Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Lieve lieve thee,

Potverdorie wat ontzettend rot vind ik dit!

Ik wens je t allerbeste en ik hoop je hier snel terug te zien!

Dikke kussen!

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    En hou vertrouwen in jezelf! Tuurlijk kom jij er weer!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Thee, hele dikke knuffel en denk vooral aan jezelf. Het komt goed! xx

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach meis wat balen zeg dat je je zo rot voelt nu. Ik hoop voor je dat je het allemaal goed kunt verwerken en dat je weer kan gaan genieten van alles om je heen. Dikke knuf !

5. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier na een week ziek te zijn geweest weer een beetje op peil. Ik blijf hoesten dat is wel ellendig.

Over 2 weken hebben we de pretecho ! Ik ben dan precies 25 weken. Ik ga naar de 9 maanden beurs en ik wilde eigenlijk voor die tijd nog even een bevestiging of we wel echt een meisje krijgen of dat ze het toch verkeerd gezien heeft. Als ik nu 2 keer meisje hoor en hoop ook beter kan zien dan geloof ik het wel. Ben zo benieuwd hoe de jongens het gaan vinden allemaal !

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

Dankjewel voor jullie lieve woorden. Dat doet me goed!
    Heb inmiddels een aantal gesprekken achter de rug en het voelt goed. Ze bezoeken me thuis dus dat is fijn.
    Dat ik er nu over praat, en niet meer te hoeven doen 'alsof' het goed met me gaat, bied al een hele verlichting. De situatie is nu eenmaal zo, en het is me overkomen, voorkomen kon ik niet.
    Dus het mag er nu ook 'zijn' en dat maakt me vele malen rustiger. En mn zoontje ook. Heel opmerkelijk. Maar eigelijk logisch.

Hopelijk gaat met jullie alles goed. Fiore wat schiet het al op he? Leuk zeg de pretecho straks! Ik ga ook naar de 9 maanden beurs op woe 20 febr. Heb er zin in, echt even erop uit.

Hoe zou het met denise zijn? En kleine Noa?
    Noa en Faye, hele mooie lieve combinatie.

XXX

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gek is dat hé dat je kindje zo kan reageren op hoe jij je voelt. Als jij onrustig bent is hij het ook en andersom geld hetzelfde. Ze voelen je feilloos aan, zo klein als ze zijn. Wat je zegt is waar hoor, ik denk dat er een last van je schouders is gevallen nu je niet hoeft voor te doen alsof je op een roze wolk zit. Want dat wordt natuurlijk van je verwacht als jonge moeder. Zorg goed voor jezelf en alvast heel veel plezier op de beurs ! Ik ga donderdag trouwens.

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm...liggen jullie allemaal plat na carnaval ??

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik wel ;)

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik ook! Haha!!

Hoe gaat t met jullie meiden?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Beetje brak toch wel. 71 kilo schoon aan de haak :). Dus gestart met WW vandaag. En met jou?

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had al zo'n vermoeden, hier gaat carnaval voorbij voor we het in de gaten hebben. Er wordt niets aan gedaan. Maar ik geloof dat jullie er in ieder geval wel een feestje van hebben gemaakt.

Hier verder geen gekke dingen. Maandag de pretecho. Ik wordt helemaal plat getrappeld nu. Scheelt toch wel zeg of je placenta voor of achter ligt. Ik voel nu alles 3 keer beter. De jongens hebben bijna 2,5 weken vakantie zo dus ben alvast wat dingen aan het verzinnen om te doen. Groet !

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb nog steeds hoge temp maar en pas 9 dpo. Ik heb alleen iets anders raars. Ik heb een trekkend gevoel aan de vagina, rcht de uitgang zeg maar, thv de liezen, maar niet de liezen zelf. Dat heb ik wel vaker, maar alleen als ik ongesteld ben. Ik heb verder niets, geen kramp ofzo. Ja soms steekjes, maar dusdanig licht dat ik denk, voel ik echt iets of ben ik gek? Die steekjes zitten ook te hoog m.i. Net boven de onderbuik. En soms wel rechtsonder.

14. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hey lieve meiden!

sorry dat ik even niks van me heb laten horen maar we moesten even de rust weer terug zien te vinden en weer wennen aan zo'n kleintje in huis hihi!
    noa doet het super! ze is erg rustig en tevreden en huilt eigenlijk alleen maar als het tijd is voor de fles! ze is nog wel een beetje klein, ik was afgelopen week bij het cb en ze was toen 3.5 week oud. ze woog 3770 gram en is 51cm lang.. ze groeit niet heel hard dus! maar ze drinkt ook nog steeds de flessen niet leeg.. ach, zolang ze maar groeit!

@thee, want vind ik het naar om te lezen dat het niet goed met je gaat! hopelijk heb je veel aan de begeleiding en zal het steeds een beetje beter met je gaan! kan je nog wel een beetje genieten van je kleine mannetje?

@taart, hoe is het met jou mannetje? wel een schatje hoor, in zn boevenpak haha!

@ bab, we duimen weer voor je hoor!!

ik zit volop in de voorbereidingen van ons huwelijk! leuk leuk!

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou ja zeg! Ben net weer gaan lopen. En terug kwam ik langs de moskee. Staat daar zo'n clubje met meisjes en een jongetje varierend van vier tot twaalf jaar denk ik. Stoten me eerst expres aan en dan sorry mevrouw. Dus ik zeg, das niet zo netjes he om dat expres te doen. Als ik genoeg puf had gehad was ik op hun af gelopen maar liep te trillen want ronde was iets te lang geweest. En toen ik op veilige afstand was riepen ze dat ik een dikke kont had!!! Zo brutaal. Maar ja kwaad worden heeft toch geen zin. Heb geroepen "daar kan ik tenminste lekker mee zitten!".
    Hadden wij vroeger moeten doen tegen een volwassene zeg!

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He bah, na gisteren is mijn temp weer verder gezakt. Dan zal ik morgen wel ongesteld worden. Echt balen, dan zou mijn lf nu maar 11 zijn. Wanneer komt ons kleintje toch eens langs?

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat het nu ineens weer 11 dagen is Bab. Je kan er ook niet wijs uit worden zo hé.

We hebben vanmiddag de echo gehad, het is toch echt een meisje, ik begin het nu te geloven ;)

Bijgevoegde bestanden:

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hoi hoi

@bab hoe is het? Ben je nav de tempdaling ongesteld geworden?
    Ik zag in je handtekening dat je nu weight watschers doet. Daarvoor deed je iets anders toch? Kan me herinneren dat er recepten voorbij kwamen een poos geleden.

@fiore wat een prachtige echo! En wat bijzonder een meid erbij. Wat vinden de jongens ervan?

@denise fijn dat het goed gaat met jullie en kleine Noa. Mijn zoon woog 5415 gr vorige week bij 9 weken. Geb gewicht was 3700 gr.
    Heb je bevallingsverhaal ook gelezen hier op het forum met foto!! ;)
    Foto is prachtig, bevallingsverhaal wat minder!
    Ik kan eerlijk zeggen; ik haat bevallen en alles wat ermee te maken heeft. Voor je kind ga je door het vuur zeggen ze, dit was een enorme vlammenzee.

Het gaat hier wel wat beter gelukkig. Heb het nog steeds heel moeilijk en wisselende stemmingen. Ze hebben aangeraden om medicatie te gaan gebruiken, maar ik wil dit niet. Ik wil herstellen op eigen kracht, en ik geloof en vertrouw op mezelf dat ik dit kan. Alleen het kost tijd en die moet ik nemen. Wat als een roze wolk had moeten zijn, trekt als een schaduw voorbij. Maar het zonnetje komt stiekum aan achter de schaduw vandaan. De eerste stralen heb ik gezien en gevoeld.

@taart wij hadden al even gemaild hihi

Dikke kus

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Taart fijn dat het al iets beter gaat. Kun je wel een beetje genieten van je kindje zelf?

Ik doe ww inderdaad, maar wel met de gegevens van de koolhydraten in het achterhoofd hoor. Dus alleen slome koolhydraten, althans zoveel mogelijk. En tussendoortjes zonder. Zoveel mogelijk zonder koemelk en tarwe. Het gaat prima hoor. Door de suplementen kan ik nu beter met mijn suikerspiegel omgaan dus vandaag dat ik nu wel wat pak. Het moet lekker blijven. Ik ben nu 1,8 kg afgevallen sinds woensdag.

En nog niet ongi, wel verdere daling dus het komt wel. Ik had wat bruin, bloed zal vandaag of morgen wel komen. Nog drie rondes clomid en dan moet ik terug.

Mooie echo Fiore.

Taart hoe is het met jou? Ook gestart met afvallen of nog niet?

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik bedoel natuurlijk, Thee, geen taart in de eerste zin.

Deel Deze Pagina