Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Mooi buikje al emmer! :)
    Dan had je al op 9dpo een posi test. Hadk ook trouwens.

@bab zijn je pillen al binnen? Ik hoop soooooo dat jij de rij sluit in november met een posi test. Kga vet hard duimen

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He nieuw plaatje thee? Dat is best snel een positest inderdaad. leuk!

Als jullie nu allemaal keihard duimen, duim dan gelijk dat mijn ei komt voor 12 november. Dan wordt hubby geopereerd aan zijn knie. En het gaat bovenop nu eenmaal toch minder makkelijk haha.
    Als hij net zo laat is als vorige keer en ik wordt zondag ongesteld, dan is mijn eisprong op 11 november. Maar de dosis wordt nu natuurlijk 100 mg en ik start met die dci.

Nog geen idee of ze binnen zijn. Hopenlijk afgegeven bij de buurvrouw, dan kan ik vandaag gelijk starten. Ik denk wel dat ik start met gewoon 1 pil, of zouden jullie toch 1,5 doen? 60 of 68 kg is toch geen megaverschil? En als het goed is, wordt het verschil steeds kleiner.

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Zou gewoon starten met 1 pil hoor bab!

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat een drukte ineens! Schrik er gewoon van hihi! Fijn dat alles goed was emmer, wanneer mag je terug voor de echo? Voor mij is het nog 5 nachtjes slapen, ja echt...ik tel af.
    En inderdaad zal je zien bevallen we straks samen. Dat hadden we een aantal maanden geleden ook niet verwacht hè !

Bab fijn dat ze er zijn nu, ik zou ook voor 1 gaan hoor, enne 8 aug...daar houd ik je aan hoor!

Thee wat een mooie buik! Emmer ook trouwens, al een lekker bolletje!

5. Theebeeb

@bab ik ben niet op de hoogte van dci. Kan je daarin geen advies geven. Kun je in het kort uitleggen wat de werking ervan is?

@fiore spannend de echo komt steeds dichterbij.
    Ik was vanmiddag in de winkel en toen zag ik het zpaghetti boek staan met oa jouw naam erop. Zo leuk. Let er nu steeds op met dat soort boeken hihi. Hoe is jouw buik? Groeit ie al?

Taart en ik gaan misschien ook wel tegelijk bevallen hihi.
    Zou leuk zijn als fiore en emmer ook tegelijk bevallen!

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bab, heb je nog overlegd met je gyn over dit middel in combinatie met de rest ?

Leuk thee dat je me hebt gespot in de boekhandel ! Buikje groeit wel iets maar lijkt nog wel op de voorgaande foto. Vind het echt zo spannend, kan het niet uitleggen. Denk dat er een enorme last van mijn schouders zou vallen als ik strakjes een kloppend hartje heb gezien. Niet dat dat een vrijkaartje is, maar wel stap 1 in de goede richting. Ik voel me gelukkig wel anders dan vorige keer. Moe, misselijk en ik zit onder pukkeltjes. Zat net spontaan te janken toen Herman de blijkert vertelde dat hij mensen zou gaan helpen met hun Restaurant, idioot! Zwanger dus....Hahahaha

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, ik heb net pil 1 op.

Ik heb het niet overlegt omdat het een speciale vitamine b is. Ik zit nu op mijn gsm Thee maar als je even spiekt bij Gezond omgaan met PCOS en alleen even kijkt bij pcos en bij dci, daar staat het goed uitgelegd.

Het lukte wat te kopieren :)

DCI is een bijzondere B-vitamine die het lichaam normaal gesproken zelf voldoende aanmaakt om het krachtige hormoon insuline in het lichaam te reguleren. Uit onderzoek is gebleken dat het supplementeren met deze vitamine de gezondheid van vrouwen met PCOS aanzienlijk verbeterd. In de afgelopen twee jaar hebben al veel vrouwen zo op natuurlijke wijze hun gezondheid kunnen verbeteren in plaats van de symptomen te bestrijden. Ook hebben sommige vrouwen zelfs hun kinderwens op natuurlijke wijze in vervulling laten gaan. Vruchtbaarheid is namelijk het gevolg van een gezond lichaam.

Normaal gesproken maakt het lichaam zelf voldoende DCI aan uit gewone inositol, wat volop aanwezig is in onze voeding. DCI is het stofje wat er in het lichaam voor zorgt dat het de aanwezigheid van insuline kan herkennen wanneer je koolhydraten gegeten hebt. Wanneer er niet genoeg DCI in het lichaam aanwezig is, raakt het lichaam in de war en kan het de aanwezigheid van insuline niet meer goed herkennen. Dit wordt ook wel 'insuline resistentie' genoemd. Het lichaam blijft dan overmatig veel insuline produceren en als gevolg daarvan raken een heleboel andere hormonen ook uit balans (zie ook de uitleg bij wat is PCOS).

8. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Nee fiore dat hadden we echt niet gedacht!! Vandaag ben ik weer een dagje aan het werk als gashouder en morgen mag ik in de middag weer voor de echo. Ben wel nerveus nog hoor, wil nou wel een kloppend hartje zien!!

Ik ben ook weer enorm bezig om meer geld te kunnen verdienen, want ik word hier niet blij van. Ik heb natuurlijk straks geen verlof en dus geen maandelijks vast inkomen dan. Het is echt bikkelen nu dus ik moet echt meer werken. Gelukkig gaat dat vanaf ergens in november ook gebeuren dus dat scheelt.

Ik huil ook overal om, lijfelijk voel ik me prima, af en toe wat trekkerig gevoel in mijn buik en ik heb nergens trek in. Ik heb vooral last van mijn hormonen, very annoying, maar aan de andere kant, het is ook wel weer fijn. Weet ik ook weer: zwanger!! Ik voel me soms wel heel connected met mijn buikje en wat erin zit, zo'n fijn gevoel!

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi meiden,

taart, hoe is het met je?

thee, wat een mooie buik zeg! ik ben erg benieuwd naar je zelfgemaakte spulletjes! leuk hoor!

fiore, wat fijn dat het allemaal goed gaat, het misselijke gevoel geeft idd niet zolang je maar weet dat het goed zit!

emmer, wat een lief buikje al zeg! zo blij voor je!!! succs met de echo alvast! ik duim voor je!

bab, we hopen met zijn allen dat jij idd het rijtje gaat sluiten en dat er ook bij jou een klein wondertje gaat groeiren! hopelijk helpen die tabletten!

wij hebbenm afgelopen dinsdagavond de 3d echo gehad, zo leuk! die kleine meid ligt gewoon steeds helemaal dubbelgeklapt in mijn buik, dus met haar 2 voetjes gekruist voor haar gezichtje en ook haar handjes houdt ze steeds voor haar gezichtje! verstoppertje! maar na flink wat gespring en geloop en gewiebel hebben we haar toch even mogen zien, en wat grappig, ze ziet er totaal anders uit dan F.aye!!! heel ander neusje en mondje en je leek zelfs al wat haartjes te kunnen zien!! zo leuk! nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot ze er is!

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden,
    Wat een drukte zeg! Leuk!

Fiore en emmer, ben blij dat jullie je lekker zwanger voelen. Fijn hoor!

Babke, ik breng zondag hcg voor je mee! 😉

Met mij gaat t goed. Ik ben echt flink en t wordt best zwaar nu. Sinds gisteren heb ik een stekende pijn in mijn onderbuik. Ik vermoed indalingspijn. Zeker gezien de kleine man al wat ingedaald was bij de laatste controle.
    Slapen gaat niet meer zo goed. Ik word heel snel wakker en lig veel te draaien omdat ik mijn draai niet meer kan vinden.
    Vanacht heb ik gedroomd over de bevalling en over de baby: een heel mooi mannetje met bruine ogen en donkere haartjes.
    Elke keer werd ik wakker en was ik mijn mannetje aan t zoeken. Maar ik realiseerde me dat ik nog niet bevallen was. Haha.... Echt heel gek hoor.

Xxxxxx

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Denise, heb je een foto voor ons??? Ben heel nieuwsgierig naar jullie kleine spruitje.

Taart, wat grappig dat je zo levendig droomt. Ik ben benieuwd of jullie kindje straks lijkt op het kindje uit je dromen. Indalen kan inderdaad heel vervelend aanvoelen. Dus het zou heel goed kunnen dat dat het is.

Emmer, fijn dat je wat meer kan gaan werken, geeft je straks wat meer financiële rust. Succes met de echo, laat je het snel weten?

Ik heb net een ongelofelijk potje zitten liegen tegen mijn schoonmoeder! Ze weet natuurlijk van mijn miskraam en vroeg of we nog steeds graag een derde wilden. Ik zei dat ik het nog steeds leuk zou vinden en dat leidde tot een gesprek dat ik in de zomervakantie wellicht hoog zwanger kon zijn en dat we daarom misschien niet op vakantie konden etc. Maar dat ik geduld moest hebben en dat het kwam zoals het komt. Ik wilde eigenlijk heel hard roepen "in de zomervakantie dan is het kindje er al lang!" Ik ben nu al zwanger! Maar heb mijn mannetje beloofd nog niets te zeggen, dus ik ja...we moeten maar afwachten en hopen dat het gaat lukken. En dan zonder te lachen hè :)

12. Theebeeb

@denise wat een eigenwijs dametje jullie kleine spruit. Lekker verstoppertje spelen! Je kunt al echt een beetje zien hoe het kindje eruit ziet he. Op onze 3d echo was heel duidelijk mijn kinnetje te zien, dat zei de echoscopiste direct, dat vond ik zo leuk!
    Hoe is het met het buikje? Fotoootje? ;)

@taart hier word het ook zwaarder hoor. Vooral stukken lopen of fietsen valt me tegen. Ik heb sinds deze week ook indalingspijn. Er komen pijnscheuten door mn buik en dat trekt door tot in mn liezen/schaamstreek en doet zeer!
    Het slapen word hier ook minder, slaap voornamelijk lichter en vaker wakker daardoor.
    Ik schrok me rot vanmiddag er kwam melk uit mn borst. Zat een vlek in mn shirt. Ik kneep in mn borst en kwam er meer melk uit. Heb jij dat ook al gehad?

@fiore lastig he zulke gesprekken eigelijk wil je het wel van de daken schreeuwen! Des te groter is straks de verrassing als jullie het vertellen!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik was bevallen met 33 weken van een zoon en hij had de naam die we bedacht hebben. Helaas had hij het syndroom van down en ik was enorm mee aan.
    Mn schoonmoeder zei waarom zijn jullie niet naar het ziekenhuis gegaan on te bevallen dit is een prematuurtje. In mn droom wist ik niets van de 37 weken grens. Echt zo raar allemaal. Was de hele ochtend wat vreemd ervan in mn hoofd.

@bab bedankt voor de duidelijke uitleg over dci. Een erg positief middel bij pco als ik het zo hoor, hoop dat het je mag baten.
    Zal wel enige 'inwerktijd' overheen gaan denk ik.

13. Theebeeb

@emmer lekker emo dus! Het mag nu meid, hoort er bij ;)
    Hopelijk krijg je via je website weer wat opdrachten binnen, financiele zorgen zit je nu ook niet op te wachten.
    Sorry, maar wanneer is je echo ook alweer?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He filmster Taart. Henk?? Lekker nederlands hihi

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Haha, grappig hè?!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik dacht meer aan Willem :D

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh emmertje ik moet zo aan je denken! Ik hoop zo dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees net je berichtje op fb, ik kan niet anders dan huilen. Ik weet precies hoe het voelt om deze boodschap te krijgen. En daarbij was het bij jullie nu zo'n geluk gezien de omstandigheden. Als je wilt praten dan weer je me te vinden, hoe nu verder meis? Moet je afwachten?

19. Theebeeb

Niet te bevatten.... Wat een verdriet. Voor sommige dingen zijn gewoon geen woorden te vinden.

Sterkte lieve emmer

20. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Heb er even geen woorden voor....... ben er van ondersteboven....

Sterkte meid met dit enorme verdriet!

Deel Deze Pagina