Misschien dat ik ook wel extra emotioneel ben omdat het me raakt omdat het mijn situatie was van drie maanden geleden en dat het weer mijn situatie kan worden over drie dagen. Ik weet hoe het voelt. We zouden samen zwanger zijn potver.
he lieve meisjes. ik ben totaal de weg kwijt geloof ik. het is zo vreselijk achterlijk als je eerst hoort dat het waarschijnlijk niet goed is met alle verdriet van dien, dan een echo met geweldig nieuws en dan een gyn die tegen je zegt ´nee´. en dat woordje hoor ik steeds opnieuw, ik zit steeds opnieuw in die stoel, vol ongeloof. ik huil en ik huil niet. als ik huil dan gier ik t uit als een varken. vreselijk en vreselijk voor sam. ik ben thuis, heb donderdag pas weer een afspraak omdat de gyn wilde dat ik het eerst tot me liet bezinken. hij vond het ook heel erg, is het natuurlijk ook als arts. eerst zeg je dat het niet goed is, dan weer wel en dan weer niet. hij zal ook wel bij zichzelf denken... Ik ga maandag iig bellen,want ik wil zsm een curretage, afwachten kan ik niet. Ik heb geen buikpijn, geen bloedverlies, helemaal niks en de gyn zei dat het nog wel vier weken kon duren. Hij doelde zelf ook op een curretage volgens mij. ik heb meteen gevraagd hoe het zit met de iui en hij was heel stellig. aangezien mijn vriend zijn sperma niet goed is, (miss ook iets te maken met dat het niet goed is gegaan? geen idee, dat vragen) en ik voor mijn gevoel al heel lang zwanger ben (zei hij zelf!), wil hij zo snel mogelijk beginnen met de behandelingen. Dat is absoluut iets waar hij aan denkt. Ik ben daar blij mee, de enige manier om verder te kunnen is opnieuw zwanger raken. Weet je, we maken zoveel shit mee, we hebben het verdiend om iets goeds en fijns mee te maken. Iets positiefs. iets moois. en dit was ons mooie cadeautje en het mocht niet zo zijn. Ik moet dit verwerken. Dat kan pas als ik die dikke buik niet heb en verder kan. fiore, ik weet niet wat ik moet zeggen. we zouden samen zwanger zijn.
Fijn even wat van je te horen meis, ik kan me voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Je emoties zijn zo op de proef gesteld de laatste weken en dan met dit eindresultaat Ik vind het zo oneerlijk. Maar ja dat wordt niet gevraagd. Misschien heeft de kwaliteit van het zaadje er inderdaad wel mee te maken gehad, maar dat zul je nooit zeker weten. Ik wilde ook niet afwachten toen. Je wilt afsluiten nu je weet dat het niet meer leeft, ik vond het idee ook niet prettig. Ik hoop dat je snel kan worden geholpen, en ik vind het wel heel positief dat de arts zo met julli meedenkt wat de iui betreft. Nou meer zinnigs kan ik er niet over zeggen, huil lekker uit, ga langzaam beginnen met het een plaatsje te geven, het verwerken kan best even duren. Dikke knuf van mij.
Lieve emmer. Wat een hoop emoties.. Jullie zijn echt heen en weer geslingerd in allerlei scenarios en uiteindelijk is het geeindigt in het slechtste scenario. Het was jullie zo gegund, zoiets moois, een geschenk, en zo plots is het weggenomen. Zeer goed te begrijpen dat je veel verdriet hebt. Het is zo oneerlijk.. Hopelijk is er iets waar je kracht en steun uit kunt putten in deze verdomd moeilijke situatie. Sterkte moppie
emmer ik denk zoveel aan je... vind het zo erg dat dit is gebeurd nadat jullie zulke goede hoop hadden gekregen! hopelijk hebben jullie nu veel steun aan elkaar! succes morgen met je beslissing meid....
babke en taart, ik ben vanacht veel wakker geweest met buikpijn en rugpijn (heb waarschijnlijk bekkenklachten) en ben vanmorgen mn bed nog bijna niet uitgeweest... vind het heel erg en had me er ontzettend op verheugd maar ik denk dat het verstandiger voor me is om nu even mn rust te pakken en lekker in bed te blijven liggen... morgen moet ik ook weer de hele dag staan op het werk en denk dat ik het anders niet ga redden..... het spijt me verschrikkelijk en voel me er echt heel rot over maar ik denk dat dit voor mij en mn kleine meisje nu even het beste is.... sorry!
Mooi buikje ! Vervelend dat je bekkenklachten hebt, ik weet hoe dat is We hebben het net de jongens verteld ! Het was zo grappig. We zaten aan het eten en de jongste opperde een wedstrijdje" wie heeft de dikste buik na het eten " te doen. Ja drie keer raden wie de winnaar was Toen ik vroeg of ik normaal ook zo'n buik had zeiden ze; nee toch ? Hoe zou het dan toch komen jongens ? WHAAAA een baby in mama's buik ! Zo grappig. Ze gaan morgen mee naar de verloskundige en ze zijn ook niet achterlijk natuurlijk, de oudste kan inmiddels lezen dus die weet ook wel waar hij naar binnen stapt. Nu vinden ze ze het net zo spannend als wij. Maar dit keer doet het hartje het wel hoor mam....zei de jongste. Lief toch, ik hoop dat hij gelijk heeft.
Wat leuk Fioortje! Spannend ook voor de boys morgen. Ze hebben dus goed in de gaten dat het hartje moet kloppen. Hoelaat hebben jullie de echo? Ik zal voor jullie duimen. Vind het ook wel spannend eigelijk. Hier de hele dag niks gedaan ivm harde buiken. Kan dan echt niks. Loop krom naar toilet en verder niets. Net alsof ik te weinig vel op mn buik heb dat het enorm word uitgerekt. Kapstokhaakjes zijn vandaag op de plank gezet en vl heeft beloofd hem deze week op te hangen. Yoehoe einde komt in zicht! Ik ben na woensdag VRIJ! Verlof!!
ahh wat leuk fiore dat je mannen het zo goed doorhebben! superleuk! ik duim voor jullie hoor! hoelaat moet je morgen? thee, vind je dat, een bescheiden buikje? ben nu 4.5 kilo aangekomen in totaal dus daar ben ik wel erg blij mee,, maar ben natuurlijk al forser van mezelf! wat vervelend zeg, die harde buiken! gelukkig heb je iets heel fijns om naar uit te kijken: je VERLOF!!!! heerlijk genieten!
Hej meiden, Wat naar Thee, al die harde buiken. Pas je wel goed op jezelf? Mij is verteld dat het echt een signaal is ! Leuk hoor Fiore, morgen de echo! Spannend.... Leuk dat de boys meegaan. Babke en ik hebben echt een hele leuke middag gehad! Heerlijke thee gedronken en lekker gegeten. Denise, kom je al bij een bekkentherapeut? Want ik heb ook best last ( gehad ) en er zijn goede oefeningen voor! Ze heeft me in ieder geval wel verteld dat in bed liggen ook niet helpt, maar juist afwisselend zitten, liggen en lopen het beste is. Misschien toch eens een afspraak maken? Je moet nog best wel even ! Met mij gaat het prima. Ik houd erg vocht vast en heb daardoor last van Carpaal Tunnel Syndroom. ( dood gevoel in vingers ) Heel erg vervelend! Want snachts is het op zn ergst en ik moet er ook regelmatig uit om te plassen. Afgelopen nacht zelfs 5 keer ! Maar goed, het einde komt langzaam in zicht. Alhoewel ik wel wil genieten van deze periode nog saampjes! fijne avond nog meiden! xx
taart, ik loop nog niet bij een bekkentherapeut, ik moet as woensdag naar de gyn en wilde het er daar eens over hebben...! erg fijn dat jullie het vanmiddag zo leuk hebben gehad, hopelijk zie ik jullie snel in levende lijve!
Fijn te horen taart en babke dat jullie het zo gezellig hebben gehad! @taart wat vervelend dat vocht. Dat carpaal gaat dat straks weer weg? Hoop het wel voor je! Het komt nu erg dichtbij he. Vind jij het ook een gek idee dat je straks 'ineens' met zn 3en bent? @denise ja prachtig mooi buikje hoor! 4,5 kg voor deze termijn is heel netjes. Ik doe mn best om wat kiloos erbij te krijgen. Maar mn buik groeit als kool gelukkig en de baby ook. Emmer veel sterkte morgen, denk aan je. Meer weet ik niet te zeggen, ben nog steeds stil ervan.
Ik mag al om 9.30, maar moet daarna nog even wat doen, dus geen paniek als ik nog niet reageer zodra ik thuis ben horen jullie van me. Wish me Luck!
Vanmorgen met kramp in mijn buik naar de verloskundige, wat is dat spannend zeg. Maar we hebben een kloppend hartje !! Beebje zat in een vruchtzakje van goed formaat met het dooier zakje en was nog piepklein. Ik zou nu volgens deze meting 6,6 weken zijn. En dan zou ik 11 juni uitgerekend zijn, maar dat staat nog niet vast omdat ze straks met de 10 weken echo pas kijken hoe het er voor staat. De kans op een miskraam zou nu nog 3% zijn. Ik ben spuug misselijk maar dolgelukkig !