Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Babke ik vind het spannend!!

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Een suikerklontje bab! ;)

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Of een mooie tekening

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #3084 Babke, 17 nov 2012
    Laatst bewerkt: 17 nov 2012
    Hmm bruin verlies. Toch naderende ongesteldheid ben ik bang, het neemt eerder toe dan af. Als het maar niet zo pijnlijk is als vorige keer.

Het is een bakje water en een boterham geworden trouwens.

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee,...ik had zo'n goede hoop voor je dit keer :(

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou het bruin is weer gestopt. Geen krampen en en bmm is nog dicht. Temp was weer 36,9 maar onbetrouwbaar door de wijn gisteren

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Oh, spannend bab!!!!! Wanneer test je?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn lf is gewoon langer geworden. Ik heb duidelijkheid. Temp is gezakt dus bloed komt eraan.

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    Ahh babke wat vind ik dit weer rot voor je zeg! Zo onzeker en hoopvol... maar toch weer niet!! Bah! :(

10. Theebeeb

Ik dacht net, even snel kijken hoe de temp van babke is.
    En dan dit.. Jakkes meid wat balen!

11. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Bah bah bah!!! Ik dacht gister in bed nog: dit word babkes maand!
    Ik vind t waardeloos! Dikke kussen mop!

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Volgende ronde. Ik ben al heel blij dat ik zie dat die DCI tabletjes goed hun werk doen. Een langere lf had ik niet durven dromen. Ik ben nog niet echt begonnen met bloeden, dus misschien haal ik de 14 dpo nog wel.

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen meid, ik vind het echt heel jammer voor je. Wel fijn dat je lf langer is nu. Toch nog een positief puntje.

Ik belde vanmorgen voor een afspraak voor de combinatie test en er ontstond lichte paniek toen ik vertelde dat ik nu 12 weken was. Ze had deze week geen tijd meer en het moest toch echt met 12 weken gebeuren. Ze hebben me er tussen door gepland, dus ik mocht vanmiddag meteen komen. Weer een mooie echo. De uitslag krijg ik volgende week pas, wel weer spannend hoor. Ik werd ook weer 2 dagen terug gezet en ben nu dus uitgerekend op de verjaardag van mijn jongste...hoe krijgen we het voor elkaar !

14. Theebeeb

Hej meiden

@babke zie dat je tempkaartje weg is. Ben je ongesteld geworden?
    Hoe is het trouwens met je man. Die is geopereerd aan zijn knie toch? Zat er ineens aan te denken.

@taart hoe gaat het bij jou? Alles nog rustig ;)
    Al voortekenen gesignaleerd?

@fiore fijn dat je nog tussendoor kon voor de combinatietest. En nu wachten op de uitslag.
    Hoe is het mogelijk joh, op de verjaardag van je zoon uitgeteld!
    Vind het altijd zo apart dat ze die datum steeds weer bijstellen.

@denise jouw verlof begint al bijna he? Heb je er zinin?

@hier gaat het wel.afgelopen twee weken afgevallen door de ab kuren. Morgen heb ik controle worden er ook weer kweken afgenomen. Mn buik is nu echt dik! Die groeit maar door. Zal straks foto plaatsen.
    De nachten zijn iets minder geslaagd, haha. Heerlijk mn bed in de kamer, als ik niet kan slapen ga ik daarheen lekker boekjes lezen en tv kijken.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja, ik ben weer ongesteld geworden. Heb ook echt een dipje weer. Ik was zo benieuwd naar deze ronde en toen was die lf ook nog zo lang. Wat goed is! Mijn hormonen raken weer meer en meer in balans gelukkig. En op zich is dit sinds mijn pilstop pas de 4e gerichte poging en heb ik daarvan zelfs 1x een streepje gehad. Dus het komt vast wel goed. Maar ja, ik had echt zoiets van, 1 eitje moet toch wel blijven plakken? Heb vandaag gewoon echt even een dipdag.
    Vanavond starten met de hormonen en volgende week dinsdag mijn eerste fm weer.

16. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hey meiden!

@fiore, fijn dat je er nog tussendoor kon bij je vk zeg!

@ taart ik ben ook benieuwd... nog geen voortekenen?
    en heb je al iets van je sprei gehoord?

@bab, wanneer gaan ze in het ziekenhuis verder met andere maatregelen?

@ thee, pak goed je rust hoor meid, straks moet je nog hard genoeg werken! kan het nog geen kwaad dat je steeds afvalt? groeit je kleintje nog voldoende?

ik heb morgen over 4 weken verlof!!! nog 10 werkdagen in totaal... begin het nu wel erg zwaar te vinden hoor, vroeg uit bed en meteen druk druk 's morgens en hele dagen staan..

ik moet as donderdag naar de huisarts.. vanwege mn rugpijn en ik heb ineens op mn bovenbenen, richting mn liezen zeg maar een heel plakaat met uitslag zitten.. het jeukt als een gek en het gloeit gewoon! ik wilde vandaag een afspraak maar het spreekuur zat al vol helaas....
    slapen doe ik ook nauwelijks meer.. ik lig niet lekker meer en ben bij het kleinste zuchtje van mn grote meisje wakker... volgens mij is dat moeder natuur die ervoor zorgt dat ik straks meteen wakker ben als de kleine huilt!
    verder zijn we hier natuurlijk volop in de sinterklaasstemming, dochterlief vind het allemaal zo leuk!!!!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe was het Fiore?

18. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren geweest en ik heb er echt een heel naar gevoel aan overgehouden. Wordt er gewoon een beetje depri van. Ze wilden tijdens de echo niet vertellen of het een dikke of dunne nekplooi was. Onder het mom van "ik kan het je nu wel vertellen, maar als je bloed een ander beeld geeft dan schiet je er niets mee op" Maar ik had direct zoiets van...als de nekplooi mooi dun is, dan had ze dat waarschijnlijk wel gezegd. Al is het enkel om je alvast gerust te stellen dat dat deel er goed uit ziet. Op school hoorde ik moeders vertellen dat zij het wel direct te horen kregen tijdens de echo. Ik niet dus. Ik heb nu meteen zoiets van..het zal wel geen goed teken zijn. Ik ben over het algemeen geen doemdenker maar ik heb nu toch wel een heel vervelend gevoel. Terwijl dat misschien nergens voor nodig is.

Ik vind het zo jammer dat ik niet van mijn zwangerschap kan genieten zoals ik dat met de jongens wel heb gedaan. Ik maak me enkel zorgen de hele tijd. Stel dat het niet goed is? En dan...onderzoeken met risico's van dien ? En als het dan wel goed blijkt te zijn, dan komt de 20 weken echo nog. JEMIG...wat een zeikerd ben ik deze zwangerschap. Normaal had ik ook wel mijn spanningen op momenten maar niet zoals nu :(

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Zo meiden, even een reactie van mij!

@ Babke: ik vind het zo ontzettend waardeloos voor je! Ik had echt goede hoop! We duimen je de volgende ronde weer in mop!

@ Thee: fijn dat je bed in de woonkamer staat en dat het goed met je gaat. Spannend nu hè?

@ Fiore: wat vervelend dat je die nare ervaring had. Heeft je vk de echo gemaakt? Anders zou ik een extra afspraak maken of eventueel een telefonische afspraak om deze gang van zaken, maar nog belangrijker: je gevoel te bespreken. Ik zou hier zeker niet mee rond blijven lopen.

@ Denise: vervelend hè, die slapeloze nachten! En die uitslag op je benen..... Gek! Ben benieuwd wat er uitkomt.
    Helaas heb ik nog niets ontvangen van Emmertje. Ik heb haar afgelopen week een mail gestuurd en blijkbaar heeft ze mij ook al gemaild, maar die heb ik niet ontvangen. Was eigenlijk een beetje boos omdat ik al een half jaar geleden besteld en betaald hebz! Ze heeft nu voor de derde keer een sprei opgestuurd. Ben benieuwd. Ze vertelde dat ze hard heeft gewerkt afgelopen week om de sprei en ook die van bab af te hebben, maar volgens mij heeft ze gezegd destijds dat ze die spreien zou geven als we in Amsterdam zouden zijn. Ik dacht dus eigenlijk dat die spreien al af waren.
    Ik vind het heeeeel erg vervelend dat ze in een rot periode zit. Dat er veel dingen spelen in haar prive situatie, maar ja, heel vervelend, maar ik heb 40 euro betaald en ik wil daar graag iets van terug zien. Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nu verder mee moet doen.....

Met mij gaat t verder goed. Mijn energielevel is top! Ik heb me heel de zwangerschap nog niet zo fit en fruitig gevoeld.
    Ik heb wel sinds een paar dagen veel harde buiken, vooral in de avond. Daarnaast ook een menstruatie achtige pijn.... Geen idee of het voortekenen zijn.... We zien het wel.
    Slapen gaat al weken niet zoals het hoort, maar ik lijk daaraan te wennen. Gek hoor. Vijfde het nu echt wel spannend! Morgen weer controle bij vk. Ben benieuwd! Ik denk dat de kleine nog niet ingedaald is....

Nouja, ik hou jullie op de hoogte!

Slaap lekker voor straks!

Xx

20. Theebeeb

@denise heerlijk jij kan ook al aftellen! Straks met verlof.
    Hoe is het met je uitslag? Succes bij de dokter morgen.
    Slapen is hier ook niet al te best. Ben om het uur wakker en slaap heel licht. Ga dan naar beneden thee zetten en boekje lezen, en dan weer opnieuw proberen te slapen ;)

@taart wat vervelend dat je de sprei nog niet hebt. Hopelijk ontvang je hem nu wel na 3 x versturen.
    Die menstruatie achtige pijnen herken ik. Heb ik ook last van.
    Spannend vandaag controle. Ik heb vanmiddag ook controle. Mijn buik zit echt heel laag nu. Heb echt een druk gevoel in mn onderbuik.

@babke super balen van je ongi. Tis gewoon zwaar klote.
    Hopelijk kun je jezelf weer bijeen rapen voor de volgende ronde.

Deel Deze Pagina