Hier weinig te melden eigenlijk. Denise, weet je wat je moet doen. Het is geen leuke oplossing, maar ik denk wel een goede en effectieve. Zo snel mogelijk de auto in met je man en naar haar toe gaan. Niet aanmelden, maar overvallen. Dan kan ze niet om jullie heen. Heb ik ook ooit gedaan met mijn schoonfamilie. Is even moeilijk, maar ze waren er achteraf heel blij mee dat we dat gedaan hadden. Hebben alles uitgepraat toen.
@thee, fijn dat alles zo goed gaat zeg! @bab, tsja dat wordt een beetje lastig aangezien ze in oldenzaal wonen... zo'n stuk durf ik nu niet meer van huis... maar het lijkt me idd een goede oplossing!
Ja, das wel een flink stuk inderdaad. 2,5 uur rijden. Wat zegt je man dan tegen haar? Komt hij wel voor je op?
Ik heb vanmorgen toch maar getempt en 36,9. Een na-ei temp! :d Ik kijk morgen nog even en als hij weer hoog is ben ik er bijna zeker van dat mijn ei zaterdag al was! Dat was dag 15! Dat zou zo mooi zijn, eindelijk een normale cyclus met ei. Die preparaten van pcos-solutions zijn zo super. Geen suikerschommelingen meer, lange lf van bijna 2 weken en pukkels zijn ook foetsie Ik wijt dit dat echt aan dci en niet aan clomid. Of althans een samenspel van die twee. Dus ken je iemand anders met pcos. Raadt het aan, want het helpt echt. DCI via pcos-solutions.nl. Top spul wat echt werkt in de strijd tegen pcos! Ik ben blij hihih, Denise hoe is het met je schoonloeder?
fijn dat je je er nu beter bij voelt babke! mn schoonloeder heft besloten het niet uit te willen praten maar het maar gewoon te vergeten want 'we komen er toch niet aanuit'. en ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nu geen zin heb in discussie, het kost me te veel energie op dit moment.. vriendlief komt wel voor me op maar soms vind ik dat hij dingen tegen haar moet zeggen en hij durft dat dat niet ofzo.. best frustrerend! maar goed, gelukkig woont ze ver weg! ik heb al 3 dagen last van een flink ongi gevoel in onderrug en onderbuik.. gisteravond hebben we mijn ouders mee uit eten genomen naar de griek en heb ik dus vanacht tot half 2 wakker gelegen vanwege het maagzuur.. vanmorgen overgegeven en sindsdien veel harde buiken en veel steken thv de baby.. ben ook nog steeds misselijk.. ben erg benieuwd of er iets aan zit te komen! afgelopen maandag zat alles nog potdicht zei de vk en kon ze me dus ook niet strippen...!
Hihi zie net ronde 13. 13 is wel mijn geluksgetal dus misschien wordt in 2013 wel in ronde 13 zwanger. Maar ik ben bang dat we laat waren. Ik ontdekte vrijdagochtend eiwit en later vrijdagavond nog en kon pas vrijdagavond laat aan de bak. Ik had steken tot zaterdagochtend. Timing was dan goed he?
timing was dan prima! het zou toch mooi zijn he! misschien wel innesteling op de 13e, in ronde 13 in 2013?
Hee @babke super fijn dat je cyclus nu zo mooi word met dci pillen. Je gebruikt het ook al een tijdje, echt mooi dat je nu ook de werking ervan ervaart. Op dag 15 een ei, dt betekend dat je cyclus een mooie lengte heeft. En volgesmij was je timing goed hoor zo. Geen zorgen over maken. @denise klinkt toch wel wat als rommelingen bij jou nu. Opzich mooi, maar het zegt helaas niks. Ik vond dat zo irritant dat het zo onzeker is wanneer het nu ECHT begint. Jammer dat ze niet kon strippen. Gaat ze het binnenkort nogmaals proberen? Bij ons strippn ze vanaf week 41 pas. Wat een gedoe joh met je schoonmoeder. Lekker laten gaan meid geen energie aan verspillen. Jij kunt je krachten beter gebruiken. Straks als je baby is geboren ontstaat er misschien wel spontane verzoening wie weet. Ik heb een gesprek in het zh gepland met de gynacoloog. Ik heb zo last van de bevalling. Ik denk er heel veel aan en het geeft me zon naar gevoel. Ik ben nu mn bevallingsverhaal aan het opschrijven. Ik heb vaak dat er allerlei beelden van die dag door mn hoofd flitsen. Allemaal heel snel zonder enige volgorde. En nu ik het opschijf geeft het wat meer rust in mn koppie. Volgende week wegen met het mannetje bij het cb. Ook de eerste prikjes. We hebben vannacht al 5 uren kunnen slapen achter elkaar. Heerlijk! Fijne dag meiden
Hier vermoedelijk 9 of 10 dpo en 0,0 klachtjes, helemaal niets! Zo vreemd. Bij 10 dpo ben ik bijna zeker niet zwanger bij 9 dpo kan het wel. Maar normaal altijd zere borsten of tepels, nu niets. Ik heb het alleen vanacht heel warm gehad en heel veel en raar gedroomd. Maar ben gisteren naar de film geweest, les Miserables, dus kan makkelijk daar aan gelegen hebben. We gaan weer aftellen. Moet wel weer clomid bijhalen. Twijfel of ik alvast zal bestellen bij het zh of niet. Ik moet nu voor 5 maanden krijgen en als het niet meer nodig is, is dat zoveel, maar last minute is ook geen optie, want ik heb doordeweeks weinig kans om naar de apotheek te gaan.
ja idd erg stil babke..hoe i shet met je? over 4 dgn testen? thee, wanneer moet je naar de gyn? lijkt me idd heel erg goed om erover te praten aangezien je er zo'n nasleep van hebt. je moet het wel goed kunnen verwerken. taart, wat is je mannetje toch een lekker ding, volgens mij geniet je volop! heerlijk hoor! geniet maar lekker, het gaat al zo hard! fiore, mag je volgende week voor de 20wkn echo? spannend!! hier vorige week donderdag echt flinke voorweeen gehad en de rest vd week een erg zeurderig ongi gevoel in onderbuik en onderrug. het heeft wel zn vruchten afgeworpen want toen de vk me maandag toucheerde, was de bmm volledig verweekt! had alleen nog geen ontsluiting dus ze kon er nog niet bij om te strippen helaas. ik mag vrijdag alweer terug komen om te kijken of er dan wat meer is. zoniet, dan stuurt ze me al door naar zkh want dan vind ze het wel lang genoeg geduurd hebben.. fijn he! vanacht gedroomd dat ik beviel van n prachtig meisje..ik was helemaal in de wolken en het was zo echt! o man man man, wat viel het tegen toen ik wakker werd zonder baby! was er echt een beetje verdrietig van! wil zo graag met mn kleine meisje kroelen!
Over 2 weken naar de gyn. Ze doen het altijd 6 wk na de bevalling. Dan ook direct nacontrole. Strippen is de vliezen losmaken van de baarmoederwand dmv inwendig onderzoek. Als dit lukt komt er prostaglandine vrij wat de baarmoeder rijpt en weeen kan gaat opwekken. Heeft hier wel geholpen. Kreeg gedurende 30 uren lang onregelmatige voorweeen en zette later pas door. Vond het ook akelig rotgevoel en kreeg na het strippen erg bloedverlies. Dit ging door tot de geboorte. Ws had ze een bloedvat geraakt.
Het wordt hier weer spannend. 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Zaterdag nod. Ik ga morgen misschien geen temp. opnemen. Als het laag is, beinvloedt het mijn humeur nogal. En op mijn werk vind ik dat toch wel vervelend. Ik hoop zo hard dat geen pijnlijke borsten een heel goed teken is en ik heb nog steeds totaal geen klachten, het blijft iets bizars.
idd erg spannend babke!! ik duim weer voor je hoor meid, het moet er nu toch onderhand wel eens van gaan komen! als het je humeur zo beinvloedt, wat logisch is, is niet tempen miss maar beter idd. maar wel moeilijk denk ik! morgen mag ik weer naar de vk, ben zo benieuwd of ik wat ontsluiting heb en ze me kan strippen! en anders krijg ik te horen wanneer ik bij de gyn terecht kan, heb zomaar het vermoeden dat ze me dan volgende week al in gaan leiden.. o ik hoop het zo! kan niet wachten om mn kleine meisje vast te houden!!
Waarom denk je dat ze je gaan inleiden? Je bent toch nog geen 40 weken en je mag toch 2 weken overtijd gaan?
omdat ik bij faye ben ingeleid en de kans zeer groot is dat dit dan bij een 2e weer moet. en dat is ook de reden dat ze me doorstuurt naar de gyn en me niet onnodig tot 42 weken bij hun laat lopen...
Hej meiden! Lang geleden! Sorry! Zit nog volop in de kraamvisites! ( ook Babke is gezellig langs geweest ) Babke: wat een mooie grafiek!!!! Wat was het ook alweer? De 13e in 2013 om 13.13 uur?? Haha! Spannend hoor! Thee: wat goed dat je naar de gynaecoloog gaat met je verhaal. Het kan best impact hebben. De enige remedie is praten. Ik hoop dat je er wat aan hebt meid! Hoe gaat t met je vriend? Hoe vindt hij het vaderschap ? En doet Joep het nog steeds zo goed? Weet je dat wij ook Joep onze namenlijst hadden?nbest toevallig, aangezien jullie eerst Stan hadden. Bevalt de flesvoeding je goed? Slapt hij fijn door jullie mooi manneke? Stuur me gerust een mail of pb als je behoefte hebt! Fiore: wat gaat t snel! 20 weken echo! Jullie wilden weten wat t geslacht is toch? Spannend! Ben benieuwd! Hoe gaat t met je mannen? Zijn ze er veel mee bezig? Voel jij je verder goed? Denise: ohhhhhh leuk! Kies je toch weer voor inleiden? Ik dacht dat t bij je meiske niet zo gpfijn gelopen was? Of lag dat aan het ziekenhuis? Hopelijk doet het strippen al genoeg voor je, en blijft die hele medische rompslomp je bespaart. En anders: je weet dat e op heel korte termijn je dochter in je armen aan sluiten. Heerlijk!! Hou je ons op de hoogte? Met ons gaat het erg goed. Stan was dinsdag 7 weken en heeft zijn eerste prikken al gehad. Hij is 58 cm en weegt 5360 gram. Flinke jongen! Hij slaapt de nachten nog steeds door; rond 23 uur krijgt hij de laatste fles en hij wordt wakker rond 7 uur. Heerlijk! Mijn herstel gaat ook goed. De controle met de gynaecoloog is geweest en ik mag gelukkig weer gaan sporten.de kilo's moeten er echt af! Meiden, tijd voor Stan zijn flesje. Dikke kussen!