Stralend?!?!!!??!?!?! Ik zie er echt niet goed uit. Ben erg bleek, houd vocht vast en voel me echt een ontzettende prop. Daarnaast voel ik me nog steeds niet helemaal lekker.... Gisteren bij vk geweest en mijn ijzer is te laag. Dat verklaart ook een hoop.... Maarja... we groeien goed, en das belangrijk!
En toch zie je er mooi uit hoor. Moet je nu ijzer bij slikken? Thee, de hoop op een spontane menstruatie heb ik opgegeven na mijn 150 dagencyclus van de vorige keer. En ik ben nog niet genoeg af gevallen om het een kans te kunnen geven. Mijn lijf geeft exact dezelfde signalen af als toen. Dus vanmorgen weer laag en ben gelijk met primolut begonnen. Ga ik nog op 36 dagen uitkomen ofzo. Ik zal mijn tempkaartje eens bijwerken en weer posten dan zie je wat ik bedoel.
tsja meid je straalt alsnog... dit is de meest vervelende periode van de zwangerschap.. nog even en je hebt jullie kleine ventje in je armen! probeer daar maar aan te denken!
@taartje hoe hoog is je ijzer? Mijne is momenteel 7.8 Ik vind je buik prachtig! Vervelend dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt. Met een laag hb ben je heel snel vermoeid. Niks aan.
Taart mooie toeter !!! Had gisteren toch iets geks ! Komt er een moeder naar me toe op het schoolplein na het wegbrengen van de kinderen, zegt ze: "Ik voel dat je zwanger bent, mag ik je feliciteren ?" Nou....vaag toch ? Staat het soms op mijn voorhoofd geschreven ???
Je buik? Of zij ziet hetzelfde als mijn collega. Die ziet de energie van nieuw leven dan om de moeder hangen. Gek he? Die zag het zelfs al bij mijn vmk toen een week dpo ofzo. Wat heb je gezegd? Ja maar ik ben nog bang of heb je het ontkent?
Hoog sensitief noemde ze zichzelf. Ze voelde aan mij dat ik zwanger was. Ik heb het gewoon vertelt hoor, met het verzoek of ze het nog niet algemeen bekend wilde maken. En zodra ik weer op school kom nu dan is mijn eerste echo al geweest, dus als het goed is dan maakt het ook niet meer zo veel uit, dan weten mijn kids het ook, dus de rest ook
Voor wie wil, ik heb jullie weer aangemeld op fb. Was toch best vaak nieuwsgierig haha Fiore, hoe was jouw legofeestje? Zo gaaf die voorbereidingen
Ik had het ook al gelezen op Facebook anders had ik het niet zo enthousiast durven vragen hoor hihi. Ik ben nieuwsgierig hoe het geweest is. Lego feestje was super leuk! Voor herhaling vatbaar, met uk 2 want hij wil ook een Lego partijtje nu. Meld je je weer aan bij mij?
Rustig hier. Ik heb echt een baalmoment zeg. Ik heb een duidelijke site gevonden. Gezond omgaan met PCOS. Maar ja, is het waar of is het puur commercieel. Ik denk beide. Ik heb de homeopatische drogist gemaild of ze het kennen en of zij het ook hebben. Ik wacht even de reactie af en komende maand, ben ik volgende ronde niet zwanger, dan bestel ik de DCI. En niet eens zo zeer voor de zwangerschap, maar gewoon voor mezelf. Ik baal er van. Ik baal van mijn gewicht, ik baal van de pukkels die ik voorheen nooit had (ook al heb er nog niet veel), ik baal van die haartjes her en der, ik baal van die hormonen die ik nu moet slikken. Dit is allemaal heel slecht voor mijn zelfvertrouwen. Ik vond mezelf zo mooi vorig jaar en dat is echt in een jaar zo minder geworden en ik baal ervan dat het dat doet met mijn hoofd. Ik ben normaal helemaal niet zo onzeker. Nou eh, ik baal er dus van Hoe is het verder met jullie en de baby's? Ik heb zin in volgende week.
Ik heb altijd zoiets van baat het niet dan schaadt het niet, maar ik zou misschien wel even met je gyn overleggen wat zo'n middeltje eventueel kan doen in combinatie met de primolut en clomid. Op problemen te voorkomen. Ik kan me voorstellen dat je er niet zekerder van wordt als je lijf zo aan de gang is. Ik deel de pukkels met je momenteel, ik lijk wel een puber van 14. Allemachtig. Dan zie je mensen kijken van...tjeee. Vanmorgen voelde ik me zo rot. Ik stond op en voelde me veel te goed. Geen zere borsten, niet misselijk, geen buik, niets. Ik werd er spontaan bang van. Ik ben gaan douchen, en daarna even een boterham gesmeerd en half opgegeten. Ik werd onderbroken door mijn jongste die vroeg of ik hem wilde helpen met aankleden. Dus ik ren naar boven met hem, kleed hem aan, ren naar beneden maak een boterham voor hem en op dat moment komt er toch een golf misselijkheid opzetten, ik stond te kokhalzen boven de vaatbak. Met een kind naast me met een blik op zijn gezicht van "wat doe jij nou mam ?" Daarna ben ik maar even op de bank gaan liggen. Net als of de baby even wilde zeggen van: "Jij dacht dat het niet goed ging? Ik zal je wel eens even laten merken dat ik er nog ben !" Nou ik hoop het van harte dat dat zo is, nog 7 dagen en dan weten we meer, dan vertel ik het de jongens ook en kan ik eindelijk uit mijn wijde kloffie stappen en weer "normale" kleding aantrekken
Hee babke Het is heel goed om verder te kijken dan alleen het ziekenhuis. In het 'alternatieve' circuit zijn soms helr goede middelen of therapieen te vinden die je kunnen helpen. Zou wel jezelf goed laten voorlichten ook ivm je andere medicatie. Vervelend dat je je zo onzeker voelt door je gewicht, pukkels etc. Niks minder dan dat. Is gewoon hartstikke rot! Ben benieuwd wat de drogist zegt. Fiore wat een grappige situatie. Zo zie je maar weer binnen een paar minuten kun je er weer heel anders over denken. Er gebeurt zoveel in je lijf nu. Je merkt het niet altijd maar het is er wel. Kan me voorstellen dat het door de vorige miskraam soms gevoelens van onzekerheid met zich meebrengt. Spannend hoor de 22e de echo. Ga je alleen of gaat je man mee? @hier heerlijk rustig weekend gehad. Veel op de bank gelegen. De rust doet me erg goed. Heb dan nauwelijks last van een harde buik. Soms even als ik te vlug opsta. Ga vanmiddag de stad in. Wil alle reaterende dingen kopen en in huis hebben. Geeft me een rustig gevoel. De zelfgemaakte plank voor boven de commide is ook klaar (steigerhout) Ik zal even zoeken om leuke haakjes om die er nig op te zetten en dan komt et einde in zicht.
Fijn dat je je rust lekker pakt als het kan. En ik ben wel benieuwd naar je plank hoor. Ik hou wel van steigerhout. Het is inderdaad een lekker gevoel als alles strakjes geregeld is en dat je niet nog van alles en nog wat moet doen in je laatste weken. We gaan zelfs met zijn vieren naar de echo toe. Ongepland hoor, mijn man wilde er sowieso bij zijn voor het geval het weer geen goed nieuws zou zijn en het blijkt dat mijn kids ineens een studie dag hebben de 22e. Dus die mogen even in de wachtkamer blijven wachten. Wel lastig aan de ene kant want je moet je dan ook inhouden met emoties en dergelijke, het is toch anders dan dat je met zijn tweetjes bent. Maar goed, wat je zegt Thee, we houden de moed erin. Het is al 2 keer eerder goed gegaan dus mijn lijf weet hoe het werkt. Maar het blijft natuurlijk wel extra spannend nu.
Dat word een gezellige boel dus zo met zn viertjes Als alles dan goed blijkt te zijn dan is het heerlijk even op dat moment je gezinnetje compleet te hebben. Ook als het niet goed is, zijn dat toch wel de mensen die je bij je wilt hebben. Vorige keer was gewoon stomme pech fioortje, we houden de moed erin hoor! Ik duim iig voor jullie. Als de plank klaar is plaats ik foto's. Ook vh kamertje misschien wel Ga nu mn canvasdoekje afmaken met de uil van vilt. Daarna ga ik sterretjes maken van vilt. Aan een lint. Die komen in de opening van de klamboe te hangen En de vogel die ik al af heb hangt voor het raam. Hihi.