wat fijn dat stan het zo goed doet! en voor jou fijn dat je heerlijk door kan slapen! daar knapt een mens van op! inleiden heb ik inderdaad liever niet maar het ziet er gewoon weer niet naar uit dat ze spontaan komt en faye heeft tot 41+5 gezeten en dat was voor haar doen t elang, ze heeft daar nog steeds klachten aan over gehouden.. (flinke huidproblemen). dus dan kies ik toch voor de gezondheid van mn meisje en moeten ze dr maar halen... in het ziekenhuis ben ik destijds ook erg slecht geholpen, maar daar weten de vk en gyn nu van en heb ook een bevallingsplan opgesteld samen met vriendlief dus ik heb er meer vertrouwen in nu. hier de afgelopen week al 2 ananassen, een fles bitter lemon en een vrijpartij gehad maar niks helpt haha! ach t was het proberen waard toch?
He Taart, leuk dat je er weer eens bent. Stan is zo'n mooi mannetje joh! Ik heb de kleine "poeperd" in levende lijve gezien vorige week. Nou doe mij maar zo'n mannetje hoor! Denise, gekruid eten?
nou ik heb vorige week bij de griek gegeten en heb daar 2 nachten van wakker gelegen (maagzuur) dus dat doen we maar niet meer!
Ik hoop zo dat ik het niet inbeeld, maar ik wordt steeds een beetje wiebelig in mijn buik als ik iets moet eten.
Hoi meiden, Sorry heb het druk !! Zit met een deadline voor 2 boekjes, heb een man met de echte griep, sneeuwkids en ben ook tussendoor nog een beetje zwanger. Het is even hectisch hier, maar ik voel me goed. Voel de beeb ook goed dus dat is echt fijn. Wel een beetje moe nu en last van mijn rug. Dat is minder. Bab wat spannend joh !! Ik duim mee hoor en hoop dat je gewoon echt misselijk bent strakjes hihi. Denise: verkeersdrempels ? Hihi..vandaag uitgerekend, ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten nu, het is toch zwaar die laatste weken. Ik moet weer even verder rennen, lees later nog even bij ! x
36,9, maar was laat dus kan ook lager geweest zijn eigenlijk. Zal iig maar een tampon in mijn tas stoppen
Wat leuk voor dr!!!! Ikheb vanaf 14.00 uur elke 10min een rugwee en vanaf het warme bad om half 6 vnv elke 8min!!! Au au zo voelt t ook alweer!! Liefs!
Oeeee deniesje!!! Spannend!! Denk aan je. Zet m op! Je kunt t! Straks een super beloning! Een mini meisje