Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik ben vanmiddag op controle bij de vk geweest.
    alles was goed, had alleen eiwitten in mn urine dus dat moeten we nu goed in de gaten gaan houden!

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Meiden

Na een bevalling van 20 uur was daar onze Joep!
    Het was erg pittig. heb morfine en een ruggeprik gehad vanwege Weeenstorm, rugweeen. Uiteindelijk vaccuum verlossing met een flinke knip. Veel bloedverlies gehad dus ben nu een echte oude oma als je me ziet!

Joep erg misselijk door vaccuum. Hij heeft wiegenrust. Mag geen prikkels en bezoek.
    We hopen snel dat Joep en ik wat opknappen.

Ga nu voeden
    Kom snel weer
    Xx

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje, hopen dat hij snel opknapt! Sterkte mama;)

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend meid dat de bevalling zo heftig is geweest. Het is dat je er een heel mooi cadeautje voor terug krijgt anders zou je niet aan een tweede beginnen hihi.. Ik hoop dat jullie beiden snel opknappen en kunnen gaan genieten van alles wat nog komen gaat ! En neem van mij aan, dat is heel veel !!!

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bab, toch weer omhoog vandaag zie ik ! Dag 12 ? Hoe voel je je ?

Heb toch last van nachtmerries momenteel ! Ik heb mijn kinderen al meerdere malen moeten redden uit een school met schutter. En vannacht droomde ik ook zo stom.

Ik zat op een terrasje met mijn buik zichtbaar en ineens zag je handjes en voetjes door mijn buik heen drukken, eerst vond ik het nog heel mooi, dat je het kindje zo goed kon zien bewegen door mijn buik maar toen kwam hij heel dicht bij en vloog hij door mijn buik heen de lucht in. Met een soort sliertje achter zich aan. Ineens zat mijn moeder naast me en die begon hartverscheurend te huilen...de navelstreng is gebroken...nu ben je je kindje kwijt ! En verbaasd en overdonderd staarde ik naar de lucht waar ik mijn kindje als een ballon in zag verdwijnen. Toen werd ik wakker. Nou hoe bizar...maar ik was echt verdrietig toen ik wakker werd. Zo vermoeiend !

6. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    thee wat vervelend zeg dat het allemaal zo heftig is geweest! hopelijk knappen jij en je knappe mannetje snel op!
    gaat de voeding goed?

fiore, wat rot zeg die nachtmerries! het hoort er vaak bij zeggen ze, bij het zwanger zijn... ik heb er gelukkig niet veel last van gehad!
    hopelijk is het snel over want zo verdrietig wakker worden en onrustig slapen is niet fijn!

bab, hoe voel je je?

taart, volop aan het genieten?

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Vanmorgen getest. Negatief en het was een vroege test. Buiten die borsten, heb ik nergens echt last van, ja lage rug. Ik evrwacht zelf morgen gewoon mijn menstruatie. Het kan zelfs zijn dat mijn lf weer ietsje langer is nu, omdat ik nu die supplementen natuurlijk echt al een tijd gebruik.

Ik heb zojuist contact gelegd met een mesoloog. Ik hoop dat zij met adviezen mij meer in balans kan krijgen. De pcos zal niet overgaan, maar als ik het kan controleren heb ik al zoveel gewonnen, dus ik ben benieuwd.

Jezus mina wat een enge droom! Dat wil ik echt niet dromen. Ik droom nu alleen van zere tieten haha. Maar das echt een bijwerking van gezonde hormonen denk ik. Ben wel echt heel blij met mijn supplementjes hoor. F*ck U pcos. haha

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier temp omlaag. Ik word dus vermoedelijk netjes ongesteld vandaag. Je weet dat het kan en toch is het een domper. Ik houd me maar vast aan Thee. Daar was het ookmpas de 9e ronde raak.

9. Theebeeb

@denise hoe bevalt je verlof? Het komt nu dichterbij!!
    Nog even en een klein meisje erbij!
    Hopelijk geen problemen verder met je eiwitten in urine.

@fiore gadsie wat een nare droom, akelig. Laten jullie geslachtsbepaling doen?

@babke jammer van je temp, je hebt het nu zo inzichtelijk dat je je hele eigen cyclus kunt analyseren. Ronde 9 idd was het hier raak.

Even een update; mn manneke was wat uitgedroogd en bijna 10 proc afgevallen. De vk komt hem vandaag opnieuw bekijken. Hij krijgt nu flesvoeding en nu spuugt ie minder. Het is zon lekkerding!

10. Theebeeb

@taart hoe gaat het met jullie? Herstel je goed?
    En hoe doet stan het? Die kleine spetter!!

11. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    leuk dat je hier even komt kijken thee, al snap ik dat je het al druk genoeg hebt met alles nu!

wat goed dat je mannetjes zon lieverd is! met de oeding komt het vast ook goed, wel even een rommelige start voor jullie begrijp ik!

ik hoop ook dat de eiwitten in mn urine verder geen kwaad kunnen, ik zat alleen te denken.. eigenlijk moet ik volgende week dins weer op controle maar dna ist natuurlijk kerst en do en vrij zijn we een paar dagen weg en nu kan ik dus pas op oudjaar op controle.
    zou het misschien verstandig zijn om as maandag voor we weggaan toch nog even de eiwitten te laten checken bij de vk?

@ bab, dat is weer balen zeg! ik gun het je zo! bij ons was het uiteindelijk ook pas ronde 11 raak, maar mijn cyclussen waren wel korter,..
    het is zo wat thee zegt, je hebt goed inzicht in je cyclussen en dat kan je ook al een hoop rust geven!

ik geniet van mn verlof alleen heb ik gister onenigheid gehad met mn schoonmoeder, ik heb er een topic over gestart bij zwangerschap, echt ik heb 1.5 uur in tranen gezeten!!

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Denise; ik kan je topic niet vinden in Zwangerschap ? Ik zou je eiwitten nog wel even laten controleren als je de mogelijkheid hebt. Better safe then sorry zeg ik altijd maar.

@Bab; wat jammer meid dat je weer ongesteld geworden bent. Natuurlijk is het fijn dat je meer zicht op je cyclus krijgt, maar goed,...dan wil je natuurlijk ook dat je daar resultaat van ziet op den duur. We gaan weer volop duimen voor volgende maand.

Nieuwbakken mama's; gaat alles goed met jullie ? Wennen ? Aan het genieten ?

Met mij gaat het goed. Ik voel het ukkie regelmatig bewegen en dat is fijn en mijn buikje groeit volgens mij best lekker door. Fijne dagen allemaal !

13. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren weer naar de verlos geweest voor controle, alles zag er goed uit. Mijn baarmoeder zat op de hoogte waar hij normaal gesproken met 20 weken zou moeten zitten, net boven mijn navel. Ik ben net 17 weken maar het schijnt sneller te kunnen groeien met een derde zwangerschap. We hebben het hartje weer horen kloppen en nog 3 weken en dan hebben we de 20 weken echo, spannend !

14. Theebeeb

@denise hoe is het afgelopen met je schoonmoeder?
    Hopelijk is ze bijgedraait.

@fiore wat fijn dat alles goed is met jou en de beeb! Al bijna de 20 weken echo, wat gaat het ook snel he.
    Ik ervaarde de 20 weken echo echt weer als een mijlpaal. En nu nog.. Steeds bereik je weer nieuwe mijlpalen.

Hier gaat het goed. Ik ben weer redelijk hersteld en joep doet het goed op flesvoeding. We genieten!

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hoi meiden, sorry even niks laten horen maar ben nogal druk geweest en een paar dagen op vakantie geweest met de familie! was erg leuk!
    inmiddels alweer 37+3, wat gaat het snel ineens!! ik voel me nog goed, heb alleen erge uitslag op mn linkerarm.. dezelfde uitslag als die ik op mn beide bovenbenen heb. wordt gek van de jeuk.. en moet 's nachts steeds 1 of 2 keer uit bed om zalf te smeren voor de jeuk en om antagel in te nemen ivm maagzuur.. maar goed, zo komen we de nachten wel door!
    verder moet ik vandaag weer op controle bij de vk en ben erg benieuwd hoe het nu met mn eiwitten staat.. vroeg me alleen af of ik nu beter ochtendurine mee kan nemen of juist niet? weten jullie dat misschien?

de situatie met mn schoonmoeder is echt volledig geescaleerd... ze wil voorlopig ons niet zien of spreken, dit vind ik voor mn vrien heel erg want ons meisje kan ieder moment geboren worden en ons huwelijk zit er ook aan te komen..
    ze is notabene getuige en schijft in een mail!! (ja een mail want ze wil geen gesprek aangaan omdat ze dan bang is kwade dingen te zeggen) ach, zolang hij maar tevreden met je is!
    nouja.. sorry hoor, maar volgens mij hoort een getuige dat niet te zeggen! en zo zijn er hele lelijke dingen gezegd waar ik heel veel verdriet om heb gehad en ng steeds heb als ik erover nadenk.

thee en taart, hoe gaat het met jullie mannetjes?
    wat een schatjes zeg! heerlijk genieten hoor!!

babke, hoe gaat het met je?

fiore, hoe voel je je? bijna de 20 weken echo he, vind je het spannend? leuk ook weer om jullie kleine wondertje te zien! gaan de jongens mee naar de echo?

fijne jaarwisseling allemaal!

liefs!

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey Denise,

Hoe is het gegaan bij je afspraak ? Hoe ging het met je eiwitten ? Wat vervelend dat je zo'n last hebt van jeuk. Lijkt me heel irritant ! Maagzuur ook wel natuurlijk, ik kon het altijd aardig afremmen met Antagel, maar het blijft vervelend als je zo ver zwanger bent.

Ik heb het verhaal van je schoonmoeder niet meer terug kunnen vinden op het forum, maar wat ik nu van je lees daar schrik ik toch wel van hoor ! Wat ontzettend egoïstisch van haar om op dit moment zo'n ruzie te maken. Niet goed voor jou in je laatste weken, niet goed voor de baby, zielig voor je bijna man en daarnaast met oog op de baby en de bruiloft...onvoorstelbaar. En dan die opmerking van " als hij maar tevreden met je is" Zo denigrerend, dat kan echt niet hoor ! Wat vind je man ervan als zijn moeder zo over jou denkt ? De liefde van zijn leven en moeder van zijn kinderen ? Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid in deze situatie lieverd, het is echt balen zo.

Ik voel me trouwens goed. Af en toe wat last van mijn rug en benen maar verder gaat het lekker. Ik groei flink. Ik heb de 21e mijn 20 weken echo. De kinderen mogen niet mee, dat is de regel van het centrum waar we naar toe moeten voor het onderzoek. We gaan dus nog een keer een pretecho met hun doen. Ik vind het wel weer spannend hoor, dit is toch wel weer een mijlpaal. Zal alles goed zijn ? Wat is het geslacht...spannend allemaal !

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej lieve meiden, Gelukkig nieuwjaar!!

Hoe gaat het allemaal met jullie?
    Fiore, wat spannend de 20 weken echo! Ben benieuwd! Ik heb het vermoeden dat jij een meid krijgt...

Denise, Jemig, jij hebt nog deze maand je 2e meiske in je armen. Bijzonder!!!!! Jammer dat je schoonmoeder deze mooie periode beinvloedt. Dat zou niet moeten mogen....
    Ze krijgt vast spijt als de kleine geboren is, maar dan zou ik ook consequent zijn. Lijkt me verschrikkelijk, zeker ook voor je man, dat je op deze manier je laatste zwangerschapsweken moet beleven.

Babke, hoe gaat het met je mop? Fijne feestdagen gehad?

Met ons gaat het erg goed. Stan is een tevreden manneke. We genieten er zo erg van! Heerlijk!

Dikke kussen van een trotse mama!

18. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Thee, ik vergeet jou bijna!!!!

Hoe gaat het met Joep? Is jouw man ook zo trots?
    Hoe voel jij je? Ben je moe, of valt het mee? Ben je al gaan wandelen?

xxxx

19. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    hey meiden,

gelukkig nieuwjaar nog iedereen!
    @babke, hoe i shet met je?
    @taart, wat fijn dat het zo goed gaat met stan! volop genieten hoor, t gaat zo hard!
    @ thee, hopelijk gaat het met jou mannetje ook allemaal goed?
    @ fiore, jippie, nog 2 weekjes en dan de 20 weken echo! wel begrijpelijk dat je kids niet meemogen, mocht hier ook niet ivm evt uitslag... maar een pretecho is leuker ook!!

hier is de situatie met mn schoonmoeder echt vreemd... ze wil het niet uitpraten omdat ze weet dat we er toch niet gaan komen en heeft nu dus besloten gewoon even geen contact meer met mij te hebben (met vriendlief belt ze echter of er niks aan de hand is!)... niet leuk zo!
    verder moet ik as maandag weer op controle bij de vk.. bloeddruk en eiwitten zijn steeds niet goed en ik moet dus dmv heel veel rust zorgen dat dat rustig blijft..

maandag gaat ze kijken of ik evt gestript kan worden (op mijn verzoek) omdat ik liever niet weer ingeleid wil worden...
    bij 41 weken gaan ze me zoiezo inleiden want dat vind de vk wel lang genoeg!
    ik zal er even 2 foto;s bij doen, 1 van mijn zebra buik en 1 van mn meisje die gister flink met haar kont lag te schuiven in mn buik! hihi echt een gek gezicht!

Bijgevoegde bestanden:

• buik.jpg
      buik.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      35
    • buik2.jpg
      buik2.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      14
  20. Theebeeb

Hoi meiden

Ik zal ook weer eens even wat schrijven hier.
    Het gaat hier goed! Joep drinkt nu zes flesjes per dag en hij is daar tevreden mee. Hij huilt overdag weinig en dan gaan we lekker wandelen. Ik voel me ook weer opgeknapt. Mn wond van de knip word nu eindelijk wat beter. De vk heeft de hechtingen verwijderd die iriteerden nogal. Hormonaal ben ik nog lang niet in balans. Ik voel me soms zo niet mezelf en zo huilerig. Hoop dat dat snel beter word.
    Manlief is enorm trots en zit de hele dag te knuffelen en spelen met de kleine man. Joep is een heerlijk ventje. Maar moet eerlijk bekennen dat het ook keihardwerken is!
    Ik heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor een nagesprek. Heb erg veel last van de bevalling, denk er veel aan terug. Vond het echt vreselijk ingrijpend en heftig.

@taart wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! Geef je bv?

@denise wat een mooie buikfotos! Gek idee he dat de buik straks weg is. Ben benieuwd of je gestript kan worden.
    Wat een akelige situatie met je schoonmoeder. Hopelijk kun je het was loslaten, want stress moet je er nu niet bijhebben

@babke hoe is het met jou?

@fiore bijna de 20 w echo. Leukleuk!!
    Dan ben je alweer op de helft. Wat gaat het snel.
    Ben benieuwd naar je buik!!

Deel Deze Pagina