Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@babke hihihi hoe smaakte de avokado?

@denise ik ben morgen ook jarig! Haha alleen word ik 27 en Faye 3

Dames mijn verlof is nu officieel ingegaan!
    Genieten en rusten...
    Een zeeeer apart idee

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh Thee, rust in de tent! Fijn joh.

De avocado was prima hoor. Samen met tonijn, beetje mosterd en een uitje is dat een heerlijke lunch kan ik je zeggen. bakje yoghurt toe. mjammie.

En ik ben eindelijk weer onder de 68. 67,9 om precies te zijn. Dus het gaat goed, langzaam, maar goed. Ik doe het ermee. :D

Faye en Thee vast gefeliciteerd!

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaa...advocado drama in huize Babke. Gelukkig smaakte hij je nog goed.

Fijn dat je nu met verlof bent Thee ! Het voelde voor mij de eerste weken net alsof ik aan het spijbelen was, ik was niet ziek maar mocht wel lekker thuis blijven en kreeg nog doorbetaald ook ! Niet gek ;) Rust lekker uit, ga lekker tutten en veel plezier met schoonmaken, trust me...het komt vanzelf die nesteldrang strakjes hahahaaha.

Alvast gefeliciteerd en ook jij Denise met je kleine grote meid !

Vanmorgen was ik weer zo beroerd. Hang de laatste dagen veel op de bank. Vanmorgen heb ik mezelf maar verwend met een stel nieuwe positie jurkjes van Marktplaats. Ben benieuwd of het wat is, maar mijn oude positiekleding is van 6 jaar terug, dat is echt geen succes meer hoor. :)

4. Theebeeb

@babke dat klinkt heel lekker! Haal je die recepten uit een boek of bedenk je dat zelf? Hoeveel kg wil je afvallen?

@fiore ja het is wel een hele omschakeling om nu legaal thuis te zitten haha. Bij een ziekmelding voel ik me normaal gesproken al lichtelijk schuldig omdat ik dan denk dat ze het niet redden, denk altijd dat ik onmisbaar ben ;-s gaat werkelijk nergens over!
    Ga wel lekker uitrusten en omtutten in de babykamer.
    Wat leuk dat je wat positiejurkjes hebt gescoord op mp. Groot gelijk heb je. Hopelijk is het leuk spul!
    Ik heb weinig positiemode gekocht. 2 skinny jeans van de h en m een zwarte en een spijker. Een zw legging en 1 jurkje. Verder nog 2 vestjes. Heb er al met al niet meer dan 120 euro voor uitgegeven denk ik. Mn tshirtjes pas ik nog wel, zijn rekbare stofjes. ;)

@denise hoe was het bij de gyn? Wat zei hij van de bloedneuzen? Moeten er acties worden ondernomen!?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wel irritant zeg dat misselijke Fiore. Had je dat vorige keren ook?

Thee ik wil naar de 60, liefst eronder maar 60 is al goed. Ben nu 68.
    De recepten zijn soms uit boekjes en soms van mezelf en ah.nl is een goede leverancier van recepten

Oh meiden net naar de bios geweest. De Marathon. Wat een mooie film! Daar moet je echt heen gaan. Een traantje weg gepinkt, maar ook nog nooit zoveel om een film gelachen. Ik heb een rotterdamse familie en de humor is echt herkenbaar haha.

6. Theebeeb

Goed streven babke. Hoelang ben je?
    Merk je al iets van die pillen? Dat je je anders voelt oid? Ben wel benieuwd.
    Ik heb een app van ah en daar maak ik regelmatig recepten van, ideaal makkelijk en erg lekker.
    Wat leuk dat je naar de bios bent geweest. Ken de film de marathon niet! Nederlands talig neem ik aan? Leuk!
    Ik heb het weekend Intouchables gezien. (Gehuurd)Dat is ook echt een dikke aanrader. Jackie met carice van houten vond ik daarintegen minder leuk, beetje saai, had er veel meer van verwacht

Ik stond vanmorgen op met een apart gevoel. Ik ben jarig ;) en tegelijk moest ik even aan emmertje denken. Vandaag gaat ze naar het zh. Verdrietig.
    Ik voel me de laatste dagen niet fijn. Zeer misselijk en mn weerstand is tot het nulpunt gedaald door al die antibiotica kuren. Heb aften in mn mond die erg pijnlijk zijn en waardoor ik bijna niet kan eten.
    Daarnaast ontzettend aan de diarree. Mn lijf heeft het zwaar te verduren, functioneerd voor mn gevoel echt op reserves.
    Daarom hoop ik dat ik wat eerder beval, een week of 2 , 3.
    Puur om mn lijf weer wat op de rit te krijgen.
    Krijg vandaag gedoseerd visite, vriend heeft vanmi vrij genomen en wil dat ik vandaag geen catering doe. Alleen genieten van de visite lekker kletsen en veel taart eten. Heel lief.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He thee, gefeliciteerd meis. Hoe oud ben je geworden? Probeer er een relaxed dagje van te maken. En ik duim voor je voor en vroege bevalling binnen de veilige termijn.
    En Denise gefeliciteerd met Fay.

Jackie vond ik ook tegenvallen. Entouchable meot ik nog kijken. Mijn ouders hebben hem dus komt nog wel eens. Deze was Nederlandstalig ja.

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !!!

@Bab; Met mijn oudste heb ik tot de 18e week last gehad van misselijkheid, met de jongste tot week 14. Dus ik ben nu van plan om tot week 10 te gaan maar ik ben bang dat dat niet door gaat ;) Ik had het bij de miskraam helemaal niet, het misselijke dat gaf al een beetje aan dat het niet goed zat bij mij. Het misselijk zijn hoort erbij, maar ja...ik heb het er wel voor over hoor. Het is irritant en je doet wat minder maar verder overleef ik het wel.

9. Theebeeb

27 lentes jong ;)

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bedoel je niet herfst haha. Wat een t@kkeweer he?

Ik hoop toch dat ik niet misselijk ga worden hoor. Mijn moeder was ook alleen maar moe zei ze. Maar ik ben meestal gevoeliger dus ik zal wel boven de pot hangen denk ik haha.

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Emmer, hoe is het met je meid ? Ik weet dat je hier misschien niet meer zo graag komt, maar moest even aan je denken.

12. Theebeeb

Babke hoop het ook niet voor je , alhoewel die misselijkheid van de eerste drie maanden al weer aardig vervaagd is in mijn herinnering. Hihi.

Denise hebben jullie een leuk k3 feest gehad?
    Ik ben gister enorm verwend met cadeaus!
    Vandaag lekker rustig aan doen en al mn cadeautjes even bekijken

13. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden, wat is het hier rustig?!?

Babke: hoe gaat t met de clomid? Al resultaat geboekt?
    Of ben ik te voorbarig?

Fiore: hoe voel je je meid?

Denise: hoe gaat het met je bekken?

Thee: hoe voel je je? Lekker van je verlof aan het genieten?

Met mij gaat t goed, moet mezelf echt tot rust dwingen....
    Vandaag had ik een wat mindere dag: gedurende de hele dag zeurende menstruatie achtigs pijn en in de avond veel harde buiken.
    Terwijl ik echt rustig heb gedaan vandaag.
    Ga zometeen maar lekker slapen en dan afwachten wat er gebeurt.
    Iemand hier ervaring mee misschien?

Slaap zacht allemaal !

Xx

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben een weekendje weg geweest en gisteren werd mijn jongste geopereerd aan zijn amandelen dus ik ben even druk geweest. Ik voel me voornamelijk misselijk, maar what else is new. Het hoort erbij. De ene dag gaat beter dan de andere. Maar over het algemeen, weinig energie, moe en misselijk. Het gaat goed dus :)

Geen ervaringen met menstruatie achtige pijnen in week 36, wel harde buiken. Die kwamen bij mij ook steeds vaker. Blijf je vooral rustig houden en dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt als de buiken blijven aanhouden. Misschien is ukkie wel aan het oefenen ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou dames ik ben getransformeerd tot legbatterij :D.

Ik had zojuist de eerste follikelmeting in het ziekenhuis en ik heb rechts 2 eitjes van 12,3 en 12,5 mm. En link eentje van ook tussen de 12 en 12,5.

Indien ze alledrie doorgroeien, heb ik dus kans op een drie-eiige drieling. Liever niet natuurlijk, maar als het zo is, so be it.

Maar kan makkelijk dat er maar 1 of 2 doorgroeit hoor.

Hoe was je nacht Taartje? Uitgerust?
    En jouw krampen Fiore?

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Krampen heb ik gelukkig niet, misschien bedoel je iemand anders ?

Wat goed dat er zo veel aan het groeien is, ben benieuwd hoe de meting volgende keer zal zijn !

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi meiden,

zo weer even geleden zeg! sorry daarvoor! heb het nogal druk gehad!
    vorige week woensdag naar de gyn geweest, buik volede goed en bloeddruk was goed. wel een bloedonderzoek naar bloedstolling, bloedplaatjes en ziekte van von willebrand gestart ivm heel veel bloedneuzen en veel grote blauwe plekken...
    heb het gevraagd van mn bekkenklachten en het advies was om goed aan te voelen wanneer het teveel was... als ik het weer voel als ik bijv de hele dag gestaan heb op het werk, moet ik even gas terug nemen en rustig gaan zitten. ze zei: dat is gewoon je kindje die zegt dat je even gas terug moet nemen!
    volgende week dinsdag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. als er niets uitkomt dan blijf ik onder controle van vk, wel zkh bevalling met infuus en na de bevalling medicatie en als er wel wat uitkomt dan val ik direct onder de gyn en zal ik medicijnen moeten gaan slikken voor de bloedstolling.
    afgelopen donderdag is ons meisje alweer 3 jaar geworden! het was groot k3 feest en ze is superverwend! heerlijk!! ze wordt zo groot nu!! nog een jaartje en dan gaat ze gewoon al naar school!
    verder ben ik erg aan het aftellen naar mn verlof... nog 7 weken maar ik verheug me er zo op!

@ fiore, je hebt de kwaaltjes er graag voor over als de rest maar goed is toch? wanneer heb je de volgende echo?

@ bab, wow! 3 eitjes, wat goed!! groei groei groei en duimen voor een positief resultaat!

@taart, denk aan jezelf en je kleine mannetje en neem gas terug wanneer dat nodig is, als je straks bevallen bent heb je het al druk genoeg dus neem nu goed je rust en spaar je krachten!
    ben je erg nerveus voor de bevalling?

@thee, heerlijk aan het genieten? gaat het nu met de harde buiken ook beter nu je thuis bent? jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag he!!!

@ emmer, ik denk aan je.....

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh lees net dat Emmer weer gecuretteerd is, wat een ellende zeg :(

Ik heb 15 november weer een echo dan zou ik rond de 10 weken moeten zijn. Ik moet morgen de hele dag naar de Kreadoe op een stand staan, dus hoop dat het een beetje wil met de misselijkheid. Gelukkig weten ze van mijn zwangerschap af, dus ze houden er een beetje rekening mee. Ik had ook zoiets stoms zaterdagnacht. Ik had prima gegeten, veel meer dan de afgelopen weken, ik voelde mijn borsten niet meer en misselijkheid was weg. Ik raakte een beetje in paniek en maakte mijn man wakker. Ik vertelde hem dat ik dacht dat het weer verkeerd was gegaan en hij is gelukkig er nuchter. Hij zei: het zal wel meevallen, maar ik was overtuigd, zag alle doem scenario's voor me. Dus de hele nacht samen wakker gelegen. Tot een uur of 6...toen werd ik namelijk spuug misselijk....schaamde me dood ! Denk dat de miskraam toch iets meer impact heeft gehad dan ik dacht.

19. Theebeeb

Hej meisjes

@taartje hoe gaat het met je? En de menstruatie achtige pijnen en harde buiken? Geniet je van je verlof? Heb jij ook last van indalingspijn!? Jeminee wat zijn dat scherpe pijnen zeg! Dat word nog wat zeg. Die menstruatie achtige pijn had ik vanncht ook, zwaar gevoel in onderbuik en niks ligt lekker.

@ fiore hoe gaat het nu met je zoontje? Altijd vervelend die amandeltjes. Gelukkig knappen kinderen er snel van op.
    Wat een nare situatie meid dat je even enorm twijfelde aan je zwangerschap. Maar heel begrijpelijk! De miskraam heeft veel losgemaakt en grote gevolgen die nu wel meer naar de achtergrond verdwijnen door je huidige zwangerschap, maar de herinneringen zijn er nog steeds en zullen blijven, rot voor je! Gelukkig heb je weer kwaaltjes en ben je gerustgesteld, is die misselijkheid toch ergens goed voor ;) Het vertrouwen in je lijf en je zwangerschap moet groeien. Straks als je de kleine lekker voelt trappelen en bewegen zal dat rust geven.

@babke wat fijn drie groeiende eitjes! Wanneer is je volgende meting? Gekke vraag misschien maar als je geen clomid oid gebruikt heeft een vrouw dan ook meerdere groeiende follikels? Denk het wel aangezien er meerlingen geboren worden maar heb je met clomid daar vergrote kans op?

@denise spannend in afwachting op de uitslag dus. Je moet sowieso in et zh bevallen ivm veel nabloeden vorige keer toh als ik het goed onthouden heb? Gaan ze dan ook inleiden of wachten ze dan gewoon tot het spontaan begint? Wat is faye trouwens een prachtig mooi meisje, zag fotos op je facebook, echt een plaatje hoor!
    Straks nog zon fotomodel erbij ;)

Ik las net op fb dat emmer vannacht opnieuw is gecurreteerd. Wat een ellende voor haar en haar gezin. Alsof de geestelijke nasleep al niet erg genoeg is.

Hier gaat het goed. Gister controle gehad, baby heeft de indaling gestart ;) en dat voel je, zeer doet het. Veel harde buiken ook in rust dus heb besloten dat vanaf week 37 er een bed in de kamer komt aangezien ik de meeste uren van de dag lig. Vk vond het een strak plan. Gelukkig hebben we een grote kamer en past het gemakkelijk en valt het bed niet gelijk op als je binnenkomt.
    Was en strijkwerk is bijna klaar. Dan kan ik de bedjes gaan opmaken en moet nog even op pad voor een lekker joggingpak, voedingsbh's en makkelijk zittende shirts voor de BV. En dan mag wat mij betreft de baby met 2.5 week zich aandienen ;) ;) ;)

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fijn dat het goed met je gaat zeg. Ik duim nog steeds op eerdere bevalling ;)

Over Emmer, is het spoed geweest? Omdat ze 's nachts gecurretteerd is. Heel heftig. Arme meid.

Meerlingzwangerschap is een van de mogelijke bijwerkingen van clomid ja. Twee eiige tweelingen zijn normaal ook erfelijk. Dan heeft de vrouw van nature wat veel fsh. Ik heb het nu dus kunstmatig.
    Ik begin te wennen aan het idee, zou gewoon teleurgesteld zijn als ik zwanger ben en het is er maar eentje haha. Nee hoor, das maar gekheid. Liever 1 natuurlijk. Maar we hebben wel zoiets, zijn het er 2 of 3, dan is dat maar zo.

Deel Deze Pagina