Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meisjes!

Thee: wat een goed plan om een bed in de kamer te zetten! Ga je er wel op liggen dan? ;)

Ik ben vandaag naar de vk geweest voor een groei-en indalingsecho.
    Onze man laat zich van een eigenwijze kant zien: Hij is nog niet ingedaald en zijn buikje en beentjes lagen dusdanig ver op groei ( buikje bijna 42 weken !! ) dat ik verder onderzocht moet worden.
    Morgen ochtend moet ik opnieuw een uitgebreide suikertest uit laten voeren. De combinatie veel vruchtwater en een bol buikje bij de beeb kunnen namelijk wijzen op zwangerschapsdiabetes.

Daarnaast wilde ze dat ik op korte termijn een gynaecoloog zie, omdat hij nog niet ingedaald is. Dat had blijkbaar al wel gemoeten in deze periode.
    Ik voelde me opeens echt een beetje "patient" ipv zwangere vrouw, want ze ging direct bellen en ik moest en zou op zo kort mogelijke termijn terecht kunnen... dus tja.. vind het best spannend!
    Maandag om 11.30 uur heb ik een afspraak.

Ben benieuwd dus... Ik hou jullie op de hoogte... !

Babke: hoe nu verder voor jou? Wat gaan ze verder doen?

Weltrusten alvast meiden!

xxxxxxxxxxx

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

@babke dat zou wat zijn een drieling ;) pittig en gezellig. En net wat je zegt,als je zwanger bent en het zijn er nu 3 of 1 blij ben je toch ;)
    Krijg je wel een mega buik!
    Dus jij gaat morgen bootcampen! Of anders gezegt een afbeulcamp!;)
    Waar ga je dat doen en heb je dat ergens gewonnen?

@taart wat een berichten joh van jullie kleine man! Ik kan me herinneren dat hij eerder ook al voor lag op groei he? Toen was er sprake van eventueel inleiden van je bevalling. Hebben ze dat in de tussentijd steeds gecontroleerd? Hopelijk heb je geen zw.diabetes!
    Komt mij wel bekend voor dat babys dan vaak groot zijn en snel groeien. Ben benieuwd wat de gyn zegt maandag. Ik vraag me af rond welke termijn de baby volledig ingedaald hoort te zijn.

Wat betreft mijn bed, daar ga ik zeker op liggen ;) lijkt me heerlijk. Kan ik rusten wanneer ik wil. De bank is ook niet alles.

Hier doen ze trouwens de gehele zwschap maar 2 echos. De eerste tussen de 10-12 weken en de 20 weken echo.
    Vraag me ook weleens af hoe ze weten of de baby wel goed genoeg groeit of teveel groeit.

3. Theebeeb

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Wat een mooi bescheiden buikje thee!

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    @thee, wat een klein buikje zeg! en je bent zo mooi slank!
    wat fijn voor je, om straks een bed in de woonkamer te hebben! pak dan idd je rust!

@taart, wa vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is vwb de groei van jullie mannetje!
    hoe ging je suikertest? ben benieuwd wat de gyn maandag zegt!
    ligt hij al wel met het hoofdje naar beneden?

6. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hier vanmorgen op controle geweest bij de vk, hb was 7.1 dus erg netjes!
    baby schatte ze nu gemiddeld voor zover ze het kon voelen en ze heeft even gegluurd of ons meisje nog steeds met voeten, hoofd en handen naar boven lag en kontje naar onder, maar ze is gedraaid!!!! :)
    volgende keer krijgen we de echo voor het niertje. hopelijk is dat ook helemaal goed!

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hierbij een foto van mijn buik bij 28+6 vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

• IMG323.jpg
      IMG323.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      18
  8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat een verschil in buiken zeg!

Balen zeg Taart, laat je het weten?

Ik heb morgenmiddag fm. Dus dan meer.

Die bootcamp heb ik gewonnen via facebook. Ik ga dat doen in het bos, maar baal nu dat ik het afgesproken heb, want verrassend, ik ben een mooiweer sporter haha. En het wordt me een partij kloteweer :(

9. Theebeeb

@denise mooi buikje!

@babke succes met de fm! Hopelijk een mooi groot ei ;)
    En sterkte met bootcamp ;) het is hier echt hondeweer kan me echt voorstellen dat je afbeld. Niet fijn met zulk weer!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fm was goed. Twee eitjes van 14,5. De linker is blijven hangen.

Bootcamp viel erg mee. Was leuk!

Verder kledingkasten opgeruimd. Resultaat: 9!!!! Vuilniszakken en vier kussens. Nu hopen dat manlief er niet in gaat vroeten, want dan kan vast de helft weer terug. Hij heeft gewone witte overhemden, maar echt vormeloos. Zo uit de tijd. Vind hem ook niet aantrekkelijk als hij dat draagt haha. Dus stiekem ;) in de zak.

11. Theebeeb

Spannend babke, hopelijk groeit het eitje mooi zo door! Maar goed aan de klus dus. Kan heerlijk zijn, kledingkasten opruimen, en mooi wat spul wegdoen, geeft een lekker opgeruimd gevoel! Heeft je vriend nog in de zakken gesnuffeld? Je kan het beter drect afvoeren ;) dan is er geen weg meer terug.

Ik ben aan het handwerken. Dekentje aan het breien voor in de kinderwagen bak. Hij word wit met zandkleur gemelleerd.
    Verder ben ik met de naamslingers bezig en sterren van vilt voor boven het ledikantje. Mag wel opschieten als ik al die projecten af wil hebben.

Het is zo leuk, ik kan de baby heel goed voelen als ik mn handen op mn buik leg. Ik herken meteen hoe die ligt. Vaak steken er bobbels uit en dan is dat een voetje. Dan duw ik even en gaat ie weer anders liggen zo geinig de baby is gewoon helemaal af.

Hoe is het met jullie fiore taart en denise ?

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden. 2 supereieren haha allebei al 20!!!mm
    Vanavond aan de bak dus ;). Dat is mega snel gegaan zeg.
    Ik zag de gyn nog en ondat ik er in eerste instantie drie had moet ik volgende nog een keer fm. Zij gaf ook aan dat ik bij drie echt niks had gemogen. Een twee eiige tweeling door clomid vond ze eigenlijk al een schoonheidsfoutje. Ik vond het ook zo leuk dat ze me herkende :). Toch leuker dan het nummertje gevoel.

Oh en ik vroeg of ik nu meer kans had. Daar was ze heel duidelijk in JA! 2 eieren, 2x kans! Ben helemaal happy, nu hopen dat manlief niet te laat vergadert vanavond ;). Hebben alleen zaterdag geklust en daarvoor heel lang (3 weken ofzo) niet dus denk niet dat dat een kwalitatief goed kwakkie was helaas.

13. Theebeeb

Wow Babke wat een goed bericht, twee grote eieren. Die zijn ten opzichte van vrijdag heel snel gegroeit! Twee eitjes= dubbel zoveel kans. Ik word er helemaal blij van! Idd maar gauw aan de klus en die kansen benutten ;)
    Toen ik zwanger werd, hebben we die ronde 2 x geklust. En het was twee dagen achter elkaar. Daarvoor hadden wij ook twee weken niet geklust en ik dacht ook echt dat het zaad niet goed was, wat ik wil zeggen dat het niet zoveel zegt.
    Spannend Bab ik hoop zo dat je deze ronde een mooie positieve test hebt! Ik ga keihard duimen voor jullie. Gun het je zo na zon lange tijd en MMM. Liefs

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh spannend !! Succes hihihi... misschien wel 2 voor de prijs van 1 ;)

Hier gaat het goed hoor. Ik ben nog steeds flink misselijk de hele dag, en lusteloos maar ik weet hoe dat komt. Verder begin in er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Mijn buikje groeit lekker mee en nog 10 dagen voor de volgende echo. Dan zou ik ca. 10+ weken moeten zijn.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat hij al gesprongen is vannacht. Vanmorgen voor het eerst ovutest gedaan en die knalde al. Meestal begint de piek met een lichtere streep en mijn ei is altijd ergens tijdens mijn piek. En de kramp is weg. Nou ja, goede timing dan maar, maar voor de zekerheid vandaag en donderdag nog even.

16. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    goed bezig babke!!! o ik hoop zo voor je dat je nu met zoveel kans een keer geluk hebt!!!

ik krijg straks de uitslag van de gyn te horen.. ben benieuwd!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Spannend, laat je het weer even weten?

18. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    ik laat het even weten zodra ik het weet! ben wel erg benieuwd nu, hij zou tussen 12 en 1 bellen maar de ass belde me om 5 over 1 dat hij bij een spoedkeizersnede was geroepen op de ok dus dat hij me vanmiddag wel belt maar dat kan ook pas eind vd middag zijn!

19. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    En Denise ? Wat is de uitslag ?

20. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Sorry voor de late reactie!! Alles was goed, geen afwijkingen in stolling!!

Deel Deze Pagina