Ik heb vanaf vrijdag avond (voor) weeen. Zijn erg onregelmatig zonder patroon. Het zet niet door. Ben redelijk gesloopt nu, en een klein beetje moedeloos. Heb voor het eerst een potje gehuild net. Ik hoop toch gauw te mogen bevallen, want dit is niet leuk meer. XX
He hoe is het? Een vriendin van mij heeft toen een ruggenprik gekregen zodat ze kon slapen. Moest wel naar het ziekenhuis.
Eh wat balen dat het nog niet wil doorzetten. De weeën die je nu gehad hebt doen ook echt wel iets hoor, verweken, misschien al iets ontsluiten. Ik hoop dat het wel snel gaat komen nu voor je, dit is zo vermoeiend. Hou je taai meis!
thee, hoe gaat het met je? heb je de vk nog gebeld vandaag? he wat rot zeg dat het verder niet doorzet, het put je wel uit! probeer zoveel als mogelijk je rust te pakken tussendoor, je zult het straks echt nog nodig hebben! toi toi toi! ben zo benieuwd!!
En? Hier ben ik thuis. Ik heb geen koorts, maar ik was me toch misselijk. Zodra ik op mijn zij draaide ging alles draaien evenals mijn maag. Blech. Geen idee wat het is, maar het enige paardemiddel wat ik heb (domperidon) mag ik niet hebben. Dat mag alleen als je 100% zeker niet zwanger bent en dat weet ik dus niet. Ik heb een keer ieder iets soortgelijks gehad en toen werkte dat super. Toen wist ik ook noet wat het was. Net flink geslapen en het lijkt over. Dit kan geen symptoom zijn toch? Ik heb nog niks gegeten, dan had ik het nog moeten hebben toch? Of komt het dan met vlagen? Al zijn mijn borsten wel meer gespannen dan normaal. Ik durf gewoon niet meer te hopen, laat staan testen. Vooral omdat ik beide weleens mee gemaakt heb toen ik zeker niet zwanger was.
Balen meid dat je je zo rot voelt. Het kan allemaal. Mijn misselijkheid begon pas met 5/6 weken. Een ander heeft het vanaf de bevruchting. Borsten gespannen kan nooit kwaad toch ? Wanneer is je NOD de 23e ? Dan zou je nu 6 dagen voor zitten ? Heb je nog tussentijdse echo's gehad wat je eisprong betreft ? Hier ook nog even mijn buikje van gisteren. 15 weken....
Mijn nod is vrijdag of zaterdag. Ik ben nu 9dpo. Ja ik heb echo's gehad. Op woensdag had ik een eitje van 18 en een van 14,5. Ze zei toen dat ze die van 14,5 niet meer verwachtte. Ze spriingen vanaf 17 mm. Ik had uiteindelijk pas op zaterdag mijn eisprong. Dus het kan. 1 of 2 eitjes. Dat is dus wel spannend Mooi buikje zeg!
ben erg benieuwd hoe het haar is verlopen hoor! dan heeft het strippen toch effect gehad! leuk hoor! en een jongetje!! tzijn straks allemaal babyboys haha! dan zullen wij daar es verandering in brengen! ik heb vandaag mijn 1 na laatste dag gewerkt, woensdag nog een dagje en dan mag ik eindelijk van mn verlof gaan genieten! ben best trots op mezelf dat ik het zolang heb volgehouden zonder ook maar 1 dag met kwalen oid thuis t emoeten blijven!
Whoehoe nog maar 1 dag te gaan ! Lekker hoor en dan je rust pakken zodat je uk nog even lekker kan groeien. @Bab, het is toch weer spannend hoor. We duimen allemaal met je mee dat het dit keer raak zal zijn. Gisteren op FB gezet dat ik zwanger ben. Zo leuk al die reacties. Er vielen er geloof ik wel een paar van hun stoel, die hadden geen derde meer bij ons verwacht geloof ik hihi...
fiore, wat leuk zeg al die reacties! hihi en nog leuker als mensen het idd niet verwacht hadden!! jij ook alweer bijna 16weken, wat gaat het hard zeg! voel je je helemaal goed? ben je niet erg benieuwd naar het geslacht? babke, hoe voel je je nu?
Beetje bruinverlies vandaag, maar minimaal. Het is nu alweer weg. Verder geen misselijke klachten meer (was denk ik migraine), wel een beetje zweverig als je wagenziek wordt, maar dat zou toch ook wat spanning kunnen zijn. Had het bruinverlies eenmaal eerder. Toen had ik 11 en 12 dpo bruinverlies en werd ik 13 dpo ongesteld. Nu ben ik pas 10 dpo. Maar mijn lf heeft nog nooit zo lang geduurd als vorige keer. Daarvoor was hij op zijn langst 11 en kortste 9. Toen had ik wel bruiverlies de dag ervoor, maar toen had ik ook al een tempdaling. En ik heb heel lichte krampjes, maar wel zo dat je denkt, zijn ze er nu wel of zijn ze er nu niet? Als ik er niet aan denk, voel ik ze echt niet. Dus negeer het maar. Ik temp nu eigenlijk niet, maar kon het vanmorgen toch niet laten. Gisteren ook gedaan, omdat ik toen wilde weten of ik koorts had. Beide dagen 37. Heb het toch maar incl. klachtjes in mijn grafiek gezet. 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik weet het niet. Ik heb me lang relaxte kunnen houden haha, maar merk nu toch dat de spanning begint te stijgen. Nog een paar dagen maar gelukkig. Leuk zeg al die reacties Fiore en Denise geniet van je verlof!
Oh ja en mijn borsten knappen echt uit elkaar haha. Alsof ik spierpijn heb. Maar dan hormonaal Voor iemand enigszins herkenbaar?
Ja die borsten zijn bij mij wel herkenbaar ! Dat was gewoon pijnlijk. Bruinverlies, kan alles zijn. Altijd zo moeilijk. Ben benieuwd hoor Bab. Ik kan me voorstellen dat je je niet in kon houden wat tempen betreft. Ik zou ook een beetje houvast willen hebben. @Denise: Het blijft spannend een jongetje of een meisje. Ik heb zelf een heel duidelijk jongetjes gevoel. Ik ga er ook al een soort vanuit dat het weer een klein mannetje zal zijn. Gek hé !
ja babke, dat had ik aan het begin van de zwangerschap echt enorm.... wat spannend weer zeg! ik duim weer voor je hoor! wanneer ga je evt testen? liefs!