Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo meiden

Hoe is het met iedereen? Denise wat vervelend dat je zo ziek bent en zoveel moet hoesten. Knap waardeloos!! Hopelijk gaat je thijm drankje helpen. Tis zwaar irritant!

@fiore hoe is het met jouw? En met de misselijkheid? Knapt het al iets op?

@taart is lekker aan het genieten van kleine stan. Hopelijk herstel je goed. Geef je bv?

@babke hoest met jouw? Heb je deze cyclus ook weer follikelmeting? Gebruik je nog steeds 50 mg clomid of is het verhoogd?

Hier is het allemaal bijzonder rustig. Nog geen tekenen van een naderende bevalling. Maar ik wil zo graag!!
    Met 41 weken gaan ze strippen mocht ik dan nog niet zijn bevallen. Hoop zo voor die tijd ons baby te hebben!

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@ Thee: Vandaag ben je uitgerekend! Spannend hoor, hopelijk komt het snel op gang allemaal. Laatste loodjes meid.

@ Denise; waardeloos dat je je zo ziek voelt, dat kan je er niet bij hebben nu. Is het te doen nog op je werk of wordt het te zwaar?

@ taart; hoe bevalt de roze wolk ? Hopelijk ben je heerlijk aan de genieten!

Met mij gat het goed, de misselijkheid is volledig weg, enkel met tandenpoetsen nog een beetje. Verder voel ik me goed, buikje groeit en ik geniet er van. Vanmorgen wel weer even geschrokken, mijn jongste kwam rood gestipt uit bed. Net naar de dok geweest, 5e ziekte en andere kunnen gevaarlijk zijn voor de baby. Twee artsen hebben gekeken maar konden niet zeggen wat het is, ze neigen naar roodvonk, maar hij had niet alle kenmerken. Vaag dus, hij is er gelukkig niet erg ziek van. En wat de baby betreft is er dus niets over te zeggen :(

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Duimen dat het mee valt Fiore.

Thee nog geen weeen? Zul je zien dat jij overtijd gaat. Ook voor jou draaien mijn duimpjes.

Mijn eisprong is nu denk ik. Gisteravond laat en vanmorgen knalpositieve test gehad. Donderdagavond laat geklust en vanmorgen vroeg. Dus volgens mij goeie timing. Als hij wil vraag ik manlief nog voor morgenavond. En dan op de wachtbank.
    Dan blijf ik hier weer even weg.
    Nod is vlak voor kerst, daar baal ik wel van. Met kerst ongesteld en aan de hormonen dus. Ga ik gemakshalve maar even vanuit.

4. Theebeeb

@fiore wat fijn dat de misselijkheid wat over is. Bij mij begon het weer zo rond de 30 weken. Heel apart.
    Hoe gaat het nu met je zoontje? Rode vlekken al wat afgenomen?

@bab mooi een positieve ovutest. En goed geklust dus zo te lezen.
    En straks weer op de wachtbank. Spannend.

Ik heb echt een rotdag. Enorm rugpijn, onderin. Kan geen geschikte houding vinden, dan weer op de bank, bed, skippybal ppff.
    En sinds vannacht enorme jeuk. Niet te filmen. Las op internet dat je lever nu minder goed functioneerd.
    Gister bij de vk geweest. Heb een datum voor strippen. Maar dat duurt nog bijna een week. En dat willen ze 3 x proberen mits de bmm verstreken is. Ze kunnen dan evt nog thuis vliezen breken. En anders inleiden. Hoop dat het spontaan begint 1 dezer dagen.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden wat doen jullie met kerst? Ik hield altijd van kerst, maar dit jaar alleen maar frustratie. Ik mag het vast niet zeggen maar als mijn zwager weer vrijgezel zou worden, zou ik dat niet erg vinden. Wat een verwende drammer is zijn vriendin toch. Is zo gewend van huis uit overal haar zin in te krijgen, desnoods met liegen. Volgend jaar doe ik kerst echt anders. Gelukkig heeft manlief nu haar gedraai en gestook ook gezien. Allemaal om haar zin te krijgen. Hij zei steeds dat het allemaal wel mee zou vallen. Gelukkig waren er nu twee overduidelijke voorbeelden die zijn ogen ook openen, dat ik niet gek ben.
    Maar ja, het is familie, dus he moet het samen rooien. Zo jammer. Mijn goede voornemen voor 2013. Ik die niets meer wat ik zelf niet wil voor de lieve vrede. Dan ben ik maar dwars. Maar ik vind het toch wel typisch dat ik altijd alleen hij hun dwars lig en verder nooit dol heb net mensen. Aan wie ligt het dus?
    Bah *gefrustreerd aan het wezen*
    En weer op de wachtbank denk ik. Ik heb niet getempt. Ik houd 23-12 maar aan als nod

6. Theebeeb

Babke wat een vervelende situatie. Kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om met haar aan het kertdiner te verschijnen. Ja familie, je moet het er mee doen. Weet er alles van.

Hoe is het met de andere dames?

Morgen ben ik 41 weken. Vind het nu wel lang duren hoor!!
    Hele week al voorweeen maar zet niks door

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hey meiden!

thee wat rot zeg dat het niet doorzet!! morgen gaan ze je proberen te strippen toch?
    ben benieuwd of het kan en of het effect heeft! krijg je niet veel telefoontjes/smsjes van iedereen die benieuwd is of er al wat is?

babke, tsja schoonfamilie.... ik weet er helaas ook alles van!

fiore, hoe voel je je? en krijg je alweer een lekker buikje?

ik heb nu al lekker weekend en moet volgende week maandag en woensdag nog werken en heb dan heerlijk VERLOF!!!
    zo lang naar uitgekeken en nu is het dan eindelijk bijna zover!
    vorige week ben ik de hele week goed beroerd geweest en gelukkig voel ik me nu op wat kriebelhoest na, stukken beter!
    mn vader heeft vandaag voor me de bedklossen opgehaald en die gaan dus zondag onder ons bed!

t wordt wel weer heel echt nu! :D maar heb ook zo'n zin om met mn kleine meisje te kroelen!!

taart, hoe gaat het met jullie? wat een prachtig mannetje is stan!

8. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden!

Even een berichtje van mij weer.
    Het gaat erg goed met ons. Stan is een voorbeeldige jongen die snachts volledig doorslaapt, goed eet en erg tevreden is!
    Mijn herstel verloopt voorspoedig. Ik kan steeds meer! En dat is heel fijn!
    Mama zijn is de leukste taak die er bestaat, alle clichés zijn waar!

Thee: spannend!!!! Elke keer check ik Facebook, ben benieuwd hoe het zal verlopen. Hopelijk dient de kleine zich snel aan! Ik duim voor jou dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat het natuurlijk begint.

Fiore: fijn dat je misselijkheid over is en dat je nu echt kunt gaan "zwangeren"! Wil je weten wat het word?
    Heb je een stiekeme voorkeur?

Babke: vervelend van je schoonzus....... Hopelijk hoef je niet naast haar te zitten..... Jammer dat t zo moet.....
    Wat zou t mooi zijn als je met kerst een pos test zou hebben! Ik duim wederom voor je!

Denise: 34 weken al... Wat gaat t snel! En bijna verlof, dat zal een heerlijk vooruitzicht zijn!

Nou moppies... Ik ga weer verder, ik houd jullie in de gaten hoor, ondanks dat ik niet heel veel schrijf hier!

Kussen! Ook van Stan!

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    taart wat heeerlijk dat stan 's nachts doorslaapt!!! dan kun je zelf ook lekker snel aansterken!

10. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey weer leven in de brouwerij hier !

@Thee, wat jammer dat je zo lang moet wachten meid, hopelijk sluit je je kleintje snel in je armen ! De laatste loodjes...

@ Taart: Goed om weer even van jullie te horen, wat een kanjer dat hij nu al doorslaapt zeg ! Dat heeft bij mijn mannen, 5 maanden en de 2e anderhalf jaar geduurd. Dus wees blij ! Fijn dat je weer hersteld en je helemaal op en top mama voelt. Heerlijk !

@Bab; goed dat je voor jezelf op gaat komen. Het is makkelijker om voor de lieve vrede te bewaren maar naar de pijpen van je schoonzus te dansen, leuk is anders. Bah altijd waardeloos zulke situaties.

@Denise: Verlof ! Heerlijk zeg...lekker rustig aan doen. En wat is het snel gegaan voor mijn gevoel.

Met mij gaat het goed ! Misselijkheid is volledig weg. Buikje begint te groeien al heb ik het idee dat hij niet zo groot is als bij mijn 2e maar ik kan me vergissen. Ik heb gisteren voor het eerst echt duidelijk de baby gevoeld. Ik hoop dat ik hem nu elke dag ga voelen, heerlijk die zekerheid.

Voorkeur voor geslacht ? Nee die heb ik niet. Ik denk zelf dat ik een jongetje krijg. Zo voelt het gewoon. Natuurlijk lijkt een meisje me ook geweldig maar nog zo´n lekker ventje erbij lijkt me ook heerlijk. Waarschijnlijk weten we het over een week of 5 dan hebben we de 20 weken echo. Spannend hoor !

11. Theebeeb

Goedemorgen dames

@denise Heerlijk nog twee dagen werken en dan verlof! Dat heb je dik verdiend na zolang doorgewerkt te hebben. Heel knap!
    Fijn dat je weer wat bent opgeknapt. Niks aan zo halfjes. Dus dit weekend de klossen eronder, word nu wel serieus he?

@taart Wat is Stan een topper zeg dat ie al zo snel doorslaapt. Hoe doe je dat? ;) geef je bv? Mijn vriendinnen hebben na 8 weken nog geen doorslapers. Zal ook wel erg aan de baby zelf liggen denk ik.
    Heerlijk dat je al weer zo opknapt en geniet van het moeder zijn. En gelukkig zijn alle cliches waar ;)

@fiore Fijn dat je de kleine hebt gevoeld! Speciaal gevoel is en blijft dat. En het geeft je zekerheid, ook wel een lekker gevoel.
    Ben benieuwd naar je buikje!

Vandaag word ik gestript, indien mogelijk. Als de bm dicht zit en dit niet lukt word het maandag weer bekeken anders moet ik meteen door naar het zh, en dan zal een inleiding gepland worden. Dan moet de bm verweekt worden met gel of tabletten en vervolgens een weeen opwekkend infuus. Hoop niet dat het zover komt. Wil zo graag natuurlijk bevallen, en heel graag thuis.
    Heb de hele week al voorweeen. Veel steken en krampen en harde buiken. Heb een aantal nachten gedacht; zou dit het begin zijn? Het is niet 1 x doorgezet. Ik heb ontzettend last in mn onderrug. Kan geen houding meer vinden. Zit nachtenlang beneden, lig dan op de houten vloer met een deken over me heen, steenkoud, maar dat voelt het best voor mn rug. Maar ik ben het nog niet zat hoor!! Wel heel nieuwsgierig naar onze baby maar zo dankbaar!!
    Nou dames ik houd jullie op de hoogte en ik waggel nog even verder.

Dikke kus

12. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Thee!
    Even benieuwd: ben je gestript?

13. Theebeeb

Ja ben gestript dus nu maar afwachten..

14. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    merk je al iets?

SPANNEND!!!!!

15. Theebeeb

Ze kon er niet goed bij bm lag naar achteren en nogal diep dus het deed echt heel erg zeer en het is nu nog heel gevoelig.
    Voel nog niet echt wat.... Baby is wel enorm druk

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Spannend!!! We duimen!

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    spannend zeg!! duim duim duim!!!

18. Theebeeb

Even een update;
    Vanaf gister avond 19.30 lichte krampen en deuk gevoel in de onderbuik. Ongeveer om het kwartier. Slijmprop verloren.
    Rond 23.00 gedouched daarna kwamen ze ongeveer om de 10 min en hielden ongeveer 1 minuut aan. Niet heel pijnlijk. Ben gewoon in slaap gevallen en om de 1.5 uur wakker voor toilet. Had nog steeds beurs gevoel in onderbuik maar geen krampen. Wel enorm rugpijn!
    Nu af en toe een lichte kramp maar er zit veel meer tijd tussen en ze duren kort. Dus ik heb echt geen idee!!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Vanaf hoelaat bel je de vk? Er gebeurt iig iets, succes

20. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Thee, wilde je even laten weten dat ik aan je denk!
    Xx

Deel Deze Pagina