Ik ben heeel benieuwd Thee. Het klinkt erg leuk. Ik heb Thee even gezien op fb en ze komt morgen even buurten hier . En ik heb een mooi spreitje uitgezocht voor het logo. Ik heb trouwens dat vitaminepreparaat besteld. Ben benieuwd!
Ja dat is ook zo hoor, stomme pech. Daar ga ik nu ook maar vanuit. Ik voel me heel anders dan vorige keer dus dat is op één of andere manier ook wel geruststellend. Klinkt trouwens allemaal super leuk wat je gemaakt hebt. Ben benieuwd naar de foto's ! Heb je toch de stoute schoenen aangetrokken Bab en besteld ? Wanneer krijg je het binnen ?
Hoe was de 3D echo Denise ?? Emmer...ben je er nog ? Vandaag zit ik op de dag dat het vruchtje stopte, de vorige keer. Voelt raar....
Kokhalzen gelukkig niet maar ik moet wel de hele dag blijven eten, kleine beetjes om te zorgen dat mijn maag vol blijft anders voel ik me direct weeïg en misselijk. Zit nu ook weer aan een cracker, was halverwege mijn was toen ik dacht; eerst eten nu anders gaat het niet goed. Dus wat dat betreft is dit voor mij heel herkenbaar van mijn zw.sch van de jongens. Duurde tot een week of 13. Met mijn oudste zelfs tot week 18! Maar dat heb ik er met alle liefde voor over.
Ik moet ff mijn banner aanpassen, ben veel korter zwanger! Ik ga jullie bijlezen en vertellen hoe het was. Sorry dat ik er niet eerder was, laptop is een tijdje ver uit mijn systeem geweest en met mijn telefoon kan ik niet inloggen!
Zoals jullie zien ben ik ruim twee weken teruggezet! Hoe bizar he? Mijn eisprong is dus pas vlak voordat ik ongesteld moest woren geweest, op mijn vriend zijn verjaardag (30 he haha), is het gebeurd! Afgelopen vrijdag kreeg ik een echo waarop nu mooi embryootje te zien was, twee mensen hebben de echo gedaan. Eerst de assistent gyn en toen de gyn zelf. Toen de gyn keek zag ie het meteen, hij gaf me een hand en zei, alles is goed, tot volgende week! Ik heb wel drie keer gevraagd of het echt zo was! Vol blijdschap! Mijn gevoel klopte gewoon en dat is zo mooi!!!!! Dit mupje blijft!!!!!! Vrijdag heb ik weer een echo, dan moeten we het hartje zien kloppen, maar dat komt goed. Ik ben gelukkig <3
@ Emmertje joehoe wat een fijn bericht! Toch een late eisprong! Gefeliciteerd! Plank zelf gemaakt van steigerhout. Beetje zagen en lijmen en schroefjes erin. Heb leuke haakjes gekocht die moeten er nog op @denise hoe was de 3d echo? Op wie lijkt de kleine meid? Mijn buik van vandaag! Hij is erg opgezet schrok er zelf van hihi http://i.imgur.com/uNU5G.jpg
Jeetje wat een buikje al. Wanneer testte je positief eigenlijk? Of dacht eej dat je zwaar overtijd pas positief testte? Ik wil ook! November wordt mijn maand, let op! 8 aug was gewoon een jaar te vroeg
YEAH thats the spirit babke! Ik testte positief op 7 september toen ik een dag overtijd was. Maar ik had pas op 29 aug mijn eisprong!