Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    haha, je wist t al he, maar ze zei niet zoveel. Kan ook door clomid komen. Maar die 24 was ook met clomid dus dat wil er bij mij niet in.
    Ze doen dara geen uitspraak over, snap ik ook wel, want het is koffiedik kijken, het zegt niet zoveel.

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    o wat gek weer dat het dan zo hoog was bab! zet je toch weer aan het denken! snap wel dat ze daar geen uitspraak over kunnen doen maar ze kunnen toch wel iets zeggen?
    en hoe nu weer verder dan? XXX

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hoi meisjes

@babke wat een hoge waarde progesteron! Daar ga je toch wat van denken. Wat zijn nu de vervolgstappen? Chlomid zit je ook al een hele tijd aan toch?

@denise hoe is het met jullie kleine Noa? Jullie bruiloft komt al erg dichtbij. Fijn vooruitzicht! Is Faye bruidsmeisje? ;)

@taart hoe is het met jou? En je mannetje? Gaat alles nog steeds lekker?

Hier gaat het goed! Heb een hele reeks behandelingen achter de rug, wat zeker niet gemakkelijk was, maar het heeft me heel veel gebracht. Ik voel me zoveel beter. Ook met ondersteuning van medicatie moet ik er eerlijk bijzeggen. Ik geniet nu iedere dag van mn kleine poppie. Hij is zo leuk en zo blij. Het was een hele strijd afgelopen maanden. Maar nu voel ik me erg fijn met ons gezinnetje. Ga over een maandje mn werk weer wat opbouwen.

XX

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden,

Thee wat fijn dat het beter gaat met je!

Denise, nog een weekje :D Spannend hoor. Ik heb er zin in. Nu een beetje duimen voor hetzelfde weer als afgelopen woensdag.

Taart, jou zie ik mss wel de 3e dan!

Hier alles goed. Menstruatie bijna klaar. Ik heb erg goede hoop voor mei. Er heeft deze ronde vermoedelijk iets gezeten. Ik had een mooie tempdip en ene progestronwaarde van 111! Dat is echt heel erg hoog. Een eisprong geeft aan tussen de 12 en 60. Hoger betekent meestal bevruchting. Maar helaas is het toch afgestoten. Dus ik ga nu maar uit van de extra vruchtbaarheid waar ze altijd over spreken. Je hoort zo vaak van vage lijntjes de ene maand en de maand erna ineens boem, zwanger.

Kijken jullie wel eens babyboom? Ik kijk normaal nooit, maar gisteren toch eens gekeken. Ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant leuk om te zien, maar ook erg confronterend. Ik werd er ook weer neit zo vrolijk van, dus of ik het blijf kijken weet ik niet.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Denise, fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina