Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Zet m op Denise! Go girl!!!! Denken aan jou! Xx

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Succes Denise, je meisje komt eraan!;)

Hier nog geen bloed, maar 36,5. Vrij duidelijk dus. Maarrr, nu mag ik Schrobbeler met carnaval :D

3. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend !! Ze is onderweg ! Succes meis ik ben heel benieuwd welk wondertje er in jouw buik heeft gezeten!

Bab balen meid :(

Morgen de 20 weken echo, vind het echt spannend om ons kleintje weer te zien. Hopen dat alles goed is en ik ben ook wel benieuwd wat het gaat worden. Ik denk nog steeds een jongetje, dus kijken of mijn gevoel klopt. Nu er nog zien te komen, moet naar Leiden voor de echo dus door de sneeuw..iew.

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Hai meiden!!

Na een zware bevaling van 26 uur hebben we dan toch eindelijk ons mooie meisje noa bij ons!! 3520 gram dus keurig!
    De bevalling duurde erg lang en verliep moeizaam, noa bleek een sterrekijker! Haar navelstreng zat 2x om haar nekje en haar hartslag dipte steeds dus was een flinke knip nodig, en daarna inwedig en uit wendig gehechtt! T was een horrorbevallin, alles wat mis kon gaan ging mis!!

5. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Proficiat!!!!! Een gezonde dochter! Fijn meid!

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Proficiat! Eindelijk is ze daar dan.
    Super

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    proficiat. Hopenlijk bekom je snel van de bevalling! Faye en Noa, klinkt leuk samen.

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ai meid wat een ellende dat de bevalling zo heeft moeten lopen. Je hebt er natuurlijk wel iets prachtigs voor terug gekregen maar ik kan me voorstellen dat je even bij moet komen. Ik had je op FB al gefeliciteerd, maar hier natuurlijk nogmaals ! Van harte ! Geniet van jullie meiden en van elkaar. Dikke kus !

9. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Babke, hoe gaat t?

Fiore: hoe was het?

10. Theebeeb

Fiore hoe was de echo?

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi !!

Alles is helemaal goed en gezond en we krijgen: *tromgeroffel* : EEN MEISJE !!

Ik ben zo opgelucht dat alles er goed uitzag, buik omvang was beneden gemiddeld maar niet verontrustend, een klein kindje. En een meisje...wie had dat gedacht. Bij mijn man in de familie komen alleen maar jongens voor. Hij krijgt nu echt de smile niet meer van zijn gezicht hihi...Ik moet even wennen aan het idee maar ik vind het zo leuk ! Liefs !

12. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ohhhhhh wat leuk!!!! Wat een rijkdom! Gefeliciteerd!!!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ohhh wat leuk! Een meisje bij je jongens! Zo tof.

Hier goed hoor. Ondanks ongesteld op blue monday in januari ;).

14. Theebeeb

Woow wat gaaf! Een meid! Wat geweldig. Wat vinden de boys ervan?

Aaiai bab weer ongi. Jakkes!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier ff een klein dipje. Iedereen reageert super op mijn lf van 15, maar ik denk alleen maar: weer een langere lf, maar wat heb ik eraan als ik toch niet zwanger wordt :(. Dan denk ik, zou het ooit wel? Maar goed voor Lotte (een van de pcos-ers, net zwanger) was het ook al ronde 15 en ik zit nu in 14. Dus ach. En van die 14 hebben we er 3 gehad zonder ei en 4 sowieso zonder bevruchting (slechte timing). Dus totaal 7 pogingen. Nou ja, 6, want 14 komt nog natuurlijk. En van die 6 1x een streepje. Ik houd daar maar aan vast. Maar die dagen van je menstruatie is dat best moeilijk. Gelukkig duurt het gevoel nooit te lang.
    Nou heb ik vanavond ook een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.

16. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan me zo voorstellen dat je er moedeloos van wordt meid. En het lijkt me vermoeiend om er iedere keer maar weer positief tegen aan te gaan. Ik hoop echt voor jullie dat het snel zo ver is en ook jullie kunnen gaan genieten van het hele gebeuren.

Ik had 2 roze rompers ingepakt en ik heb die aan de boys gegeven. Die mochten ze tegelijkertijd uitpakken. Een meisje ?!? Mijn oudste had al meerdere malen gezegd dat hij toch wel een broertje wilde en liever geen zusje en mijn jongste wilde juist een zusje. Die riep ook al eerste "Ik heb gewonnen !!" Zo grappig. Mijn oudste draaide al snel bij en al met al was het heel leuk om het nieuws te delen met ze.

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey is Emmer zwanger ? Weten jullie meer ?

18. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Jep! Iui

19. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Lieve Bab, ik weet niet zo goed wat ik je miet zeggen..... Sta die dip toe.... En vertrouw erop dat t goed komt, vroeg of laat.
    ( en denk ook aan je schrobbelaer met carnaval ;) )

Xxxxxxxx voor jou

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Lieverd ben je Taart! Mijn dipje is weer ver over gelukkig. Ik merk wel echt dat mijn lijfje weer in balans komt en daardoor voel ik mezelf ook fijner. Mijn huid is nog nooit zo zacht en egaal geweest bijvoorbeeld. En inderdaad, met carnaval ga ik lekker los, heb het verdiend. (vind ik haha)
    Ben jij er ook zeker weer vrijdags?

Ik heb volgens mij Emmer nog niet gefeliciteerd. Emmertje van harte en kom je snel weer eens kijken hier?

Deel Deze Pagina