin in heb. En niet te vergeten multivitamines voor zwangeren maar die slik ik al mn gehele zwschap. Wel een hele geruststelling. Ze wil me wel wat vaker zien. Dus dat houd in om de week a anderhalve week. En daarnaast GOED blijven rusten.