Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fiore, Thee en Denise, hebben jullie een tempkaartje van deze ronde? Die van Taart heb ik al en die geeft de burger moed. Ik ben benieuwd naar die van jullie.

Oh wat leuk zeg, een week extra! Is ie zo snel gegroeid of was je ei echt eerder?

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@bab ik heb nooit getempt! Kan je niet aan een kaartje helpen.
    Jouw kaartje blijft mooi zeg! En ja.. Die symptomen...
    Tis lastig om het bij een zwangerschap te plaatsen. De ronde dat ik zwanger werd had ik nergens last van alleen hele zere borsten. Dus mijn duimen draaien voor jou!

@fiore wat super fijn nieuws zeg dat alles goed gaat met jullie baby! Hopelijk kun je nu nog meer aan genieten en verdwijnt je onzekerheid een beetje. Heerlijk een weekje vooruit. Kun je het ook sneller vertellen ;)

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik gewoon goed zat met mijn eerste voorspelling, ik dacht toen al iets verder te zijn maar bleek toen 4 dagen minder ver te zijn en dus nu weer 8 dagen vooruit. Dus zat wel ongeveer in de goede richting. Vind het zo'n fijn gevoel dat het gewoon lekker aan het bewegen is en dat alles goed gaat. Ik heb de kraamzorg vanmiddag geregeld en het kraampakket. Dacht...ga het maar gelijk doen. Ik heb er vertrouwen in !

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bab bij deze mijn kaartjes, de ene is van mei, en de ander is van augustus, beide positief. Die van mei lijkt wel aardig op de jouwe alleen schommel ik wat meer in temperatuur.

Bijgevoegde bestanden:

• mei.jpg
      mei.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,8 KB
      Weergaven:
      14
    • aug.jpg
      aug.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,7 KB
      Weergaven:
      13
  5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jouw eitje was toen toch zeker al op dag 23? 3dpo testen is wel heel wonderlijk haha

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaa...het is nu eenmaal een wonderkind ;) Nee gekheid. Ik had toen niet getempt voor mijn eisprong, of net ervoor waardoor FF in de war was. Ik denk dat ik mijn eisprong op dag 21 of 23 heb gehad en dan is het op 9 of 12dpo getest. Dat klinkt aannemelijker.

Zal zo nog even een foto plaatsen van de echo...voor de liefhebbers hihi..

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Echo met 11 weken en 3 dagen :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooie echo Fiore. Ik duim dat ik er ook eentje heb over negen weken

9. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Wow fiore!!! Wat een mooi beebje al!

10. Theebeeb

Fioortje wat een lief beebje!

Nou de kogel is door de kerk hier. Ik mag thuis beginnen met de bevalling maar er zijn verschillende extra observatie punten. Ik mag niet langer dan 12 uren met gebroken vliezen lopen, moet elk uur getemperatuurt worden, indien hoger dan 38 direct naar zh. Zo zijn er nog een paar punten. Ben opzich wel opgelucht.
    Wel zeer verwarrend. Ik moest dinsdag nog rekening houden met een heel ander scenario.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Goh, en toch thuis bevallen joh? Ik vind het fijn voor je, want blijkbaar wil je dat graag. Ik zou zelf naar het zh willen. Je kunt er maar zijn in dit geval. Ik duim op een goede bevalling thee!

He meiden, doen we nog kaartjes sturen?;) ik heb mijn eerste zp-kaartje al binnen. Uit hengelo, ze eet Diyenne Lize.

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik wil nergens op letten, maar merk van alles. zit lekker in bad, want heb het weer eens koud.(geweldig de winter :)) Maar mijn tepels zijn anders:( Iets donkerder en harder. Bekend?

13. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    @ taart, ben zo benieuwd wanneer jou kleine mannetje zich aankondigt! en wat een gave opdracht heb je gehad zeg!! leuk!

@thee, fijn dat je thuis kan bevallen, vind je het spannend?
    nog eventjes...

@fiore, wat een knapperd hihi! super dat je vooruit bent gezet! erg fijn! hoe vind je zoontje het dat hij straks misschien zijn verjaardag mag delen?

@babke, erg hoopvol kaartje en wat je beschrijft met koud en warm voelen had ik ook hoor! ik heb helaas geen tempkaartje voor je want ik had niet getempt!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn temp maakt een duikvlucht dus helaas. Ik was er zo van overtuigd dat dit hem zou worden. De kramp was ook zo anders, dat voelde hetzelfde als de kramp bij de hsg :(. Straks nog ff tempen om de goede tijd, maar dat wordt niks meer hoor. Bah wat baal ik!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Om de goede tijd toch 2/10 hoger, maar goed, hij zakt nig steeds:(.

16. Theebeeb

@babke wat balen dat je temp is gezakt. Ik hoop natuurlijk dat het geen naderende ongi betekend, maar ik heb te weinig verstand van.
    Is er nog hoop of is deze ronde nu over??

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Op zich is er nog hoop omdat op de goede tijd maar een tiende scheelt. Maar ik ga uit van niet. Als het wel zo is valt het mee, maar koester geen hoop eigenlijk. Gun me die ruimte ook niet, omdat ik het best een domper vind dus nu heb ik 2 dagen om weer aan het idee te wennen van weer een ronde ziekenhuis

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou er is zeker nog hoop. Heb ook maar getest maar is negatief. 11 dpo nog hoog is 1x eerder gebeurd, met mijn. Vmk. Ik ben benieuwd

19. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    babke, ga je morgen of overmorgen weer testen?
    wat vreemd dat je temp zo mooi hoog blijft en de test nog niet posi is toch?

ik duim zo voor je!!!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als gisteren de innesteling was is het niet zo gek natuurlijk. En ik ben pas 11 dpo. Vorige keer had ik toen met de predictor early ook maar een heel licht streepje. En die meet al heel snel. Heb er nu zo eentje gekocht en ik ga morgen aan het eind van de middag testen. Hebben vrienden over met kinderen die blijven tot morgen Dus ga dan niet testen.

Wel leuk. Ik heb twee boekjes gekocht voor ze en er os een kaart bij ons gekomen van sint en piet dat ze hun schoen mogen zetten. Nu ben ik wat voor het paard vergeten mee te nemen. Wat kun je klaar leggen voor et paard? Ik heb geen winterpeen ofzo

Deel Deze Pagina